Diner wasquote:Op maandag 17 mei 2010 16:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Hoe was je diner? heb je alles op tijd afgekregen ook?
ah dat is beter dan de 3 weken dat ik nu overtijd benquote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Diner wasWas maar 45 minuten over tijd
zou wel leuk zijnquote:
like duh, dat was naturlijk ook grapjequote:Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Nooit van Anticonceptie gehoord SOL?
Hahaha dat is zeker een grapje? :'Dquote:Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
ben nu in afwachting van het kickboksen naar onze nieuwste moraalridder aan het kijken: steven seagal ... daar wordt je vanzelf wel melig van
nee steven seagal is nu een real-life ster als hulpsheriff ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 22:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hahaha dat is zeker een grapje? :'D
Nee normaal staat het plaatje niet achter een linkje, maar speciaal voor SOL die op dr mobiel FOK!t in dit geval wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Jullie zijn ongeloofelijk ver..
Maar is dat echt jullie OP?
Mobiel Fok!kenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:18 schreef Dee. het volgende:
[..]
Nee normaal staat het plaatje niet achter een linkje, maar speciaal voor SOL die op dr mobiel FOK!t in dit geval wel.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:18 schreef Dee. het volgende:
[..]
Nee normaal staat het plaatje niet achter een linkje, maar speciaal voor SOL die op dr mobiel FOK!t in dit geval wel.
Wat een socialiteit in Delftquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat heb ik nieteens gezien
Wat lief
Zo ben ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat heb ik nieteens gezien
Wat lief
Leukquote:
Sorry maar ik kan 'm niet meer edittenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:05 schreef Quoi het volgende:
Jaja, potverdikkie gebroed op dat plaatje, staat ie achter een linkje!!!
Lekker zonnetje vandaag zeg!
Maak van 223 gewoon een OPquote:
Nou komop SOL, maak het even vol tot 249quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:29 schreef Dee. het volgende:
Jamaar! Dan kan SOL wéér niet posten!
doe ik het wel op #249 ofzo. Als ik er aan denk.
Ik las daar iets over.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:32 schreef Dee. het volgende:
Ohja. Zoals die stroomstoring van 't weekend.
gezellig! oh en bij volgende topic gewoon de hele OP plaatsen hoor, die ene pagina overleef ik welquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
LeukIk blijf hier wel even
kwam er net pas achter dat het zwarte ding van de aardlekschakelaar nog naar beneden stond, kreeg de wasmachine niet aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:32 schreef Dee. het volgende:
Ohja. Zoals die stroomstoring van 't weekend.
Bergen op Zoomquote:
ik kom ook uit west-brabantquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Bergen op Zoom![]()
Waar Brabant Zeeland kust
Echt?quote:
Wat een mooie beeldspraakquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Bergen op Zoom![]()
Waar Brabant Zeeland kust
geboren in breda en opgegroeid in oudenboschquote:
Ehmm.. er komt familie vandaan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat een mooie beeldspraak![]()
Maareh.....Bergen op Zoom, en dan in het Delft topic belanden. Hoe kanda?
dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat een mooie beeldspraak![]()
Maareh.....Bergen op Zoom, en dan in het Delft topic belanden. Hoe kanda?
In West-Brabant #11; Waar we met z'n allen een spelletje spelen zijn we altijd blij met nieuwe mensenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geboren in breda en opgegroeid in oudenboschik kom nog steeds in allebei de plaatsten netals in BOZ en roosendaal
ah zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:57 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ehmm.. er komt familie vandaan?
En natuurlijk hou ik ook gewoon van STA
ik heb daar een tijdje geleden gepost maar werd genegeerd. Daar gaan ze dan met hun brabantse gastvrijheidquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
In West-Brabant #11; Waar we met z'n allen een spelletje spelen zijn we altijd blij met nieuwe mensen
Eerlijk gezegd de enigste plaats in de randstad waar ik iets vaker kom..quote:
Jamaar toen was ik nog op FOK!-breakquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb daar een tijdje geleden gepost maar werd genegeerd. Daar gaan ze dan met hun brabantse gastvrijheid
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:54 schreef Dee. het volgende:
Heeft iedereen trouwens zijn/haar stempas ontvangen vandaag?
Misschien heeft ze gewoon zin in taart?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb echt een maf kindZe moest ook half 9 ofzo naar bed. Ze loopt de gang in en met haar neus in de lucht: mmm, het ruikt hier lekker
Ik: oh en waar ruikt het dan naar? Milou: naar de taart mammie
(we hebben dus taart gemaakt vanmiddag, kwarktaart die gewoon in de koelkast staat en je absoluut niet kan ruiken dus
)
i know, moet gewoon lachen om de voor haar 'subtiele' manier waarop ze dat duidelijk probeert te makenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gewoon zin in taart?
Waarom kreeg ik vroeger nooit taartquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
i know, moet gewoon lachen om de voor haar 'subtiele' manier waarop ze dat duidelijk probeert te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |