goes ken ik niet eigenlijk en op antwerpen ben ik dolquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd de enigste plaats in de randstad waar ik iets vaker kom..![]()
Breda, Antwerpen en Goes zijn gewoon meestal veel leuker
Vanaf hier ben je zo in Putte, en vanaf daar is het slechts 1,50 euro met de busquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
goes ken ik niet eigenlijk en op antwerpen ben ik dolLekker naar de bios, shoppen en mijn laatste verjaardag daar een heel weekend doorgebracht. Maar ben sowieso wel met enige regelmaat in belgië
randstad blijft natuurlijk delft omdat ik daar woon en anders rotterdam of den haag/voorburg
oh joy, wil je erover praten? dat kan ook hier op fokquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik vroeger nooit taart
ben je 16 ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Vanaf hier ben je zo in Putte, en vanaf daar is het slechts 1,50 euro met de bus![]()
(Chewbacca's mogen geen autorijden)
Iets ouderquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben je 16 ofzo?Hier over anderhalve week weer naar belgique, alleen wel de andere kant. Neerpelt Open Air. ben nu al gaar als ik er aan denk
tnx ga ik onthouden (lees:ik schrijf het op een briefje en neem dat meequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Iets ouder![]()
Goeie line-up trouwens! Voor NOA. Daan komtIk ben zoooo een fan van hem.
Ow en ik zou ook even gaan kijken bij de Waxdolls die zijn redelijk onbekend maar hebben wel potentieel zeg maar
Level 42 is vrijdag om half 10. En volgens mij is StuBru er het hele weekend hoor, het zou me niet verbazen als ze het live uitzenden met All Areasquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnx ga ik onthouden (lees:ik schrijf het op een briefje en neem dat mee). Dat is op de zaterdag dan lijkt me? Vrijdag is level42 en de StuBru tent toch? * SeaOfLove blijft voor het eerst nuchter bij NOA dit jaar
Ik ga naar Pukkelpop!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:47 schreef SeaOfLove het volgende:
hoop vooral dat we dit jaar weer naar pukkelpop gaan dit jaar, dat is pas een vette line-upoh en extrema outdoor gaat ook weer super worden
ik heb mijn bandje nog steeds omquote:
Ik ga voor het eerst dit jaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb mijn bandje nog steeds omHeb echt genoten vorig jaar! Ik ging vooral voor the offspring en fnm. de laatste alleen gemist omdat ik echt in en in koud was door die wolkbreuk
Dit jaar zou ik zo graag the fun lovin' criminals weer willen zien
En het house-gebeuren is ook weer een vette line-up
nou hopelijk zijn we nu eens een x op tijdquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Level 42 is vrijdag om half 10. En volgens mij is StuBru er het hele weekend hoor, het zou me niet verbazen als ze het live uitzenden met All Areas
* chewbacca_maatschappij heeft vandaag toevallig het Studio Brussel-topic terug leven in geblazen
Studio Brussel Fan Topic STuBru FTW!!1!!
ga je alle dagen of maar 1 dag? M&S is btw ookwel iets wat ik live wil zienquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst dit jaarIk heb het meeste zin in Placebo en Mumford & Sons.Vindt alleen wel dat er weinig Belgisch speelt
Weet ik nog niet..quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ga je alle dagen of maar 1 dag? M&S is btw ookwel iets wat ik live wil zien
....of daar een filmpje van gemaakt?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Jahoor, wie heeft vannacht die politieagent de tanden uit de bek geslagen?
Oudenboschquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geboren in breda en opgegroeid in oudenboschik kom nog steeds in allebei de plaatsten netals in BOZ en roosendaal
Mja, het is hier niet meer zo druk als vroegerquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:01 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Delft: 96.691 inwoners
West-Brabant: 297.803 inwoners
Delft: Soms één post per dag.
West-Brabant: minstens 5 posts per dag.
Is dat in verhouding?
quote:
Ik help jullie welquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:29 schreef Bravebart het volgende:
Mja, het is hier niet meer zo druk als vroeger
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:30 schreef just me het volgende:
Ja sorry moet nog steeds bijkomen dat "mijn" voetbalclub de ene week is gepromoveerd en afgelopen maandag kampioen is geworden!
Ik ga maar een paar dagen als AA-er door het leven
FC De Kampioenen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |