Ik las daar iets over.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:32 schreef Dee. het volgende:
Ohja. Zoals die stroomstoring van 't weekend.

gezellig! oh en bij volgende topic gewoon de hele OP plaatsen hoor, die ene pagina overleef ik welquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
LeukIk blijf hier wel even

kwam er net pas achter dat het zwarte ding van de aardlekschakelaar nog naar beneden stond, kreeg de wasmachine niet aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:32 schreef Dee. het volgende:
Ohja. Zoals die stroomstoring van 't weekend.

Bergen op Zoomquote:

ik kom ook uit west-brabantquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Bergen op Zoom
Waar Brabant Zeeland kust

Echt?quote:
 Welke plaats?
  Welke plaats?

Wat een mooie beeldspraakquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Bergen op Zoom
Waar Brabant Zeeland kust

geboren in breda en opgegroeid in oudenboschquote:
 ik kom nog steeds in allebei de plaatsten netals in BOZ en roosendaal
 ik kom nog steeds in allebei de plaatsten netals in BOZ en roosendaal  

Ehmm.. er komt familie vandaan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat een mooie beeldspraak
Maareh.....Bergen op Zoom, en dan in het Delft topic belanden. Hoe kanda?

dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat een mooie beeldspraak
Maareh.....Bergen op Zoom, en dan in het Delft topic belanden. Hoe kanda?

In West-Brabant #11; Waar we met z'n allen een spelletje spelen zijn we altijd blij met nieuwe mensenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geboren in breda en opgegroeid in oudenboschik kom nog steeds in allebei de plaatsten netals in BOZ en roosendaal

ah zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:57 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ehmm.. er komt familie vandaan?
En natuurlijk hou ik ook gewoon van STA

ik heb daar een tijdje geleden gepost maar werd genegeerd. Daar gaan ze dan met hun brabantse gastvrijheidquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
In West-Brabant #11; Waar we met z'n allen een spelletje spelen zijn we altijd blij met nieuwe mensen

Eerlijk gezegd de enigste plaats in de randstad waar ik iets vaker kom..quote:

Jamaar toen was ik nog op FOK!-breakquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb daar een tijdje geleden gepost maar werd genegeerd. Daar gaan ze dan met hun brabantse gastvrijheid
 Nu niet meer dus ik help wel
  Nu niet meer dus ik help wel   

quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:54 schreef Dee. het volgende:
Heeft iedereen trouwens zijn/haar stempas ontvangen vandaag?

Ze moest om half 9 ofzo naar bed. Ze loopt de gang in en met haar neus in de lucht: mmm, het ruikt hier lekker
 Ze moest om half 9 ofzo naar bed. Ze loopt de gang in en met haar neus in de lucht: mmm, het ruikt hier lekker  Ik: oh en waar ruikt het dan naar? Milou: naar de taart mammie
 Ik: oh en waar ruikt het dan naar? Milou: naar de taart mammie  (we hebben dus taart gemaakt vanmiddag, kwarktaart die gewoon in de koelkast staat en je absoluut niet kan ruiken dus
 (we hebben dus taart gemaakt vanmiddag, kwarktaart die gewoon in de koelkast staat en je absoluut niet kan ruiken dus  )
 ) 

Misschien heeft ze gewoon zin in taart?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb echt een maf kindZe moest ook half 9 ofzo naar bed. Ze loopt de gang in en met haar neus in de lucht: mmm, het ruikt hier lekker
Ik: oh en waar ruikt het dan naar? Milou: naar de taart mammie
(we hebben dus taart gemaakt vanmiddag, kwarktaart die gewoon in de koelkast staat en je absoluut niet kan ruiken dus
)

i know, moet gewoon lachen om de voor haar 'subtiele' manier waarop ze dat duidelijk probeert te makenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gewoon zin in taart?

Waarom kreeg ik vroeger nooit taartquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
i know, moet gewoon lachen om de voor haar 'subtiele' manier waarop ze dat duidelijk probeert te maken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |