how come?quote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef p_iglet het volgende:
dat zijn dan ook mijn enige 2 weken vrij van heel 2010![]()
Heb jij ervaring met het reserveren van stacaravans in frankrijk? Ik vind ze megaduur! Wij hebben zelf een ruime tent, maar twijfelen toch een beetje met 2 kids van rond een jaar (dan)....quote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef Asics het volgende:
oja heb geen sleurhut dus die zullen we daar moeten reserveren. verder is het zo'n 13 uur rijden dus dat wordt in 2 dagen heen en 2 dagen terug - 2x een hotelletje onderweg. Op terugweg wordt dat een weekeindje Parijs - atijd gezellig om de vakantie mee af te sluiten.
Omdat ik fulltime co-schappen (lees 50+ uur per week, 45 weken per jaar) en een parttime baan (12 uur per week, normaal aantal vakantieuren) probeer te combineren, te kort aan werkuren in co-schap weken, wordt dus gecompenseerd door extra werken in co-schap vrije weken. Het aantal echt vrije dagen is hier dus +/- 3 per maand (ja das incl weekenden en alles). En 2 weken echt vrij/vakantie per jaar...quote:
afgelopen jaar weggeweest met vanosolei (en ook roompot). Volgens mij is vacansolei een fors eind goedkoper dan eurocamp. Bij V(acansolei) zit je ook voor een paar euro meer in een complete bungalow (handig eigen toilet en douche) ipv een tent. Net buiten het seizoen zijn het vriendelijke prijzen, maar dan is er niet altijd een animatie team of bv het zwembad open. Dit staat duidelijk per camping vermeld, je kan op gebied of periode zoeken.quote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef Nijna het volgende:
Wij willen gaan kamperen, zitten te denken aan een ingerichte tent, omdat we zelf alleen een iglo tentje hebben en dat past met de beste wil van de wereld niet met ok nog 2 koters erbij.
Het moet niet te ver weg zijn, dus we zitten een beetje te kijken in Duitsland/Luxemburg/België of misschien gewoon in eigen land, op een van de waddeneilanden.
Heeft iemand ervaring met vacansoleil of eurocamp petitparadis of iets van dien aard?
Leuk! Waar in engeland? (jaa, zuidoost, maar dat is ook zo groot.quote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef p_iglet het volgende:
oew ja vakantie 2010![]()
, ik kijk er nu al naar uit...
eind maart/begin april een week wintersport in zwitserland met ook mijn schoonvader en stiefschoonmoeder.
En half september willen we met zijn 3tjes op fietsvakantie met de bakfiets naar zuidoost engeland
dat zijn dan ook mijn enige 2 weken vrij van heel 2010![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus... alsmet een collega kan ruilen naar de eerste drie weken van de zomervacantie, kunnen we uitkijken naar een leuk kampeerplekje ergens in de Benelux. Zo niet, dan weet ik nog niet wat we gaan doen... ja... 3 weken lang een estafettehuishouden draaien als de kids hier zijn.
Soms baal ik er van dat het daar zo prut is geregeld met de vacantieplanningen. Vorig jaar hadook vacantie... de laatste 3 weken van mei... toen al het grut dus weer naar school moest.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |