abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79997340
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jeweettoch Maar eerlijk waar; de leuke vrouwen ontmoet ik vaak in het rookhok of voor de deur van de kroeg
Absoluut! Heb maar met een paar vrouwen gezoend die niet rookten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79997522
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Absoluut! Heb maar met een paar vrouwen gezoend die niet rookten.
Komt doordat rookchicks ook gewoon geiler zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79997611
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:15 schreef Amos_ het volgende:
Rokers trekken altijd zo'n smerige walm mee terug naar binnen, dat is zo jammer. Men moet het zelf weten maar de rokers willen altijd hun wil opleggen aan de omgeving, en vinden het triest als je vraagt of men het erg vindt alleen daar te roken waar het mag.
Wat een onzin. Het zijn juist niet-rokers die de kroegen die jarenlang in leven zijn gehouden door stug rokende of meerokende klanten voor zichzelf komen opeisen, door er geheel vrijwillig naar binnen te lopen en dan te gaan klagen dat de luchtkwaliteit niet aan hun eisen voldoet. En dan halen ze een gereformeerde minister erbij om hun wil op te leggen aan anderen, ipv een tent op te zoeken waar de luchtkwaliteit wel naar hun zin is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_79997664
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Reutelen en hoesten? Ben je ooit wel eens in een rookhok geweest of heb je ooit wel eens staan lullen met een groep rokers voor de deur van een kroeg.
80% van mijn collega's rookt... Tussen kiezen om alleen te zitten of toch maar enigszins sociaal te doen is niet zo moeilijk. Dus ja, ik heb daar plenty ervaring in
quote:
En die geur. Tsja, dat is jouw mening.
Make that the cat wise.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79997666
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Komt doordat rookchicks ook gewoon geiler zijn.
Tja, wat moet je ook met vrouwen die niet graag dingen in hun mond steken die op het eerste gezicht vies lijken.
pi_79997723
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Tja, wat moet je ook met vrouwen die niet graag dingen in hun mond steken die op het eerste gezicht vies lijken.

Geniaal!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79997812
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het zijn juist niet-rokers die de kroegen die jarenlang in leven zijn gehouden door stug rokende of meerokende klanten voor zichzelf komen opeisen, door er geheel vrijwillig naar binnen te lopen en dan te gaan klagen dat de luchtkwaliteit niet aan hun eisen voldoet. En dan halen ze een gereformeerde minister erbij om hun wil op te leggen aan anderen, ipv een tent op te zoeken waar de luchtkwaliteit wel naar hun zin is.
Het toont eerder de onwil van de rokende medemens om, uit sociaal oogpunt, te kiezen voor een gematigde aanpak. Een rookverbod gaat mij ook nog steeds te ver (beetje flauw om mensen hun eigen 'genot' af te pakken) maar een soort van gematigdheid had wel gekund.

Toen ik uitging in steden als Nijmegen en Arnhem zag alles zo blauw, dat ik pas sinds het rookverbod de cafe's van binnen echt heb gezien
pi_79997929
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef Amos_ het volgende:

[..]

80% van mijn collega's rookt... Tussen kiezen om alleen te zitten of toch maar enigszins sociaal te doen is niet zo moeilijk. Dus ja, ik heb daar plenty ervaring in
En die vallen hoestend en proestend over elkaar heen? Houd jezeld maar voor de gek Amos; rokers schoppen gewoon kont.
pi_79998005
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

pi_79998098
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:31 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Het toont eerder de onwil van de rokende medemens om, uit sociaal oogpunt, te kiezen voor een gematigde aanpak. Een rookverbod gaat mij ook nog steeds te ver (beetje flauw om mensen hun eigen 'genot' af te pakken) maar een soort van gematigdheid had wel gekund.

Toen ik uitging in steden als Nijmegen en Arnhem zag alles zo blauw, dat ik pas sinds het rookverbod de cafe's van binnen echt heb gezien
Ik vind ook dat als een tent aangeeft dat je daar niet mag roken en je gaat er toch roken, dat daar een flinke straf op mag staan. Ik ben ook voorstander van rookvrije kroegen en als de markt daarin vast zit dan mag de staat best een impuls geven om er beweging in te krijgen.

Alleen laten we duidelijk vaststellen wie wat voor zichzelf opeist ten koste van anderen bij dat ellendige rookverbod. Je hebt de volledig vrije keuze om ergens binnen te gaan of niet, als het je niet bevalt blijf je buiten, je gaat niet proberen met wettelijk gezag het naar je eigen persoonlijke wensen ingericht te krijgen, dat is extreem egoistisch.
pi_79998163
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vind ook dat als een tent aangeeft dat je daar niet mag roken en je gaat er toch roken, dat daar een flinke straf op mag staan. Ik ben ook voorstander van rookvrije kroegen en als de markt daarin vast zit dan mag de staat best een impuls geven om er beweging in te krijgen.

Alleen laten we duidelijk vaststellen wie wat voor zichzelf opeist ten koste van anderen bij dat ellendige rookverbod. Je hebt de volledig vrije keuze om ergens binnen te gaan of niet, als het je niet bevalt blijf je buiten, je gaat niet proberen met wettelijk gezag het naar je eigen persoonlijke wensen ingericht te krijgen, dat is extreem egoistisch.
We kunnen Amos beter doorverwijzen naar de rookverbod-reeks. Daar is dit verhaal al honderden keren voorbij gekomen
pi_79998196
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is ook een extreem suffe maatregel. Zoals ik al zei, je moet streven naar zo min mogelijk verboden, zeker als het gaat om zaken als eigen genot.
En ok, uiteraard chargeer ik in mijn betoog over rokers maar er zit wel een kern van waarheid in. Heb vaak genoeg meegemaakt dat ik vroeg of men het erg zou vinden om in ieder geval niet onze kant op te blazen, waarna mij enkel hoongelach ten deel viel.
pi_79998839
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat is ook een extreem suffe maatregel. Zoals ik al zei, je moet streven naar zo min mogelijk verboden, zeker als het gaat om zaken als eigen genot.
En ok, uiteraard chargeer ik in mijn betoog over rokers maar er zit wel een kern van waarheid in. Heb vaak genoeg meegemaakt dat ik vroeg of men het erg zou vinden om in ieder geval niet onze kant op te blazen, waarna mij enkel hoongelach ten deel viel.
Ik vind het normaal dat je sowieso oplet waar je rook blijft, maar dat is meer een kwestie van algehele wellevendheid dan dat dat nou echt iets met roken te maken heeft. Ook iemand die zelf aan het roken is blaas je niet in het gezicht, net zo min als je bierdrinkers bier in het gezicht spuugt. En van die kringeltjes die zich splitsen om zowel het ene neusgat als een oog te irriteren laat je ook niet toe.

Maar in de situatie dat partijen tegenover elkaar staan en waarbij de ene partij zich moreel superieur voelt en vaak ook nog een agenda heeft die verder gaat dan het eigen belang, maar ordinaire bemoeizucht is, schiet de wellevendheid er natuurlijk bij in. Niet rokers worden agressief, rokers worden defensief. En dat werkt dan helaas ook door naar de niet-agressieve niet-roker.
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:48:59 #64
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_80014034
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Dat komt omdat rokers altijd samen komen ergens, of het op het werk in de rookruimte is oid, je raakt gewoon sneller in gesprek met mensen tijdens het roken dan 10 man in een hokkie met de krant voor hun kop. Zelfde bij uitgaan, je gaat toch ff naar de rookruimte/buiten en raakt dan wel in gesprek met iemand die je binnen niet kon verstaan etc .
Met andere woorden, als rokers niet zouden roken, zouden ze ook minder sociaal zijn?
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:03:20 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80016797
ik weet dat het slecht is, maar ik ga gewoon nog even door met genieten. komt vast wel weer een moment dat ik de shag aan de wilgen hang.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:03:47 #66
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_80016813
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:31 schreef Ringo het volgende:
Het is een teken van intelligentie als je met roken durft te stoppen.
Roken begint tegenwoordig een teken van burgerlijke ongehoorzaamheid te worden.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 20:12:22 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_80017149
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef Amos_ het volgende:

[..]

nou als 80% van je collega's reutelend en proestend over de werkvloer strompelt dan raad ik je aan ff geen handjes te schudden daar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_80017172
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet dat het slecht is, maar ik ga gewoon nog even door met genieten. komt vast wel weer een moment dat ik de shag aan de wilgen hang.
Dikke kans dat er voor onze dood een algemeen rookverbod wordt ingevoerd. Dan rest ons niets anders dan stoppen.
pi_80017422
Moet wel ff melden dat ik te debiel voor woorden ben
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_80017447
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat komt omdat rokers altijd samen komen ergens, of het op het werk in de rookruimte is oid, je raakt gewoon sneller in gesprek met mensen tijdens het roken dan 10 man in een hokkie met de krant voor hun kop. Zelfde bij uitgaan, je gaat toch ff naar de rookruimte/buiten en raakt dan wel in gesprek met iemand die je binnen niet kon verstaan etc .
Ja, inderdaad. Bij ons op school kan je trouwens ook aan iedereen in de rokershoek vragen of ze een aansteker voor je hebben, of een peuk (die je meestal 's middags terug geeft, nadat je nieuwe hebt gehaald).
Klinkt misschien raar, maar omdat ik zoveel in het 'rokershok' zit, praat ik zelfs met mensen waar ik nooit mee zou praten. Bijvoorbeeld een ex van mijn ex.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:27:58 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80017757
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Bijvoorbeeld een ex van mijn ex.
wat een mannelijke hoer!
pi_80017790
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat een mannelijke hoer!
Putin?
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:29:43 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80017829
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:28 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Putin?
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:31:32 #74
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_80017918
vreemd ... ik ken aardig slimme mensen die roken

ikzelfrooknietgelukkig
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:32:55 #75
297939 PeterLudolf
Ordnung muss sein
pi_80017982
Ik zie wel vaak domme mensen roken.
Manni weiß was Autos brauchen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')