Damn is dat ook niet die dame die in de clip speelt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:10 schreef Rnnz het volgende:
Een van de weinige keren dat ie The Way You Make Me Feel compleet live heeft gedaan:

Ja, das dezelfde dame.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Damn is dat ook niet die dame die in de clip speelt?
Die is echt

Ik zou er niet zo'n problemen mee hebben als ze dat bij mij zou doenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, das dezelfde dame.
Zij werd ontslagen na dit concert, omdat ze Michael zoende

Ik hoop dat ze die beelden ook ooit nog eens vrijgeven. Tatiana lijkt me trouwens iemand waar Michael heel gelukkig mee had kunnen worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Damn is dat ook niet die dame die in de clip speelt?
Die is echt

Waarom? buiten dan haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:22 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die beelden ook ooit nog eens vrijgeven. Tatiana lijkt me trouwens iemand waar Michael heel gelukkig mee had kunnen worden.

Coolquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:13 schreef Janena het volgende:
Captain EO komt terug, is nu officieel!
IK WIL HEEN
[ afbeelding ]

Gaaf!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:13 schreef Janena het volgende:
Captain EO komt terug, is nu officieel!
IK WIL HEEN
[ afbeelding ]

Aan interviews te zien lijkt ze me een goed en oprecht persoon. Ook was Michael verliefd op haar op een gegeven moment.quote:

Volgens de geruchten draait ie in ieder geval 1 jaar en misschein langer...quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Gaaf!
Hopen dat hij nu ook weer voor lange tijd in Disneyland blijft, aangezien ik er nu nog niet gemakkelijk heen kan.
(nog geen autorijbewijs)

Fix'dquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:56 schreef Dynd het volgende:
[..]
Aan interviews te zien lijkt ze me een goed en oprecht persoon. Ook was Michael verliefd op haar op een gegeven moment.
Link volgt, zit op mobiel
Beterschap trouwens Dentzquote:Op woensdag 28 april 2010 04:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik houd nu zeg maar mijn microfoon naar het publiek (jullie) en nu moeten jullie de zin afmaken, ik zit in een rolstoel.

Hihi, kan geen toeval zijn toch.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef DrDentz het volgende:
In Just Cause 2 moet je strijden tegen de corrupte politiebaas Tom Sheldon.
Tom Sheldon is a cold man

Niet off topic wat mij betreft hoor. Erg leuk, zal eens kijkenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Dynd het volgende:
Voor de Firefox gebruikers, ik was net bezig met dat nieuwe 3.6 skins gedoe een beetje aan het doorkijken en zag dat er ook veel mooie MJ skins zijn.
Misschien een beetje off topic, but hey...

Wat zijn skins? Een soort nep tattoo?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Dynd het volgende:
Voor de Firefox gebruikers, ik was net bezig met dat nieuwe 3.6 skins gedoe een beetje aan het doorkijken en zag dat er ook veel mooie MJ skins zijn.

quote:Op woensdag 28 april 2010 20:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat zijn skins? Een soort nep tattoo?

Ja weet ik veelquote:
 Drom vraag ik het ook, had net eentje aangeklikt, en nu zit het op deze pagina
 Drom vraag ik het ook, had net eentje aangeklikt, en nu zit het op deze pagina  

Babyboomers en technologiequote:Op woensdag 28 april 2010 20:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja weet ik veelDrom vraag ik het ook, had net eentje aangeklikt, en nu zit het op deze pagina

Geen nep tattoo dus (gelukkig) en of ik een IE gebruiker ben weet ik ook al niet.
Maarre...wat is het precies wel, waar dient het voor, en hoe krijg ik het vanachter deze pagina weg

Nono, ben geen babyboomer.quote:

FF installeren, en voilaquote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nono, ben geen babyboomer.
En ja, ik ben niet zo opgegroeid met computers als jullie he. Maar hee, antwoord zou ook wel fijn zijn.

Ach, zware dag gehadquote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij heeft ze al Firefox en heeft ze nu juist zo'n skin geïnstalleerd

Deze post was zo onschuldig bedoeldquote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Dynd het volgende:

"Ze" heeft idd. firefox, en het ziet er idd. naar uit dat ik iets geinstalleerd heb. Het zit achter deze paginaquote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij heeft ze al Firefox en heeft ze nu juist zo'n skin geïnstalleerd

ZOMGquote:Op woensdag 28 april 2010 20:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
"Ze" heeft idd. firefox, en het ziet er idd. naar uit dat ik iets geinstalleerd heb. Het zit achter deze pagina

Het is nog steeds onschuldig, ik wil gewoon weten wat dat voor dingen zijn, en waar het toe dient, want tot nu toe zie ik enkel een klein stukje Michael aan de bovenkant van deze pagina.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Deze post was zo onschuldig bedoeld

Okeeeee, thanksquote:Op woensdag 28 april 2010 20:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
ZOMG
Gewoon het standaard thema terugzetten bij je add-ons

npquote:

Gewoon een versierseltje.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is nog steeds onschuldig, ik wil gewoon weten wat dat voor dingen zijn, en waar het toe dient, want tot nu toe zie ik enkel een klein stukje Michael aan de bovenkant van deze pagina.

Ja, ik haal het weg want ik zie de toegevoegde waarde er niet van, je ziet maar zo weinig ervan.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon een versierseltje.
Als je het weg wilt hebben klik bovenaan op Extra -> Add-ons en deinstalleer je MJ skin.

Je kan Michael moeilijk over je hele browser hebben natuurlijk, dat leest zo moeilijkquote:Op woensdag 28 april 2010 20:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, ik haal het weg want ik zie de toegevoegde waarde er niet van, je ziet maar zo weinig ervan.

Ik weet de officiële benaming van Firefox er even niet voor, maar het is als het ware een ander thema voor je browser.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is nog steeds onschuldig, ik wil gewoon weten wat dat voor dingen zijn, en waar het toe dient, want tot nu toe zie ik enkel een klein stukje Michael aan de bovenkant van deze pagina.

quote:Op woensdag 28 april 2010 20:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je kan Michael moeilijk over je hele browser hebben natuurlijk, dat leest zo moeilijk

Is zo'n mierenforum nou leuk?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:49 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik weet de officiële benaming van Firefox er even niet voor, maar het is als het ware een ander thema voor je browser.
Bijvoorbeeld dit
Of deze (Mij iets te druk)
(Plaatjes ff gelinkt ivm grootte)

quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef DrDentz het volgende:
Hey Dynd als je nog een keer wat leuks weet!
Verdikkie het hele MJ topic in paniek.

Whahahaquote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef DrDentz het volgende:

quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef DrDentz het volgende:

quote:Op woensdag 28 april 2010 20:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is zo'n mierenforum nou leuk?

Heb er zin in!
 Heb er zin in!

Dan missen we em samen.quote:Op maandag 3 mei 2010 03:02 schreef Rnnz het volgende:
Damn Michael, I miss you.
Ja, en dat komt van een hetero man.

Je ontmoet gewoon even Jermaine?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:19 schreef Janena het volgende:
Zaterdag in Hilversum even Jermaine ontmoet, was best leuk alleen hadden we er niet echt een wow-dit is Michaels broer-gevoel bij...
Lavelle was wel een toffe gast en de catingdirector Mark Summers is ook wel eimand waar je mee kunt lachen.
Volgens mij hebben ze het vrijdag erg gezellig gehad in Amsterdam (lees; hangover)

Dat is een voordeel van zijn dood, Michael Jackson wordt weer muziek.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:22 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoor Mikey overigens nog wel vaak op de radio zeg. Vandaag ook weer op het werk, You Are Not Alone, Stranger in Moscow, Billie Jean, Remember The Time, etc.

Ik heb begrepen dat er van de victory tour complete concertregistraties zijn de banden liggen bij sony in een kluis stof te happen en met de iets mindere kwaliteit neem ik ook wel genoegen ik hoef ook geen full hd kwaliteit ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:42 schreef SteelDogg het volgende:
Bad Tour is een grote kans, daar is heel veel van opgenomen in pro kwaliteit. (Hele concerten).
Victory Tour minder grote kans, minder concerten hebben plaatsgevonden en minder pro kwaliteit opnames dus.

Sony wilt gewoon geld verdienen dus ik denk dat ze de victory tour gewoon zullen gaan releasen want er is veel vraag naarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef Rnnz het volgende:
Elk concert is professioneel gefilmd, dus ook alle Victory Tour concerten.
Het ligt er maar net aan wat Sony wil.

Lijkt me heel leuk om mee te maken. En Lavelle, ja, dat lijkt me nou echt een toffe vent.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:21 schreef Janena het volgende:
We hebben hem buiten de studio ontmoet voor de uitzending...
De foto's met Lavelle en Mark krijg ik nog (die heeft een vriend van ons uit Frankrijk gemaakt), met Jermaine heb ik geen foto kunnen maken (maar wel een handtekening gescoord).
Ik heb er wel eentje van Jermaine die de blouse van mijn zusje signeert:
[ afbeelding ]

En imo blijft Human Nature een van de mooiste platen van mj.quote:

Geschreven door een van bandleden van Toto dacht ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Is toch eigenlijk een Toto plaat?
iig ben ik wel benieuwd naar die cd waar Friedman het over heeft. "Water" en "Breaking News" enzo.

Lavelle was heel aardig en tof maar met die andere (Mark) hebben we echt gelachen, die nam voor iedereen heel uitgebreid de tijd dus dat was leuk..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk om mee te maken. En Lavelle, ja, dat lijkt me nou echt een toffe vent.
Edit: wat vond je eigenlijk van de uitslag?
Buiten Luciano vond ik de broer en zus erg goed. Vooral de broer, wat kan hij dansen!

Nice, recentelijke muziek is het zelfs (2007).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:31 schreef MJ44ever het volgende:
Op MJStar staat een stuk van Roger Friedman over de nieuwe cd van Michael.
Goed te horen dat Michael zo close was met de Cascio familie, eigenlijk iemand die hem (tot nu toe dan) niet in de back stabbed.

Jammer van de gitaar, die moet gewoon de originele akkoorden spelen. Op deze manier is veel van de 'warmte' van de melodie eruit imo.quote:

Helemaal gelijk, geldt trouwens voor veel nummers.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:44 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Jammer van de gitaar, die moet gewoon de originele akkoorden spelen. Op deze manier is veel van de 'warmte' van de melodie eruit imo.
Haha wat een toeval, heb net The Wiz, Moonwalker en TII gedownload (quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
kijk net weer This Is It
godsamme zeg, hij zong gewoon nog steeds zo goed
 )voor een kleine marathon.
 )voor een kleine marathon.

Heb ook Moonwalker gedownload!quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:18 schreef Dynd het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, geldt trouwens voor veel nummers.
[..]
Haha wat een toeval, heb net The Wiz, Moonwalker en TII gedownload ()voor een kleine marathon.

The Wiz was vroeger altijd mijn favoriete film, totaal niet afwetende van MJ. Ik weet nog dat ik de vogelverschrikker er zo levendig en leuk vond uitzien. Hij was mijn favoriete personage. In de kleuterklas(sen) keken we de film ieder jaar ofzo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Heb ook Moonwalker gedownload!
Wat een toevalligheden toch weer
(The Wiz daarentegen heb ik niet)

''It all makes sense''
 ''It all makes sense'' 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |