Ja, en hoe komt dat? Omdat er dus niet geselecteerd wordt...quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:47 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ze gaan er inderdaad best vanuit dat je niet erg bezig bent met je integratie, maar dat zullen de meeste ook wel niet zijn..![]()
Kom, verdiep je eerst eens in de feiten voordat je weer een bijdrage komt leveren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:57 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
De oorspronkelijke gastarbeiders zijn júist geselecteerd op hun kwaliteiten om te werken (gezond gebit, stevig gebouwd, etc). Tijdens de wederopbouw waren er enorme tekorten op de arbeidsmarkt. De reden dat Marokkanen en Turken hier in Nederland wonen, is omdat wij ze hier gehaald hebben omdat ze toen nuttig waren voor onze economie.
Dit heeft dus niks met links beleid te maken.
Links=mensen binnenhalen omdat je goed wil doen, en niet kijken naar het economisch belang.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Kan Sachtertorte misschien eerst een duidelijk maken wat nu precies dit linkse immigratiebeleid inhoudt. Het zou leerzaam zijn als er bij zijn uitleg aandacht besteed zou worden hoe telkenemale het CDA en de VVD zijn omzeild. Dit is belangrijk aangezien altijd minstens een van deze partijen aan de macht is geweest. Verder zouden we veel kunnen leren van Sachtertortes uitleg waarom er bij een meerderheid van het CDA en VVD (iets dat regelmatig is voorgekomen) er helemaal niets aan is dit "linkse beleid" gedaan.
Dat bedoel ik. Iedereen voelt op zijn klompen aan dat deze inburgeringsflauwekul helemaal niet nodig is voor de goede mensen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 06:30 schreef Megumi het volgende:
Ik snap de TS wel ik krijg nog steeds brieven elk jaar om aan een allochtonen onderzoek mee te doen terwijl ik toch zeer thuis ben in de westerse cultuur. En mijn geboorte land Nederland praktisch heeft weder opgericht.
Godver wat ben jij simpel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Links=mensen binnenhalen omdat je goed wil doen, en niet kijken naar het economisch belang.
Zeker. Een rechts beleid zou namelijk zijn dat je mensen die je kunt gebruiken binnenhaalt, en deze niet trakteert op uitkeringen. Een dergelijk systeem kennen we niet in dit land.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:11 schreef trancethrust het volgende:
En het huidige immigratiebeleid danwel integratiecursustraject is links? Faalhaas.
Toch jammer dat je zo weinig open staat voor ontwikkeling.quote:
Oh. Ik dacht dat het een rechts idee was om mensen die hier dan toch al zijn of onverhoopt toch nog binnenkomen maar eens te onderwijzen in de Nederlandse cultuur zodanig dat de "integratie" beter verloopt en we later geen last krijgen van rondhangend, jattend, dreigende, moordend en zichzelf opblazend straattuig. Ofzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:34 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zeker. Een rechts beleid zou namelijk zijn dat je mensen die je kunt gebruiken binnenhaalt, en deze niet trakteert op uitkeringen. Een dergelijk systeem kennen we niet in dit land.
alle problemen die we nu hebben? die komen door rechtse maatregelen. Maar eh, jij bent zo verblind door links/rechts dat je alles wat rechts doet en je niet bevalt afdoet als links.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Oh ja? Wat zeg ik hier precies verkeerd dan?
De Verdonkmethode bedoel je? Dat is helemaal geen rechtse methode. Hoogstens is het een reactie op tientallen jaren falend links immigratiebeleid.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:46 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat het een rechts idee was om mensen die hier dan toch al zijn of onverhoopt toch nog binnenkomen maar eens te onderwijzen in de Nederlandse cultuur zodanig dat de "integratie" beter verloopt en we later geen last krijgen van rondhangend, jattend, dreigende, moordend en zichzelf opblazend straattuig. Ofzo.
Je vat denk ik niet wat links is, en wat rechts.quote:Er is totaal niets "links" aan. Zoek eens na wie dat ding überhaupt voor het eerst heeft voorgesteld. En zet je links-rechts bril eens af, zowel links als rechts kan besluiten dat een pragmatisch immigrantenbeleid zoals jij voorstelt wenselijk danwel onwenselijk is.
Jij probeert me dus vol overtuiging te vertellen dat het typisch links is om mensen te selecteren op competenties, en om de kanslozen buiten de deur te houden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
alle problemen die we nu hebben? die komen door rechtse maatregelen. Maar eh, jij bent zo verblind door links/rechts dat je alles wat rechts doet en je niet bevalt afdoet als links.
Feitelijk wel ja. De immigratie van laagopgeleiden komt van rechts. Goedkope arbeidskrachten die concurreren met de laagopgeleiden zodat die goedkoop en zwak blijven omdat er geen tekort aan is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:57 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jij probeert me dus vol overtuiging te vertellen dat het typisch links is om mensen te selecteren op competenties, en om de kanslozen buiten de deur te houden?
ga maar eens je parlementaire geschiedenis erop nalezen. Het was rechts die gezinshereniging toestond, het was rechts die gastarbeiders uberhaupt wilde hebben, het was links die als eerste aan de bel trok, het was links die strengere maatregelen doorvoerde (Verdonks wetten kwamen van Cohen). Het was rechts die na de tweede wereldoorlog onafgebroken heeft geregeerd en er niks aan heeft gedaan. Nu pas komen ze met dat probleem aankakken, omdat het electoraal winst geeft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:57 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jij probeert me dus vol overtuiging te vertellen dat het typisch links is om mensen te selecteren op competenties, en om de kanslozen buiten de deur te houden?
VVD mentaliteitquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En dan kom jij hier met je simplistische nonsens aan om te beweren dat alles puur de schuld van links is.![]()
![]()
![]()
Die uitkeringen en permanente verblijfsvergunningen zijn anders typisch links, net als de zieligheidscultus.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Feitelijk wel ja. De immigratie van laagopgeleiden komt van rechts. Goedkope arbeidskrachten die concurreren met de laagopgeleiden zodat die goedkoop en zwak blijven omdat er geen tekort aan is.
De linkse gedachte zorgt voor ontsporingen. Dat komt natuurlijk primair omdat linksen niets van economie snappen, en alleen vanuit emoties redeneren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ga maar eens je parlementaire geschiedenis erop nalezen. Het was rechts die gezinshereniging toestond, het was rechts die gastarbeiders uberhaupt wilde hebben, het was links die als eerste aan de bel trok, het was links die strengere maatregelen doorvoerde (Verdonks wetten kwamen van Cohen). Het was rechts die na de tweede wereldoorlog onafgebroken heeft geregeerd en er niks aan heeft gedaan. Nu pas komen ze met dat probleem aankakken, omdat het electoraal winst geeft.
En dan kom jij hier met je simplistische nonsens aan om te beweren dat alles puur de schuld van links is.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De linkse gedachte zorgt voor ontsporingen. Dat komt natuurlijk primair omdat linksen niets van economie snappen, en alleen vanuit emoties redeneren.
Ik blijf volkomen redelijk. Ik vind het alleen maar jammer dat de linksen altijd gelijk zo emotioneel worden als ze geen argumenten meer hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:34 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Vergeet het schuim om je mond niet af te vegen met een doekje.
Ik ken je posthistorie en voel dus geen enkele aandrang om jouw getoeter serieus te nemen. Toeter = wedertoeter. Ga bij jezelf eens na wanneer er voor het laatst een volledig links kabinet was en lees daarna je TT nog eens door. (van de laatste 10 zat de VVD er 7x bij )quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik blijf volkomen redelijk. Ik vind het alleen maar jammer dat de linksen altijd gelijk zo emotioneel worden als ze geen argumenten meer hebben.
Maar je voelt wel de aandrang om te reageren. Gek hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:40 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik ken je posthistorie en voel dus geen enkele aandrang om jouw getoeter serieus te nemen.
Er hoeft natuurlijk helemaal geen links kabinet te zijn om toch links beleid te krijgen; we worden bv ook al decennia gegijzeld door een stelletje christenfundamentalisten, die ook niet de meerderheid hebben.quote:Toeter = wedertoeter. Ga bij jezelf eens na wanneer er voor het laatst een volledig links kabinet was en lees daarna je TT nog eens door.
Dan zijn het toch wel een stel incompetente figuren wanneer ze na 7 deelnames van de laatste 10 nog geen deuk in een pakje boter kunnen slaan. Lijkt me dan genoeg reden om niet op die partij te stemmen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Maar je voelt wel de aandrang om te reageren. Gek hoor.![]()
[..]
Er hoeft natuurlijk helemaal geen links kabinet te zijn om toch links beleid te krijgen; we worden bv ook al decennia gegijzeld door een stelletje christenfundamentalisten, die ook niet de meerderheid hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |