Is zo'n mierenforum nou leuk?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:49 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik weet de officiële benaming van Firefox er even niet voor, maar het is als het ware een ander thema voor je browser.
Bijvoorbeeld dit
Of deze (Mij iets te druk)
(Plaatjes ff gelinkt ivm grootte)
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef DrDentz het volgende:
Hey Dynd als je nog een keer wat leuks weet!
Verdikkie het hele MJ topic in paniek.
Whahahaquote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is zo'n mierenforum nou leuk?![]()
Dan missen we em samen.quote:Op maandag 3 mei 2010 03:02 schreef Rnnz het volgende:
Damn Michael, I miss you.![]()
Ja, en dat komt van een hetero man.
Je ontmoet gewoon even Jermaine?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:19 schreef Janena het volgende:
Zaterdag in Hilversum even Jermaine ontmoet, was best leuk alleen hadden we er niet echt een wow-dit is Michaels broer-gevoel bij...
Lavelle was wel een toffe gast en de catingdirector Mark Summers is ook wel eimand waar je mee kunt lachen.
Volgens mij hebben ze het vrijdag erg gezellig gehad in Amsterdam (lees; hangover)
Dat is een voordeel van zijn dood, Michael Jackson wordt weer muziek.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:22 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoor Mikey overigens nog wel vaak op de radio zeg. Vandaag ook weer op het werk, You Are Not Alone, Stranger in Moscow, Billie Jean, Remember The Time, etc.
Ik heb begrepen dat er van de victory tour complete concertregistraties zijn de banden liggen bij sony in een kluis stof te happen en met de iets mindere kwaliteit neem ik ook wel genoegen ik hoef ook geen full hd kwaliteit ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:42 schreef SteelDogg het volgende:
Bad Tour is een grote kans, daar is heel veel van opgenomen in pro kwaliteit. (Hele concerten).
Victory Tour minder grote kans, minder concerten hebben plaatsgevonden en minder pro kwaliteit opnames dus.
Sony wilt gewoon geld verdienen dus ik denk dat ze de victory tour gewoon zullen gaan releasen want er is veel vraag naarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef Rnnz het volgende:
Elk concert is professioneel gefilmd, dus ook alle Victory Tour concerten.![]()
Het ligt er maar net aan wat Sony wil.
Lijkt me heel leuk om mee te maken. En Lavelle, ja, dat lijkt me nou echt een toffe vent.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:21 schreef Janena het volgende:
We hebben hem buiten de studio ontmoet voor de uitzending...
De foto's met Lavelle en Mark krijg ik nog (die heeft een vriend van ons uit Frankrijk gemaakt), met Jermaine heb ik geen foto kunnen maken (maar wel een handtekening gescoord).
Ik heb er wel eentje van Jermaine die de blouse van mijn zusje signeert:
[ afbeelding ]
En imo blijft Human Nature een van de mooiste platen van mj.quote:
Geschreven door een van bandleden van Toto dacht ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Is toch eigenlijk een Toto plaat?
iig ben ik wel benieuwd naar die cd waar Friedman het over heeft. "Water" en "Breaking News" enzo.
Lavelle was heel aardig en tof maar met die andere (Mark) hebben we echt gelachen, die nam voor iedereen heel uitgebreid de tijd dus dat was leuk..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk om mee te maken. En Lavelle, ja, dat lijkt me nou echt een toffe vent.
Edit: wat vond je eigenlijk van de uitslag?
Buiten Luciano vond ik de broer en zus erg goed. Vooral de broer, wat kan hij dansen!
Nice, recentelijke muziek is het zelfs (2007).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:31 schreef MJ44ever het volgende:
Op MJStar staat een stuk van Roger Friedman over de nieuwe cd van Michael.
Goed te horen dat Michael zo close was met de Cascio familie, eigenlijk iemand die hem (tot nu toe dan) niet in de back stabbed.
Jammer van de gitaar, die moet gewoon de originele akkoorden spelen. Op deze manier is veel van de 'warmte' van de melodie eruit imo.quote:
Helemaal gelijk, geldt trouwens voor veel nummers.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:44 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Jammer van de gitaar, die moet gewoon de originele akkoorden spelen. Op deze manier is veel van de 'warmte' van de melodie eruit imo.
Haha wat een toeval, heb net The Wiz, Moonwalker en TII gedownload (quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
kijk net weer This Is It
godsamme zeg, hij zong gewoon nog steeds zo goed
Heb ook Moonwalker gedownload!quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:18 schreef Dynd het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, geldt trouwens voor veel nummers.
[..]
Haha wat een toeval, heb net The Wiz, Moonwalker en TII gedownload ()voor een kleine marathon.
The Wiz was vroeger altijd mijn favoriete film, totaal niet afwetende van MJ. Ik weet nog dat ik de vogelverschrikker er zo levendig en leuk vond uitzien. Hij was mijn favoriete personage. In de kleuterklas(sen) keken we de film ieder jaar ofzo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Heb ook Moonwalker gedownload!
Wat een toevalligheden toch weer
(The Wiz daarentegen heb ik niet)
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Vergeet ook Miss Cast Away and the Island Girls niet als je zijn complete filmography wilt checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Captain EO niet te vergetenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Vergeet ook Miss Cast Away and the Island Girls niet als je zijn complete filmography wilt checken.
Ja, Mike was net een stuk elastiek. Maar hij had qua verschijning zo weinig van Michael weg, en dat vond ik moeilijk te verenigenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:28 schreef Janena het volgende:
[..]
Lavelle was heel aardig en tof maar met die andere (Mark) hebben we echt gelachen, die nam voor iedereen heel uitgebreid de tijd dus dat was leuk..
Ik had gehoop dat Mike zou winnen, ik vond hem de beste...maar goed, Luciano was ook leuk.
Een andere favoriet was voor mij Patrick uit de halve finale.
Dit soort programma's zijn echt een aanfluiting en het heeft ook niks met MJ te maken gewoon disrespect naar MJ toe en Jermaine mag van mij gewoon de ***** krijgen wat een ****** is dat zeg!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, Mike was net een stuk elastiek. Maar hij had qua verschijning zo weinig van Michael weg, en dat vond ik moeilijk te verenigenOok al wist ik dat het niet om een kopie moest gaan, maar toch............
Luciano was denk ik niet te weerstaan voor Jermaine omdat hij hem aan de jonge MJ doet denken.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:36 schreef kowala het volgende:
[..]
Dit soort programma's zijn echt een aanfluiting en het heeft ook niks met MJ te maken gewoon disrespect naar MJ toe en Jermaine mag van mij gewoon de ***** krijgen wat een ****** is dat zeg!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:36 schreef kowala het volgende:
[..]
Dit soort programma's zijn echt een aanfluiting en het heeft ook niks met MJ te maken gewoon disrespect naar MJ toe en Jermaine mag van mij gewoon de ***** krijgen wat een ****** is dat zeg!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd aan het begin van Billie Jeanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef fespo het volgende:
ik zag laats op youtube een live optreden waar hij een koffer opendeed en daar een leren jas uithaalde.
vervolgens knipperde hij met zijn vingers en ging er een spot aan.
kan het filmpje alleen niet meer vinden, heeft iemand een idee?
Ik neem aan dat je het gedeelte bedoeld waar Slash een solo doet? Iets met part of the act ofzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:31 schreef MYV het volgende:
Keek laatst dat filmpje van Michael Jackson samen met Slash op de MTV Awards
Slash is zo'n egotripper.
Gaaf dat MJ zo rustig bleef
Ja maar op een gegeven moment was het wel genoeg maar hij bleef maar doorgaan en die security wou hem ook al van het podium af hebben..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het gedeelte bedoeld waar Slash een solo doet? Iets met part of the act ofzo![]()
![]()
Ahhh, dat was allemaal in scene gezetttquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja maar op een gegeven moment was het wel genoeg maar hij bleef maar doorgaan en die security wou hem ook al van het podium af hebben..
Dude, reallyquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja maar op een gegeven moment was het wel genoeg maar hij bleef maar doorgaan en die security wou hem ook al van het podium af hebben..
Jaja, zo komen de praatjes de wereld inquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:34 schreef MYV het volgende:
[..]
Hee dit is me ook maar verteld hoor..
En het leek er best wel op.
Dat is toch al oud, dat verhaal over die Dave Dave?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:22 schreef MervinMinky het volgende:
HIJ LEEFT!![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)eft___.html?sn=prive
Vandaar mijn post.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:12 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dat is toch al oud, dat verhaal over die Dave Dave?
Ja he, daar zit een grappig verhaal achter. Ze waren op weg naar die plaats, toen ze zich in het vliegtuig beseften dat ze de lyrics van het volkslied niet kenden. Toen hebben ze het aan een stewardess gevraagd, maar zij wist het ook niet. Die stewardess is rond het vliegtuig gaan vragen daar vond ze iemand die het wist en zo hebben ze het nog snel in het vliegtuig geleerd.quote:
Dank je voor het bijbehorende verhaalquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja he, daar zit een grappig verhaal achter. Ze waren op weg naar die plaats, toen ze zich in het vliegtuig beseften dat ze de lyrics van het volkslied niet kenden. Toen hebben ze het aan een stewardess gevraagd, maar zij wist het ook niet. Die stewardess is rond het vliegtuig gaan vragen daar vond ze iemand die het wist en zo hebben ze het nog snel in het vliegtuig geleerd.
Is ook een scene van in die Jackson serie uit '91/93.
Naja, volgens mij is het een film. Maar op youtube lijkt het net een serie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dank je voor het bijbehorende verhaal![]()
Welke serie is dat?
Ja, is een film toch.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:35 schreef Dynd het volgende:
[..]
Naja, volgens mij is het een film. Maar op youtube lijkt het net een serie.
de The Jacksons: An American Dream voor jou wel bekend toch?
Ik hou over het algemeen ook niet van acteurs die dat soort rollen spelen maar ik vind dit een hele goede film! Mijn favoriete jackson film zelfs. Goed acteerwerk, die acteur die Michael speelt kan bijna net zo goed dansen als Michael zelf (Motown 25 perfect nagespeeld) en het geeft inderdaad een duidelijke kijk op de chronologische geschiedenis.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, is een film toch.
Heb het nog nooit bekeken, staat me tegen dat het door acteurs wordt uitgevoerdMaar misschien bekijk ik em nog wel. Of is het wel wat? Je leert natuurlijk wel wat door de chronologische geschiedenis, hmmm.
Vanaf die tour. De dangerous tour had dat niet. Bij Dangerous deed hij trouwens Billie Jean gewoon nog live...quote:
Tsjaquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vanaf die tour. De dangerous tour had dat niet. Bij Dangerous deed hij trouwens Billie Jean gewoon nog live...
Blijft een lekker nummertje hequote:
Ik ook, sowieso een van zn zwakkere. Maar ik dacht ik post weer s watquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:54 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind alleen deze live versie cool.![]()
Het nummer zelf vind ik een van de mindere op het album.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:59 schreef DrDentz het volgende:
Beetje campy nummertje van Rod Temperton
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:57 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik hou over het algemeen ook niet van acteurs die dat soort rollen spelen maar ik vind dit een hele goede film! Mijn favoriete jackson film zelfs. Goed acteerwerk, die acteur die Michael speelt kan bijna net zo goed dansen als Michael zelf (Motown 25 perfect nagespeeld) en het geeft inderdaad een duidelijke kijk op de chronologische geschiedenis.
Een minpuntje vind ik dat de acteur die Michael speelt als een spast zijn lippen beweegt tijdens zang scenes.
Zeker wel. Het is een ontzettend lekkere plaatquote:Op zondag 16 mei 2010 17:19 schreef Rnnz het volgende:
God damn, wat is het album Off The Wall underrated.
Eens, vind het persoonlijk een erg goed albumquote:Op zondag 16 mei 2010 17:19 schreef Rnnz het volgende:
God damn, wat is het album Off The Wall underrated.
Yoyoyo... billie jean jwz was zo'n spange chickaquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een ruim twee uur durende show met optredens van o.a.: Ali B
toen stopte ik met lezen.
Muziekaalquote:
Whaha, creatiefquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:37 schreef Dynd het volgende:
[..]
Yoyoyo... billie jean jwz was zo'n spange chicka
net uit een zo'n kino scene weetje...
ik zei zo van hé bedoel je dat ik de ene ben of fatu?
die moet dansen in het rondje jeweettoch
toen zei ze me zo van ik be de ene de gaat dansen op de vloer siki
aightz ze vertelde me dat haar nomoe billie jean was, terwijl ze panja deed no swa
toen draaiden al die sucka's hun hoofd vet dromen dat zij de ene waren weetje
wie gaat de sma hosselen in het rondje?
...
Nee gaat niks worden
Super dit!quote:
Ja die event is in de Dynamo, een best grote jongerencentrum en ook gratis entree nog, ik ga wellicht even kijken hoe het is en post nog wat foto's als ik ze heb.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef Janena het volgende:
In eindhoven wordt ook wat georganiseerd op 25-06.
Moet je even googlen op jacksonevent.
29 augustus gaan we (ik en zusje) wel naar een bijeenkomst, op de sterfdatum heb ik daar geen zin in.
Ik wil deze zomer ook nog captain EO gaan zien in disneyland maar hoop eigenlijk dat er een Jackson-reis georganiseerd wordt zodat we met een touringbus heenkunnen en in 1 dag heen en terug reizen.
Als we op eigen gelegenheid gaan denk ik eerder aan 2 of 3 dagen en een disneyhotel met ons hele gezin maar dat is wel veel duurder (en leuker, maar ja...we zijn met kerst ook al geweest).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |