Östersund ligt in midden-Zweden ter hoogte van Trondheim (Noorwegen) ongeveer, best een stuk van Vimmerby af. Maar ik heb inderdaad al eerder goede verhalen gehoord over het Astrid Lindgren parkquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:39 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Weet niet waar Östersund is, maar ik kan je omgevind Vimmerby-Mariannelund in Småland erg aanraden met kinderen. Er is daar een soort amusementspark rondom de verhalen van Astrid Lindgren, en daar zijn ook de films van Bullerbyn en Emil opgenomen, je kan dus naar die echte huisjes toe. Verder is er een leuke camping bij een meer in Mariannelund, zo´n 15 km van Vimmerby. Helaas overgenomen door een stel ik-vertrek Hollanders die niet eens Zweeds spreken(ik haat dat zo, Hollandse campings in het buitenland) maargoed, de camping zelf is leuk verder. Zou er zo zelf weer heengaan
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:25 schreef Sorbootje het volgende:
Sorry, had niet gezien dat ik het topic dichtgooide
F had twee jaar terug in Italië een Duits vriendinnetjequote:Op dinsdag 6 april 2010 11:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou ook niet direct een Hollandse camping kiezen. Het leuke van een camping met kinderen vind ik nou juist hoe leuk kindjes kunnen spelen zonder dat taal een barrierre is. Ik verheug me erop als Senna wat groter is om ook naar een camping te gaan.
Hoi,quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:27 schreef marky het volgende:
Iemand ervaring met een Deryan travel cot. Wil het ding aan boord gaan gebruiken omdat het niet te veel ruimte inneemt als ik het op moet bergen en is makkelijker in de boot te plaatsen waar ik wil in plaats van een toch omvangrijker campingbedje. Ben vooral benieuwd of het meegeleverde selfinflateble matrasje voldoende is qua dikte.
Maar zo'n tentje is best klein en laag, toch? Een heel verschil met een gewoon ledikant waar ze normaal in slapen. Zou het niet claustrofobisch werken? Het lijkt mij ook echt ideaal, maar de overgang van ledikant in kamer met ruim 3moeter hoge plafonds naar zo'n tentje lijkt me zo groot.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:38 schreef Jaimymam het volgende:
[..]
Hoi,
Wij gebruiken dit al 4 jaar en de kinderen zijn er erg happy mee en zo ook de ouders. Lekker licht, standaard voorzien van muggengaas, je klapt het zo uit en in (alleen even op het matje gaan liggen om de lucht er weer uit te laten lopen).
Voor de kids is het ook iets wat vertrouwd aanvoelt kennelijk. Scheelt heel veel gesleep tov een campingbedje en als ze iets ouder zijn en uit het campingbedje kunnen klimmen, dan is dit wel zo veilig, omdat ze het lastiger open krijgen en als je bij vreemden het ergens neerzet waar geen traphekje is, dan kunnen ze minder snel gaan wandelen en trappen afgaan.
Ik raad het echt iedereen aan (en ik heb geen andelen :-))).
Wij kamperen ook ieder jaar wel en hebben een eigen bungalowtent maar slepen dan zoveel mee en dit jaar hadden we daar even geen zin in dus zodoende kwamen bij een lodgetent uit en het leek ons wel ideaal. Heb er ook niet zoveel moeite mee om het niet te hebben qua sanitair al zoeken we dan meestal wel een camping waarbij we gewoon toilet en een normale douche hebben dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:51 schreef Lishe het volgende:
Books, wij hadden geen toilet en douche in onze gehuurde tent maar wij vonden het heerlijk! Iets meer comfort maar wel het plezier van een camping voor de kinderen.
Chicoo liteway kan ook helemaal plat...quote:Op woensdag 7 april 2010 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou graag een buggy meenemen op vakantie. Ik dacht eerst gewoon onze Bugaboo Bee mee te nemen, maar die is 1,5 kilo te zwaarWat is nou een beetje ene leuke buggy voor niet te veel geld? Eentje die ook plat kan, zodat ze kan slapen en die dus ook mee kan tot aan het vliegtuig ipv als speciale bagage moet worden ingecheckt?
Ik wil het aan boord gaan gebruiken en daar heeft hij toch ook geen plafonds van 3 meter hoogquote:Op woensdag 7 april 2010 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar zo'n tentje is best klein en laag, toch? Een heel verschil met een gewoon ledikant waar ze normaal in slapen. Zou het niet claustrofobisch werken? Het lijkt mij ook echt ideaal, maar de overgang van ledikant in kamer met ruim 3moeter hoge plafonds naar zo'n tentje lijkt me zo groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |