Volgens mij zijn er niet veel NWS topics waar de posters zo veel informatie hebben als deze, het voorval 41 minuten lang gefilmd, dat zie je bij al die morco NWS topics nietquote:Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
Weer zo'n gevalletje van je weet niet alle details en je weet ook niet hoe het is om in zo'n situatie te zitten.
Dat maak jij ervan, ik probeer alleen te zeggen dat je niet mensen moet neerknallen omdat ze iets doen wat in jouw cultuur raar is.quote:Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Donder op, wat jij eigenlijk probeert te zeggen is dat elke militair eerst een examen over de islam met een 8 moet afronden voordat deze uitgezonden mag worden naar een islamitisch land.
En als er nou een busje met journalisten over dat bermbommetje rijdt . .quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Hmm ok, dus met een UAV een missle op een convoi schieten is professioneel, en met een radiografische bermbom een convoi omblazen is laf?
Afgeslachtquote:Op maandag 5 april 2010 22:47 schreef Monidique het volgende:
De feiten zijn hier, kennelijk, dat het Amerikaanse leger gewonden en gewondenverzorgers heeft afgeslacht terwijl er geen sprake was van een dreiging. Dit lijkt mij een zeer zware, zeer ernstige oorlogsmisdaad.
Prima, accepteer dan ook de consequenties die daar aan hangen en probeer het niet te verdoezelen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet je handelingstheorie niet aanpassen aan het geloof/cultuur van een land
Ze hebben toch goed gehandeld?quote:Op maandag 5 april 2010 22:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prima, accepteer dan ook de consequenties die daar aan hangen en probeer het niet te verdoezelen.
Het waren ook kinderen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef bastibro het volgende:
[..]
Wanneer het kinderen waren geweest dan was er niet geschoten lijkt me.
Al zou men het leuk hebben gevonden om te schieten, dan nog was men in de veronderstelling dat het hier de vijand betrof.
Hoe wil je het dan noemen?quote:Op maandag 5 april 2010 22:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Afgeslacht![]()
God god god wat zitten we hier weer lekker te oordelen vanuit onze luie stoel.
Precies. En ook al konden ze die kinderen niet zien, zijn ze nog wel dom bezig. Voor hetzelfde geld zaten er 20 wees-/zwerfkinderen in dat zogenaamd verlaten gebouw te slapen.quote:
Heb jij kinderen gezien in het filmpje? Ik niet. Daar kwamen ze pas achter toen er grondtroepen kwamen kijken.quote:
En zo zijn er ook Amerikaanse militairen die dit vinden, anders was het filmpje niet gelekt.quote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef baba117 het volgende:
Mijn vader die naar Afghanistan is uitgezonden noemde het een oorlogsmisdaad. Even voor de mensen die vinden dat burgers niet mogen oordelen.
Dat zegt die helicopterpiloot zelf.quote:Op maandag 5 april 2010 22:54 schreef Nobu het volgende:
[..]
Heb jij kinderen gezien in het filmpje? Ik niet.
In het filmpje zijn beide kinderen te zien, maar niet heel goed, dat neem ik deze piloten niet kwalijk.quote:Op maandag 5 april 2010 22:54 schreef Nobu het volgende:
[..]
Heb jij kinderen gezien in het filmpje? Ik niet. Daar kwamen ze pas achter toen er grondtroepen kwamen kijken.
Denk het ook ja...Pagina 7:quote:Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als dat waar is verbaast het me dat je je vader nog niet zijn keel hebt afgesneden gezien je andere posts over militaire missies. Voorlopig hou ik het maar op fantasie.
Persoonlijke aanval bij gebrek aan argumenten.quote:Hoe walgelijk het filmpje ook is ik vraag me af hoe ik zou reageren als piloot of schutter. Je weet niet of meneer de schieter zijn beste vriend dood een vliegtuig in heeft gedragen. Schieten op een burger busje die een gewonde helpt gaat dan weer VEEL te ver. Als iemand over een lijk heenrijd gaan lachen ook. Als het voorval daarna door officieren die NIET in een gevechtssituatie zijn in de doofpot word gedaan... Echt triest dit.
Laat Nobu toch meespelenquote:Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef baba117 het volgende:
[..]
Denk het ook ja...Pagina 7:
[..]
Persoonlijke aanval bij gebrek aan argumenten.
Vervelend he, een postgeschiedenis. Dit soort flauwe opmerkingen kun je voorkomen door geen dingen uit je grote duim te zuigen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef baba117 het volgende:
Persoonlijke aanval bij gebrek aan argumenten.
Precies zoals ik ook denkquote:Op maandag 5 april 2010 22:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
In eerste instantie misschien wel, maar het besluit om dat busje te beschieten lijkt me niet.
Lees anders even het topic.quote:Op maandag 5 april 2010 22:59 schreef MouzurX het volgende:
Wat hebben die 3 gasten in het bovenste deel van het scherm vast bij 2:00?
Bij die linker lijkt het echt verdacht veel op een geweer aan een band.
Raar dat je deze mening hebt.quote:Op maandag 5 april 2010 22:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
In eerste instantie misschien wel, maar het besluit om dat busje te beschieten lijkt me niet.
Wat ik me afvraag is waarom er eigenlijk geen moment over getwijfeld wordt of dat busje beschoten moet worden, niet door de vliegers en niet door de mensen op de grond. Weten die iets wat niet in het filmpje te horen is vraag ik me dan af.quote:Op maandag 5 april 2010 22:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat met het busje is een echte fout. Het doofpotten is nog fouter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |