1. Blijf je vrienden met je ex?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:33 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik mijn hele verhaal hier neer moet zetten.
Mn ex zit ook op fok en eik heeft niemand er wat mee te maken over hoe en wat, maar kut is het wel.
Paramedisch job (ziekenhuis).quote:Op woensdag 14 april 2010 10:43 schreef vosss het volgende:
Nouja 1 januari is natuurlijk nog ver weg, dus je kan in principe nu al je ogen open houden toch?
Wat voor werk doe je als ik vragen mag dat je nu al denkt om het niet voor elkaar te krijgen om over driekwart jaar een andere baan te vinden?
Nouja het is nogal gecompliceerd. Ik was vrienden met mn ex, totdat mijn beste kameraad die dat al een jaar of 15 ofzo is het nodig vond om wat te rotzooien met haar en daarna niets meer van zich liet horen. Die vriendschap is dus mede door mijn ex naar de klote geholpen.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
1. Blijf je vrienden met je ex?
2. Denk je dat jullie ooit nog wel eens bij elkaar komen?
Zo nee, dan maakt 't niks uit. En als jij je er beter door voelt om je verhaal te doen, wie is zij dan?
Al sla je me dood. Dat heeft ze me nooit duidelijk kunnen maken.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat was de reden dat het uitging tussen jullie?
En dat heb ik nou ook.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:37 schreef vosss het volgende:
Ik heb geen verwachtingen van haar. Die had ik wel, maar inmiddels niet meer.
Het enige wat ik vraag is dat ze eerlijk is
Ik ben ook eerlijk naar haar toe wat betreft andere vrouwen
Maar je hebt er duidelijk moeite mee wanneer zij in jouw bijzijn flirt met andere mannen (en daar later ook mee afspreekt). Nou lijkt me dat ook niet echt fijn als mijn ex me dat zou flikken, maar goed... Wij zijn over, dus dan wil ik haar geluk niet in de weg liggen. Maar zij heeft het dus uitgemaakt?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:37 schreef vosss het volgende:
Ik heb geen verwachtingen van haar. Die had ik wel, maar inmiddels niet meer.
Het enige wat ik vraag is dat ze eerlijk is
Ik ben ook eerlijk naar haar toe wat betreft andere vrouwen
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:59 schreef vosss het volgende:
Nogmaals, dát ze afspreekt met zo iemand, prima. Vind ik dat leuk? Nee. Is dat haar probleem? Nee. Dat is mijn probleem en dat moet (en kan) ik zelf handelen. Moet je daarom maar glashard liegen tegen mij? Mij lijkt van niet.
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Meh, net m'n ex een emotioneel mailtje gestuurd en nu voel ik me een slappe zak en vraag ik me af waarom ik geen voet bij stuk kan houden, zoals mijn ex dat wel schijnbaar kan.
sorry Vosss, de volgende keer zal ik eerst de rest lezen....quote:Op woensdag 14 april 2010 10:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
1. Blijf je vrienden met je ex?
2. Denk je dat jullie ooit nog wel eens bij elkaar komen?
Zo nee, dan maakt 't niks uit. En als jij je er beter door voelt om je verhaal te doen, wie is zij dan?
wat was de aanleiding om het mailtje te versturen?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Meh, net m'n ex een emotioneel mailtje gestuurd en nu voel ik me een slappe zak en vraag ik me af waarom ik geen voet bij stuk kan houden, zoals mijn ex dat wel schijnbaar kan.
nee maar dat t makkelijker zou zijn om t los te laten als ik zou lezen dat hij met iemand anders bezig is. Dat zou t niet makkelijker maken, dan zou ik eerder nog een x instorten, zoiets.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:24 schreef vosss het volgende:
Hoezo neem je dat terug? Wil je zeggen dat je het wel leuk vind om zn hyves te lezen?
lieve Tegan,quote:Op woensdag 14 april 2010 19:45 schreef Tegan het volgende:
Kut, ik kwam net online echt tegelijk met mijn ex. Ben dan zo bang dat hij denkt dat ik voor hem online kwam, maar dat was helemaal niet... Ook zo met uitgaan, ik vermijd zijn vaste kroeg altijd omdat ik dan het idee heb dat ik voor hem kom, en ik niet wil dat hij dat denkt
.
Onbeantwoorde vragen. En een moment van zwakheid.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat was de aanleiding om het mailtje te versturen?
(ik ken het hoor... ik moet mezelf heel erg inhouden om niet te reageren op de msn-tags naast iemands naam- maar ik heb beloofd drie maanden lang geen contact meer op te nemen en die zijn nog niet voorbij)
hmmm weggooien zonder kijken gaat ook niet lukken he....en je moet toch een keer weer gaan mailen....quote:Op woensdag 14 april 2010 20:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Onbeantwoorde vragen. En een moment van zwakheid.![]()
Ik heb nog steeds mijn mail niet bekeken. Ik voel me net weer een beetje okee.
Waarom moet je toch weer een keer gaan mailen?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm weggooien zonder kijken gaat ook niet lukken he....en je moet toch een keer weer gaan mailen....
*knuffel geef* voel met je mee
wat ik bedoel is dat je niet voor altijd weg kan blijven uit je eigen mailprogrammaquote:Op woensdag 14 april 2010 22:04 schreef MOD het volgende:
[..]
Waarom moet je toch weer een keer gaan mailen?
Bij mijn ex heb ik de indruk dat het contact voor eeuwig en altijd afgekapt zal zijn. Weet niet wat de toekomst gaat brengen maar naar aanleiding van wat ik op haar blog heb gelezen heb ik het idee dat ik er sneller overheen ben zij ondanks dat ik de klap tien maanden later te pakken had..
Herkenbaarquote:Op donderdag 15 april 2010 01:23 schreef Mint_Clansell het volgende:
Na wat ik vanavond heb gelezen is het misschien maar het beste dat ik doe alsof ze nooit heeft bestaan. Gaat alleen moeilijk als je nog steeds, ondanks alles wat er gezegd en geschreven is, van iemand houdt.
Kutzooi, niets gaat op dit moment zoals het zou moeten gaan. Ik voel me zoals Tom uit (500) Days of Summer. (Ook zo'n fijne film ook te kijken wanneer het uit is)
Ja, heb een niet al te positieve reactie gehad. Was ook wel te verwachten eigenlijk. Vind het alleen zo jammer dat ze zich niet in mijn gevoelens lijkt te kunnen verplaatsen. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken.quote:Op donderdag 15 april 2010 01:58 schreef MOD het volgende:
Heb je een reactie terug gehad op je mail of bedoel je lezen uit het forum?
Je avond niet laten verpesten en met een paar vrienden naar een ander feestje gaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:06 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb er meestal niet zoveel problemen mee, totdat ik op het punt kom dat mijn ex een ander heeft en ik niet en we in dezelfde ruimte zijn en er een feestje is.
Iemand tips?
Sorry hoor, maar dit is echt een kutreactiequote:Op woensdag 14 april 2010 20:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lieve Tegan,
Ik durf wel te denken dat hij sommige dingen van jouw verhaal ook denkt...
(en ja ik ben ook hopeloos... ik vul ook voor anderman zijn gedachten in)
Ik heb geen moeite met meisjquote:
Tsja, mn vrienden zijn ook goed bevriend met mn ex. Over 1,5 maand is er weer een feestje daar met bandjes en alles. Ik ga dr altijd heen dus ik wil nu ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Je avond niet laten verpesten en met een paar vrienden naar een ander feestje gaan.
Dat zou ik doen iig
Yupz... maar daarom, die combo alcohol + iets zien wat je niet leuk vindt is dodelijkquote:=edit=
Ik heb het zelf dan niet meegemaakt, maar ik ga er voor het gemak even van uit dat mijn vrienden dondersgoed in de gaten zullen hebben als ik dat niet tof vind en dat ze het zelf al voorstellen om ergens anders heen te gaan.
Jaren geleden ook met een vriend meegemaakt, dat werd exht heel lelijk tussen die ex en hem en die kwamen we ook regelmatig tegen met stappen en dan was de hele sfeer verziekt, dus als wij zagen dat zij daar was dan draaiden we ons al meteen om en gingen ergens anders gezellig een biertje doen.
Eigenlijk moet je niet ergens wegblijven omdat je ex daar ook is, maar als je het (nog) niet kan handelen lijkt me dat een vele betere optie dan dat je gewoon blijft en je hele avond naar de klote is
Mijn ex had zelfs tijdens onze relatie genoeg jongens om haar heen dwalen die allemaal wel een beschuitje met haar wilde eten (en sommigen vielen mij zelfs lastig omdat ik met haar had), dus ik verwacht niet dat ze lang zonder zal zitten, als ze niet al iemand heeft. Maar dat heeft toch wel bij mij tot enige onzekerheid/jaloezie geleid tijdens onze relatie.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:42 schreef MOD het volgende:
En dan te bedenken dat zij op dit moment een veel leuker leven heeft dan ik met genoeg afleiding, leuke vrienden en dito jongens om haar heen.
niet zo bedoeld...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is echt een kutreactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |