quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:27 schreef Adfundum het volgende:
Ik kreeg laatst 15 zakken en doosjes van de fabrikant. Ze zijn allemaal op!
de verpakking moet je ook niet opetenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:22 schreef Phoneutria het volgende:
Krijg al spierpijn in me kaken van het zien van die verpakking.
gewoon zeggen dat er een kakkerlak in zatquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:29 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.
Ik wil ook !!
Naicee , ga ik ook maar eens proberenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:31 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat er een kakkerlak in zat
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:27 schreef Onnoman het volgende:
dubbele quarterpounder..
ik krijg al steken aan mijn hart als ik er naar kijk!
[ afbeelding ]
FOK! werkt efficiënt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:45 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Om van een verslaving af te komen, kun je deze het beste afwisselen met een andere verslaving. Zodat je de verslaving die je nu hebt vergeet. Cocaïne werkt snel en efficiënt.
Hmz , vreemde gedachtequote:Op vrijdag 23 april 2010 15:17 schreef stef040 het volgende:
[..]
Dacht ik meteen aan toen ik het topic zag staan haha
Kwam er voor een klusje, Ze hebben een speciaal kamertje waar gasten kunnen uitzoeken en een tas vol kunnen laden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:29 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.
Ik wil ook !!
Oke dann, Naicee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:22 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Kwam er voor een klusje, Ze hebben een speciaal kamertje waar gasten kunnen uitzoeken en een tas vol kunnen laden.![]()
Dus pak je heel bescheiden 3 doosjes, stoppen ze zelf die tas wel vol.
alleen dat ranzige broodje weggooien en ik eet met je meequote:Op vrijdag 23 april 2010 14:27 schreef Onnoman het volgende:
dubbele quarterpounder..
ik krijg al steken aan mijn hart als ik er naar kijk!
[ afbeelding ]
Egt heah , droge bendequote:Op vrijdag 23 april 2010 16:11 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
alleen dat ranzige broodje weggooien en ik eet met je mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |