Doe eens even normaal aub. We verdienen een mod die gewoon z'n taak uitvoert en niet z'n pesthumeur op ons afreageert.quote:
Het is ook mijn topic want ik ben ook een fokker en ik laat het er niet bij zitten.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef wise het volgende:
[..]
nou ja, als er zo met mij klacht om gegaan wordt, laat dan maar hangen
PM plaatste ik nietquote:Op donderdag 22 april 2010 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
duidelijke reden: pm's mogen niet gepost worden
bijkomende redenen:
linkdump
kutusers
dank voor u tijd, smakelijk eten
Na het beluisteren van het gewraakte stukje audio wil ik hier nog een reden aan toevoegen:quote:Op donderdag 22 april 2010 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
duidelijke reden: pm's mogen niet gepost worden
bijkomende redenen:
linkdump
kutusers
Thanks. Jij ook.quote:dank voor u tijd, smakelijk eten
Kansloos is 't, maar imho niet notebaarquote:Op donderdag 22 april 2010 18:33 schreef Razor21 het volgende:
Kan iemand deze reactie even aanpassen slaat dus echt nergens op wat een triest figuur.
Een grapje is leuk , maar dit gaat te ver deze opmerking![]()
Gozer kijkt om zich heen bij koffer met 5000 euro
Ge-edit en genote.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[KLB SC #2540] Met glans penissen en katheters
Die kleine kleuter zit continu te zuigen. Is z'n oeuvre nog steeds niet genoeg?
Vind het meevallen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:10 schreef wise het volgende:
Seksistische en racistische leraar.
Ranzig plaatje
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:10 schreef wise het volgende:
Seksistische en racistische leraar.
Ranzig plaatje
TS en plaatjesposter kliko.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:50 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Vind het meevallen eerlijk gezegd.
Zoals zekwings zegt 'niet note waardig' denk
-Edit-
Bij deze neem ik neem mijn woorden terug..
Maar hij is niet dicht oid hij is gewoon wegquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:05 schreef zoefschildpad het volgende:
Het delen van lidmaatschappen is verboden, er om vragen dus ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |