abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80273945
Lijstjes maken .
pi_80274111
Ik ben een boek gaan lezen over waarom mensen tot de keuzes komen die ze maken. Ik wil graag weten waarom ik deed wat ik heb gedaan in de relatie.

Dagen zonder mijn ex in mijn hoofd ben ik eindelijk weer gelukkig, maar helaas kom ik haar nu de laatste tijd weer heel vaak tegen. En dan kan ik bijna een hele dag afschrijven als verloren. Ik baal er zo van dat ik nu niemand heb om mijn emoties bij te uiten. Ik moet nog twee maanden volhouden, dan heb ik enigszins vakantie. Helaas alleen.....
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_80274136
Hier kan je je emoties uiten .
pi_80274179
Ik heb zelf gewoon niets fout gedaan in mijn relatie, hij wilde mij gewoon niet. Ofja, ik bedoel, ik ben niet perfect, maar ik kon niet veranderen dat hij me wel wilde ofzo, dus ik ga niet nadenken over hoe ik beter had kunnen zijn.

Waarom zou jij dat doen, doe je jezelf alleen pijn mee.
pi_80274301
Waarom ik mijn dromen heb opgegeven voor de hare, zelfs nadat wij voorbij waren. Zelfs tot op heden ontloop ik colleges omdat zij er zit. Niet omdat ik het niet kan, maar omdat ik gebonden ben door allerlei tranen van haar. En dat zit me dwars.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_80275241
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:36 schreef Tegan het volgende:
Lijstjes maken .
Tja, dat zeggen de geleerden. Ik denk lijstjes met waarom hij/zij zo'n trut/eikel is, of wat je moet doen qua schoonmaken. Je zet even de dingen op een rijtje.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_80276351
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:13 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Tja, dat zeggen de geleerden. Ik denk lijstjes met waarom hij/zij zo'n trut/eikel is, of wat je moet doen qua schoonmaken. Je zet even de dingen op een rijtje.
Maar dat lost toch niet het gemis op? (Niets aanvallend bedoeld oid)
pi_80277333
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:38 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Nee, het gemis niet, maar ik verwacht dat het helpt in het verwerken van het verdriet. Het werkt bij mij wel en het wordt op mijn werk ook vaak tegen leerlingen verteld. Het is natuurlijk per persoon verschillend of het werkt.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_80285643
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:41 schreef Xanthas het volgende:
Ik ben een boek gaan lezen over waarom mensen tot de keuzes komen die ze maken. Ik wil graag weten waarom ik deed wat ik heb gedaan in de relatie.

Dagen zonder mijn ex in mijn hoofd ben ik eindelijk weer gelukkig, maar helaas kom ik haar nu de laatste tijd weer heel vaak tegen. En dan kan ik bijna een hele dag afschrijven als verloren. Ik baal er zo van dat ik nu niemand heb om mijn emoties bij te uiten. Ik moet nog twee maanden volhouden, dan heb ik enigszins vakantie. Helaas alleen.....
Je mag altijd pm-en hoor... ik kan heel goed luisteren
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:36:52 #135
299521 64bit
Michael Scott Paper Co.
pi_80285924
Hallo! Mag ik ook meedoen Nu paar weken uit, ik zag niks aankomen en vind het mooi kut. Vooral 's nachts, eerst sliep ik bijna gelijk, nu lig ik minimaal 1,5 uur wakker. Hopelijk gaat dat snel over, want ik word gek van dat getob. 3 jaar wat gehad en dan ineens alleen is zo alleen.
pi_80286308
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef 64bit het volgende:
Hallo! Mag ik ook meedoen Nu paar weken uit, ik zag niks aankomen en vind het mooi kut. Vooral 's nachts, eerst sliep ik bijna gelijk, nu lig ik minimaal 1,5 uur wakker. Hopelijk gaat dat snel over, want ik word gek van dat getob. 3 jaar wat gehad en dan ineens alleen is zo alleen.
hoi 64bit
Ja...3 jaar...tsjonge en waarom ging het uit?
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:50:03 #137
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_80286734
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef 64bit het volgende:
Sterkte!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:01:35 #138
299521 64bit
Michael Scott Paper Co.
pi_80287371
Zij was niet meer verliefd op me en vond het niet meer hetzelfde en hield niet meer van me zoals eerst. Ofzo. Het stomme is dat ik het dus niet aan heb zien komen en dat neem ik mezelf ook wel kwalijk, want ik zag ons echt gewoon oud worden samen. Maar het mag dus niet zo zijn.
pi_80289249
Ik denk dat de meesten wel zoiets hadden die hier reageren, dat samen oud worden...
pi_80289284
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik denk dat de meesten wel zoiets hadden die hier reageren, dat samen oud worden...
nee er tussen de 5 en bijna 7 jaar ging dat gevoel wel weg...
maar niet te min ben ik toch verdrietig
pi_80289769
Ik wist ook wel dat wij niet samen oud zouden worden, maar zelf wilde ik dat wel.
  woensdag 14 april 2010 @ 00:38:11 #142
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_80290655
Had vanochtend toen ik wakker werd sterk het gevoel dat mijn ex aan het daten is, geen idee waar het vandaan komt . Heb er voor de rest van de dag niet aan gedacht dus dat is wel lekker. Als het al zo is word dat wel de test van onze vriendschap.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  woensdag 14 april 2010 @ 01:01:48 #143
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_80291053
Ik heb het idee dat ik er steeds beter en beter overheen begin te geraken. Het is niet leuk maar het voelt beter. Nochtans hoor ik liedjes op de radio en komen er weer tranen in mn ogen. Ik denk dat de grootste pijn die ik gevoeld heb, is de tijden dat ik aan haar dacht terwijl ze in bed lag en helemaal alleen zielig aan het zijn was. Maar dat ik niet de gene was die haar kon troosten.

Het gemis is nog niet eens zo erg. Dat vul je wel op met nieuwe dingen. De onmacht die je hebt tegen over de persoon waar je zo enorm veel van houdt is het naarste denk ik.

En nog steeds ligt mijn hart bij haar. Ondanks dat ik weet dat het nooit meer wat zal worden of misschien dat ze wel alweer aan het daten is.

Ik vind het gewoon fijn om aan haar te denken, maar ik ga wel verder. Waar ik heen ga weet ik niet. maar het gaat steeds beter.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 14 april 2010 @ 01:28:18 #144
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_80291473
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:38 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Wat lost het gemis wel op dan? Dan kan je inderdaad gewoon lijstjes maken en gewoon bezig blijven met de dingen die je doet. Plannetjes en uitvoeren. Desnoods een stuk wandelen. Nieuwe waardes hechten. Het missen blijf je toch wel doen, maar na een tijdje raak je ook daar gewend aan.. Eenmaal terug in de oude routine kom je wel weer een ander tegen die het gemis een beetje doet wegvagen. Nieuwe mensen leren kennen is denk ik wel de beste remedie
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 14 april 2010 @ 01:44:14 #145
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_80291666
Dat van die 3 l's heb ik trouwens ook gedaan, behalve het lezen dan maar dat stond wel op mijn lijstje . Toen het net uit was heb ik ontiegelijk veel gelopen daarna heb ik een lijstje gemaakt van dingen die ik moet of wil doen en die ben ik gaan afwerken. Het heeft mij wel geholpen
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_80292508
quote:
Op woensdag 14 april 2010 01:28 schreef MOD het volgende:

[..]

Wat lost het gemis wel op dan? Dan kan je inderdaad gewoon lijstjes maken en gewoon bezig blijven met de dingen die je doet. Plannetjes en uitvoeren. Desnoods een stuk wandelen. Nieuwe waardes hechten. Het missen blijf je toch wel doen, maar na een tijdje raak je ook daar gewend aan.. Eenmaal terug in de oude routine kom je wel weer een ander tegen die het gemis een beetje doet wegvagen. Nieuwe mensen leren kennen is denk ik wel de beste remedie
Ja, niet echt alleen zijn.....
maar toch voel me alleen/eenzaam vooral als ik andere mensen zie die het allemaal helemaal gezellig hebben.
  woensdag 14 april 2010 @ 09:50:10 #147
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80294812
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:09 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

haha ja dat lijkt me idd niet zo leuk maar maakt t misschien juist wel makkelijker om los te laten
dat neem ik terug
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_80295779
Hoezo neem je dat terug? Wil je zeggen dat je het wel leuk vind om zn hyves te lezen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80295853
Ik heb de laatste paar dagen een beetje een inzinking geloof ik.
pi_80296071
Ik weet niet zo goed of ik mijn hele verhaal hier neer moet zetten.
Mn ex zit ook op fok en eik heeft niemand er wat mee te maken over hoe en wat, maar kut is het wel.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')