dat is geen conclusie.... de TT is gewoon een kreet... in de jihad tegen links en allochtonen...quote:
Oh nee?quote:Op maandag 5 april 2010 23:48 schreef TNA het volgende:
Je TT, brief, 'reactie' en conclusie hangen geenszins samen.
Ja, dat is toch duidelijk? Als je je hersens eens even zou aanzetten zou je dat ook zelf kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:07 schreef kless het volgende:
Nou moet hier uit blijken dat het faalt?
Jawel, maar dat heeft geen reet te maken met de activiteiten van de betreffende instanties.quote:Volgens mij is het onderhand vrij normaal geworden om niet voor niets in actie te komen.
En lijkt het integreren geslaagd te zijn wat mij betreft.
Klar.... dat participatiebewijs is zeer stupide en paternalistisch.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Oh nee?
Het is toch overduidelijk. Men behandelt de immigrant als debiele kleuter. Waarom doet men dat? Omdat men dat soort mensen importeert. Zoals uit de reactie blijkt, is dat hele inburgeringsgebeuren totaal zinloze onzin, die helemaal niet nodig is als je gewoon de juiste mensen selecteert. Het is zelfs zo erg, dat mensen die wel prima functioneren door deze onzin onnodig van hun werk worden gehouden, en mogelijk zelfs ergens anders hun heil gaan zoeken. Ergens waar ze wel serieus worden genomen.
Omdat links er niet aan wil dat je mensen gewoon moet selecteren op nuttige capaciteiten, en dat je ze vooral niet meteen al trakteert op uitkeringen e.d. Rechten moet je eerst verdienen. Maar ja, dat is zielig natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Klar.... dat participatiebewijs is zeer stupide en paternalistisch.
Ik had er nooit van gehoord dat het bij de inburgering hoort die de overheid verplicht stelt..
Is het een 1 april grap ofzo ?
Vraag blijft.... wat heeft dat met links te maken?
Misschien was de uitvinder van deze onzin wel rechts ?
waar zit dat falen in ?
Minister Rita Verdonk toch? Of heeft zij dat hele inburgeringsbeleid niet opgetuigd?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:17 schreef JoaC het volgende:
Participatiebewijs klinkt inderdaad meer als iets van de VVD
Rechten moeten vanzelfsprekend zijn, plichten moet je je aan houden. Of het moment dat je een recht moet verdienen is het juist een beloning in plaats van een recht.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Omdat links er niet aan wil dat je mensen gewoon moet selecteren op nuttige capaciteiten, en dat je ze vooral niet meteen al trakteert op uitkeringen e.d. Rechten moet je eerst verdienen. Maar ja, dat is zielig natuurlijk.
Iemand die net een jaartje binnen is hoeft van mij echt niet dezelfde rechten te hebben als iemand die hier geboren en getogen is. Dat lijkt me een zeer gezond standpunt, en het voorkomt ook dat je wordt opgescheept met mensen die alleen maar kosten meebrengen, en geen baten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Rechten moeten vanzelfsprekend zijn, plichten moet je je aan houden. Of het moment dat je een recht moet verdienen is het juist een beloning in plaats van een recht.
Voor sommige mensen (bijv. homo's uit Iran) moeten we gewoon per saldo blijven inleveren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:34 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Iemand die net een jaartje binnen is hoeft van mij echt niet dezelfde rechten te hebben als iemand die hier geboren en getogen is. Dat lijkt me een zeer gezond standpunt, en het voorkomt ook dat je wordt opgescheept met mensen die alleen maar kosten meebrengen, en geen baten.
Je kletst uit je nek... wat je zegt wat links fout doet heeft niks met een participatiebewijs te maken. Niks met falenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Omdat links er niet aan wil dat je mensen gewoon moet selecteren op nuttige capaciteiten, en dat je ze vooral niet meteen al trakteert op uitkeringen e.d. Rechten moet je eerst verdienen. Maar ja, dat is zielig natuurlijk.
De oorspronkelijke gastarbeiders zijn júist geselecteerd op hun kwaliteiten om te werken (gezond gebit, stevig gebouwd, etc). Tijdens de wederopbouw waren er enorme tekorten op de arbeidsmarkt. De reden dat Marokkanen en Turken hier in Nederland wonen, is omdat wij ze hier gehaald hebben omdat ze toen nuttig waren voor onze economie.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het huidige beleid is vlg mij een product van Job Cohenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:30 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Minister Rita Verdonk toch? Of heeft zij dat hele inburgeringsbeleid niet opgetuigd?
Erger nog, het was rechts die besloot Turken en Marokkanen te halen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:57 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
De oorspronkelijke gastarbeiders zijn júist geselecteerd op hun kwaliteiten om te werken (gezond gebit, stevig gebouwd, etc). Tijdens de wederopbouw waren er enorme tekorten op de arbeidsmarkt. De reden dat Marokkanen en Turken hier in Nederland wonen, is omdat wij ze hier gehaald hebben omdat ze toen nuttig waren voor onze economie.
Dit heeft dus niks met links beleid te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |