wat ik bedoel is dat je niet voor altijd weg kan blijven uit je eigen mailprogrammaquote:Op woensdag 14 april 2010 22:04 schreef MOD het volgende:
[..]
Waarom moet je toch weer een keer gaan mailen?
Bij mijn ex heb ik de indruk dat het contact voor eeuwig en altijd afgekapt zal zijn. Weet niet wat de toekomst gaat brengen maar naar aanleiding van wat ik op haar blog heb gelezen heb ik het idee dat ik er sneller overheen ben zij ondanks dat ik de klap tien maanden later te pakken had..
Herkenbaarquote:Op donderdag 15 april 2010 01:23 schreef Mint_Clansell het volgende:
Na wat ik vanavond heb gelezen is het misschien maar het beste dat ik doe alsof ze nooit heeft bestaan. Gaat alleen moeilijk als je nog steeds, ondanks alles wat er gezegd en geschreven is, van iemand houdt.
Kutzooi, niets gaat op dit moment zoals het zou moeten gaan. Ik voel me zoals Tom uit (500) Days of Summer. (Ook zo'n fijne film ook te kijken wanneer het uit is)
Ja, heb een niet al te positieve reactie gehad. Was ook wel te verwachten eigenlijk. Vind het alleen zo jammer dat ze zich niet in mijn gevoelens lijkt te kunnen verplaatsen. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken.quote:Op donderdag 15 april 2010 01:58 schreef MOD het volgende:
Heb je een reactie terug gehad op je mail of bedoel je lezen uit het forum?
Je avond niet laten verpesten en met een paar vrienden naar een ander feestje gaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:06 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb er meestal niet zoveel problemen mee, totdat ik op het punt kom dat mijn ex een ander heeft en ik niet en we in dezelfde ruimte zijn en er een feestje is.
Iemand tips?
Sorry hoor, maar dit is echt een kutreactiequote:Op woensdag 14 april 2010 20:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lieve Tegan,
Ik durf wel te denken dat hij sommige dingen van jouw verhaal ook denkt...
(en ja ik ben ook hopeloos... ik vul ook voor anderman zijn gedachten in)
Ik heb geen moeite met meisjquote:
Tsja, mn vrienden zijn ook goed bevriend met mn ex. Over 1,5 maand is er weer een feestje daar met bandjes en alles. Ik ga dr altijd heen dus ik wil nu ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Je avond niet laten verpesten en met een paar vrienden naar een ander feestje gaan.
Dat zou ik doen iig
Yupz... maar daarom, die combo alcohol + iets zien wat je niet leuk vindt is dodelijkquote:=edit=
Ik heb het zelf dan niet meegemaakt, maar ik ga er voor het gemak even van uit dat mijn vrienden dondersgoed in de gaten zullen hebben als ik dat niet tof vind en dat ze het zelf al voorstellen om ergens anders heen te gaan.
Jaren geleden ook met een vriend meegemaakt, dat werd exht heel lelijk tussen die ex en hem en die kwamen we ook regelmatig tegen met stappen en dan was de hele sfeer verziekt, dus als wij zagen dat zij daar was dan draaiden we ons al meteen om en gingen ergens anders gezellig een biertje doen.
Eigenlijk moet je niet ergens wegblijven omdat je ex daar ook is, maar als je het (nog) niet kan handelen lijkt me dat een vele betere optie dan dat je gewoon blijft en je hele avond naar de klote is
Mijn ex had zelfs tijdens onze relatie genoeg jongens om haar heen dwalen die allemaal wel een beschuitje met haar wilde eten (en sommigen vielen mij zelfs lastig omdat ik met haar had), dus ik verwacht niet dat ze lang zonder zal zitten, als ze niet al iemand heeft. Maar dat heeft toch wel bij mij tot enige onzekerheid/jaloezie geleid tijdens onze relatie.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:42 schreef MOD het volgende:
En dan te bedenken dat zij op dit moment een veel leuker leven heeft dan ik met genoeg afleiding, leuke vrienden en dito jongens om haar heen.
niet zo bedoeld...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is echt een kutreactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |