SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik maar denken dat die filmpjes een grapje warenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:47 schreef j0rdii het volgende:
LARP FTW, Ik ben er zeker bij dit jaar en ga waarschijnlijk voor de verandering maar es in een SM pakje
Dit is dus niet de bedoeling. Je gaat echt te ver nu, ga maar ergens anders trollen. Sorry maar ik ben dit getroll beu.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:47 schreef j0rdii het volgende:
LARP FTW, Ik ben er zeker bij dit jaar en ga waarschijnlijk voor de verandering maar es in een SM pakje
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:51 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Dit is dus niet de bedoeling. Je gaat echt te ver nu, ga maar ergens anders trollen. Sorry maar ik ben dit getroll beu.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:47 schreef j0rdii het volgende:
Ga er een topic over maken zou ik zo zeggenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:51 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Dit is dus niet de bedoeling. Je gaat echt te ver nu, ga maar ergens anders trollen. Sorry maar ik ben dit getroll beu.![]()
![]()
![]()
![]()
Terechte klachtquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:55 schreef j0rdii het volgende:
[..]
Ga er een topic over maken zou ik zo zeggen
Hoezo? Alleen de 2e is mislukt, de rest zijn gewoon goeie LARP-Battles.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Goh dan neem je ook meteen de meest extreme mislukte voorbeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |