is de tape er al weer af?quote:
Ik niet heur. Mag Tombo de kaas en ik de zalm.quote:Op maandag 5 april 2010 13:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi.![]()
Cat, zouden jullie het erg vinden om soep met brood te eten, dus tomatensoep ofzo en broodjes (met zalm enzo en kaas) te eten?
NOG nietquote:
Komt goed dan.quote:Op maandag 5 april 2010 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet heur. Mag Tombo de kaas en ik de zalm.![]()
Heuj! Ik wil ook zalmquote:Op maandag 5 april 2010 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet heur. Mag Tombo de kaas en ik de zalm.![]()
Komt in orde dan.quote:Op maandag 5 april 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj! Ik wil ook zalm
Nee hoor, prima, soep met brood
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:14 schreef Braddie het volgende:
Op wie lijk ik?(foto is net gemaakt, sorry voor mijn kut kop)
[ afbeelding ]
uit het US / Look-a-likes #14 topicquote:Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef bluejean het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal wel iets met het haar zijn.
Ik ookquote:Op maandag 5 april 2010 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
uit het US / Look-a-likes #14 topic
ik moest lachen
SNOR komt omdat we steeds tegen em zeggen dat hij een mooie snor heeft, en het woord is blijven hangenquote:
Het zal je mss verbazen, maar hij is nog beschikbaarquote:
dat heb je he, de knappe zijn altijd eenzaam aan de topquote:Op maandag 5 april 2010 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zal je mss verbazen, maar hij is nog beschikbaar
Dat meen je niet?!quote:Op maandag 5 april 2010 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
ik moest lachen
Goed hoor! Heeeerlijk geslapen, en vanmorgen fris en fruitig zonder hoofdpijn opgestaanquote:Op maandag 5 april 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:Hoe zou het met onze Qwea zijn vandaag?
Mogge
was het zo erg?!quote:Op maandag 5 april 2010 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed hoor! Heeeerlijk geslapen, en vanmorgen fris en fruitig zonder hoofdpijn opgestaan
Ja, sneu he.quote:Op maandag 5 april 2010 19:21 schreef Ingetje79 het volgende:
f_r, gaat al lekker zo![]()
Hoest met je moeder?
Enfermera, wat sneu voor je oma.
En wat lief dat je zo begaan bent met haar
Ja, zeker. Dat is ook zo.quote:Op maandag 5 april 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte met je oma Enfermera! Altijd schrikken, zoiets. En oudere mensen kunnen zo eigenwijs zijn... maar het is ook moeilijk om achteruitgang en hulp van anderen te accepteren.
Badkamertegels uitgezocht iddquote:Op maandag 5 april 2010 19:51 schreef Enfermera het volgende:
Maarre, wat is het rustig hier zegVertel 's, wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
Meubelboulevards?![]()
NEE! BEN JE GEGAAN!quote:
Jepquote:Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NEE! BEN JE GEGAAN!![]()
![]()
Maar wel geslaagd dus?
Wast druk?
Nicequote:
Da's al meer bloot dan je had gedachtquote:Op maandag 5 april 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb puingeruimd hier, dat was nodig![]()
En net 1,5 uur in bad liggen lezen, en een eind gewandeld nog, en plantjes op mn balkon gezaaid en zo,
en nu ben ik mn bento aan het vullen en dan ga ik zo nog ff lekker een filmpje kijken en af en toe eens zien hoe het met de puppies zit, we zitten nu op 4, 3 naakte reuen en 1 naakte teef
Het is te zot voor woorden, dat hij zijn hoofd nog hier gaat zetten ookquote:Op maandag 5 april 2010 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
ik moest lachen
Ja en nee, ze zijn echt ontzettend behaard hoor, tis psies wat ik dacht dat het zou wordenquote:Op maandag 5 april 2010 20:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's al meer bloot dan je had gedacht
Wel weer spannend dusquote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Met mijn moeder gaat het goed. Na overleg met de radioloog wordt ze toch eerst bestraald. En hopelijk is een chemokuur dan niet meer nodig.
Ik was vandaag wel even bij een bouwmarkt. Voor ik iemand gevonden had die mij kon en wilde helpen was ik 15min verder. En uiteindelijk 3 bouwmarkten verder nog vmvk kabel gevonden. Wel de gordijnen voor de slaapkamer besteld.
Fijn dat ie er toch uit isquote:Op maandag 5 april 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Hijs dr net nog zo uitgekomen, weer een hele hairy naakte reu, 4 jongens en een meid dus
![]()
Hopenlijk is ze nu echt klaar ook, ze is echt vreselijk lang bezig geweest.
Waren dat niet gewoon dezelfde geplande werkzaamheden als gisteren?quote:Op maandag 5 april 2010 22:35 schreef Ynske het volgende:
Navond
damn wat een gedoe vandaag met de trein, iemand had bij echt zo'n invalidenloopplank voor de trein gegooid, plus werkzaamheden tussen weert en eindhoven, al met al duurde t bijna 1,5 uur langer
die werkzaamheden wel, die invalidenloopbrug voor de trein gooien niet, iedereen moest terug lopen naar station echt, van daaruit terug naar sittard om met de volgende trein weer naar weert te gaanquote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waren dat niet gewoon dezelfde geplande werkzaamheden als gisteren?
Vriendin kwam ff uit Leeuwarden op en neer, dat was zo een nog langere reis dan normaal
Ze was ook onwijs dik.quote:Op maandag 5 april 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Hijs dr net nog zo uitgekomen, weer een hele hairy naakte reu, 4 jongens en een meid dus
![]()
Normaal gesproken ongeveer 5 uur. Nu?quote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waren dat niet gewoon dezelfde geplande werkzaamheden als gisteren?
Vriendin kwam ff uit Leeuwarden op en neer, dat was zo een nog langere reis dan normaal
Oi, dat zijn wel harige nakies zo te zien ja!quote:Op maandag 5 april 2010 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn de eerste drie jongens, er zullen morgen wel betere foto's volgen
ik dacht narige hakiesquote:Op maandag 5 april 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oi, dat zijn wel harige nakies zo te zien ja!
Joa, dan vraag ik me af hoe de puffs eruit zienquote:Op maandag 5 april 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oi, dat zijn wel harige nakies zo te zien ja!
Nou, hopen dat er niet meer inzit/zat.quote:Op maandag 5 april 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:Hijs dr net nog zo uitgekomen, weer een hele hairy naakte reu, 4 jongens en een meid dus
![]()
Yes! Wat een enorme konten ook voor pasgeboren heren!quote:Op maandag 5 april 2010 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn de eerste drie jongens, er zullen morgen wel betere foto's volgen
Wat een ...tja, puppy, en dan die roze drankdobberneusquote:Op maandag 5 april 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:We hebben al een discussie over 3 van de pups hoor, of dat geen puffs zijn.
Bij de eerste kun je ieg echt goed zien dat ie naakt is
[ afbeelding ]
Die ieniemini oortjes en pootjesquote:Op maandag 5 april 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:We hebben al een discussie over 3 van de pups hoor, of dat geen puffs zijn.
Bij de eerste kun je ieg echt goed zien dat ie naakt is
[ afbeelding ]
Wat een naam voor zo'n klein frummeltjequote:Op dinsdag 6 april 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:Ja met haar enige dochter nog wel.
Ze heet Joyful Sin
A dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Ja met haar enige dochter nog wel.
Ze heet Joyful Sin
Huh wat? waar?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik vind het ook een naam van niks, maar tis een Belgisch nest en de letter van 2010 is de J, dus het zal toch al moeilijk worden qua leuke namen vrees ik.
Ik heb net gesolliciteerd
Huh?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik vind het ook een naam van niks, maar tis een Belgisch nest en de letter van 2010 is de J, dus het zal toch al moeilijk worden qua leuke namen vrees ik.
Ik heb net gesolliciteerd
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe, ik als spellchecker voor de frontpage hier![]()
Mojo lijkt me superleuk Nok
das meteen een extra 40-urige werkweekquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe, ik als spellchecker voor de frontpage hier![]()
Mojo lijkt me superleuk Nok
Voor mij alledrie wel. Ik ben breed georiënteerdquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh die drie klinken idd alledrie wel leuk, Mojo zou het meest mijn ding zijn
Heus niet, ik ben grondig en snelquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das meteen een extra 40-urige werkweek
Tis echt lente, ooooooooooveral babiesquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef nokwanda het volgende:
ow, trouwens, in Blijdorp is de babygiraffe geboren
k hoorde idd dat t een graad of 18 zou wordenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag is het toch keimooi weer?
Ik zou het niet weten , ik was al om 8.15 op mn werk en ben niet meer buiten geweest
idd, heel graag zelfsquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:37 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil onderhand eigenlijk ook wel weer een werkend mens worden.
Niet dat ik me verveel, maar inkomen zou wel leuk zijn.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:49 schreef Maes het volgende:
Puppies![]()
Hallo allemaaleven een reden om mijn pup weer te showen
[ afbeelding ]
Volgens de laatste berichten is dit ons nieuwe gezinslid
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb het net met Vanez over je
![]()
Ze zei al ze zal wel snel vertellen, nou, das wel heel snel![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:49 schreef Maes het volgende:
Puppies![]()
[ afbeelding ]
Echt? oh ik ben zo nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Dr heeft dr pas 1 twee ogen open
![]()
Ik vind de reutjes zo leuk
Senk joequote:
Ik vind ze allemaal leukquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Dr heeft dr pas 1 twee ogen open
![]()
Ik vind de reutjes zo leuk
Yupsquote:
Jij hebt iets gezegd waardoor ik daar over na ben gaan denken.Het was een zwaar familieberaad maar we hebben toch voor een pup van Vanessa gekozen om de mooie kleur.quote:
Oh wat supercutequote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij hebt iets gezegd waardoor ik daar over na ben gaan denken.Het was een zwaar familieberaad maar we hebben toch voor een pup van Vanessa gekozen om de mooie kleur.
Ik ga niet meer twijfelenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan ben ik wel benieuwd wat ik gezegd heb, want ik zou als ik jou geweest was gewoon voor een lh reu gegaan zijn, die twee zijn sowieso mijn favo's
Ja leuk, ik wilde net ook een afspraak plannen met dr maar dr honden laten mijn honden niet binnen en ik ga niet zonderquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ga niet meer twijfeleneerst maar eens op kraamvisite
Gezelligquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja leuk, ik wilde net ook een afspraak plannen met dr maar dr honden laten mijn honden niet binnen en ik ga niet zonder
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef Maes het volgende:
[..]
GezelligIk maak wel een fotoverslag voor je
Wel schatjes hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:Ja met haar enige dochter nog wel.
Ze heet Joyful Sin
Geen optie om wat mooie dingen te maken?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:37 schreef nokwanda het volgende:Ik wil onderhand eigenlijk ook wel weer een werkend mens worden.
Niet dat ik me verveel, maar inkomen zou wel leuk zijn.
Lief!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:49 schreef Maes het volgende:
Puppies![]()
[ afbeelding ]
Nappie!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net een paaseitje naast nappie zijn vriendin gelegd, kijken wat hij gaat doen
komt hij aanvliegen, gaat er naast zitten, tuurt naar beneden "KOM MAAR"
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net een paaseitje naast nappie zijn vriendin gelegd, kijken wat hij gaat doen
Hé gelukkig. Lekker dat je haar dan zo'n dagje kan vertroetelen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
Dit schrijf ik live vanuit mijn oma's huis, er lag hier gelukkig nog een internetkabel! Het gaat goed met haar, Hb was 8,4 bij ontslag (voor vrouwen is de ondergrens 7,5), dus de transfusies hebben haar goed gedaan.
Net lekker wat koffie gedronken en geluncht, ze is nu ff een dutje doen. Met een kruik, want die hadden ze niet in het ziekenhuisZe had zowat de halve nacht wakker gelegen!
![]()
![]()
Nouja. Het gaat iig weer goed.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:44 schreef senesta het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)cht_op_pakketje.html
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ja verdomme, en dat met een slok thee in mn mond, thnx, kom jij ff Zwabberen dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
hij mept nu zijn vriendin rond, hij is niet zo blij dat ze niet gezegd heeft dat ze zwanger was gok ik
Ja, zeker fijn. Ze wil ook alles weer zelf doen, 'nee, ga jij maar zitten!' dus ze is weer een heel stuk opgeknapt xDquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé gelukkig. Lekker dat je haar dan zo'n dagje kan vertroetelen!
Wat heeft Vanessa haar Apple puppys iedere keer mooi op de foto staan!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
Ja verdomme, en dat met een slok thee in mn mond, thnx, kom jij ff Zwabberen dan?
Nou, dat betekend dus dat jullie vanmiddag samen een gezellige middag hebben!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zeker fijn. Ze wil ook alles weer zelf doen, 'nee, ga jij maar zitten!' dus ze is weer een heel stuk opgeknapt xD![]()
Ja Nessa doet dat leuk, maar dat wist Maes ook al, vorige nestje had ze ook al gevolgdquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat heeft Vanessa haar Apple puppys iedere keer mooi op de foto staan!![]()
Geweldig ook voor de nieuwe eigenaren.
Ik vond het 11 jaar geleden ook zo mooi, dat we een video van het nest en van Kundun's vorderingen de eerste 7 weken mee kregen. Ik vond het toe ook heel bijzonder en mooi dat we vanf dag 1 wisten dat Kundun onze pup was. Als eerste geboren en de enige apricot in het nest.
Haha zekerquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, dat betekend dus dat jullie vanmiddag samen een gezellige middag hebben!
Oh of op een strand ergens of zo, das ook leuk, maar bij mij zijn jullie zeker ook welkomquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:11 schreef Maes het volgende:
Ik kan niet inloggen op Fok![]()
@Enf wat fijn dat omaatje zich weer wat beter voelt. Zo ging het ook altijd met mijn schoonvader, hup wat bloed erin en hij voelde zich weer het heertje![]()
@Strega, stipje blijft bij Vanessa maar nu krijgen we PS I love you en die is ook geweldigIk ben ook heel blij met alle foto's en updates die ik via mail van Vanessa krijg, je bent er zo bij betrokken dan.
@oh-oh, we doen de kraamvisite gewoon bij jou
Hier is eindelijk de zon erdoor, en inderdaad, we zitten buiten. Behalve om even de post te pakkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen zit zeker buiten?
Mn collega's lachen me uit om mn nieuwe Hello Kitty bento![]()
Ik moet er zelf ook wel om lachen, ik kreeg m vrijdag kado van mn vriendin
ik was idd ff buiten, om de anwb op te wachtenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen zit zeker buiten?
Mn collega's lachen me uit om mn nieuwe Hello Kitty bento![]()
Ik moet er zelf ook wel om lachen, ik kreeg m vrijdag kado van mn vriendin
Oh wauw, waar?????quote:
zuid limburgquote:
nog 8 nachtjesquote:
markers om mee te schetsenquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Als jij de stiften mag, mag ik de tekenkunsten dan hebben
Dat betekent ook investeren en het zijn geen zekere inkomsten. Was dat nou zo, dan zou ik het doen. Maar dan nog moet je je apart gaan verzekeren en zo. Dus ik zou graag parttime werken in loondienst en parttime mooie dingen maken. Maar het vinden van iets in loondienst staat nu dus voorop.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Geen optie om wat mooie dingen te maken?
En dan een expositie?
Wat nee! Je gaat weg uit Utrecht?quote:
Ja, dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat betekent ook investeren en het zijn geen zekere inkomsten. Was dat nou zo, dan zou ik het doen. Maar dan nog moet je je apart gaan verzekeren en zo. Dus ik zou graag parttime werken in loondienst en parttime mooie dingen maken. Maar het vinden van iets in loondienst staat nu dus voorop.
Wat ben je toch ook een schat hé!!quote:
Ja, heerlijk hé! Helemaal zo'n rozig gevoel op m'n gezicht.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:58 schreef Maes het volgende:
Ik heb werkelijk genoten van de zonnestraaltjes. Voor mijn gevoel heb ik al wat meer kleur in mijn gezicht![]()
Gefeliciteerd Ynske met je nieuwe woonruimte
Ja, wat dat aan gaat is het eindelijk Lente!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:10 schreef nokwanda het volgende:
Wij zijn vandaag op kraambezoek geweest bij de giraffen in blijdorp. was er een superdag voor. Maar het was ook paasvakantie en er waren dus ontzettend veel mensen met kinderen.
Ow en de hyena's kunnen ieder moment pups krijgen.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik was idd ff buiten, om de anwb op te wachtenaccu was dood
iets met een lampje dat ik niet kon zien dat was blijven brandenonder de hoedenplank achter in de klep
enfin hij doet t weer.
dan kan ik nu beginnen met het inpakken van verhuisdozen![]()
Fijn hè?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wat dat aan gaat is het eindelijk Lente!!
Heerlijk!quote:
Ik vind het ook enorm leuk dat jullie meelevenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Heerlijk!
Oh, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je op jullie pupje verheugd!
Wat liefquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind het ook enorm leuk dat jullie meelevenZodra we op visite zijn geweest, en een hele hoop foto's gemaakt hebben, open ik een topic voor de pup
![]()
Raissa heeft in haar enthousiasme een halsbandje met parels gekocht
Jaaaaaaaaaaa, foto's!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind het ook enorm leuk dat jullie meelevenZodra we op visite zijn geweest, en een hele hoop foto's gemaakt hebben, open ik een topic voor de pup
![]()
Raissa heeft in haar enthousiasme een halsbandje met parels gekocht
Jaaaaa Phoebe, ook door Raissa gekozen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, foto's!
Hebben jullie al een naam eigenlijk?
Dat is toch helemaal geweldigquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:42 schreef Ynske het volgende:
Dank je dames!
k ben er echt blij meehoewel ik t ff in de auto stappen naar mn vriendin hier wel zal gaan missen
maar mn eigen woonkamer met keuken, balkonnetje, 2 slaapkamers, badkamer en wc![]()
O+
Geweldig! Dus echt een eigen huisje i.p.v. kamer!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:42 schreef Ynske het volgende:
Dank je dames!
k ben er echt blij meehoewel ik t ff in de auto stappen naar mn vriendin hier wel zal gaan missen
maar mn eigen woonkamer met keuken, balkonnetje, 2 slaapkamers, badkamer en wc![]()
O+
En spullen kopen want je hebt natuurlijk te weinig om het hele! huis te vullenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:48 schreef Ynske het volgende:
echt een thuis van mezelf
én Isa kan komen logeren
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:54 schreef Maes het volgende:
[..]
En spullen kopen want je hebt natuurlijk te weinig om het hele! huis te vullen
Wat een leuke naam!!!!quote:
mijn eerste hamster heette flufffy, de tweede heette fuzzy, not quite originalquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat een leuke naam!!!!
Ik zit me ineens te bedenken dat ik helemaal niet origineel ben qua namen volgens mij
Mn katten nu hebben (gelukkig) al een naam, maar anders zou ik echt niets kunnen verzinnen... Wat ik hier soms langs hoor komen!
dat vind ik dan weer cool, kroket...quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn eerste hamster heette flufffy, de tweede heette fuzzy, not quite original![]()
de derde heette kroket,
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:58 schreef nokwanda het volgende:
Ynske, vertel. Hoeveel ruimte ga je krijgen, hoe is het ingedeeld?
netjes hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
k haal m strakjes weer weg
tis op de 1e verdieping
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
k haal m strakjes weer weg
tis op de 1e verdieping
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je reageerde op mij en ik heb em gemist
owwww, ik heb trouwens al mijn moed bij elkaar geraapt en donderdag een intake bij de tandarts geplandquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
blegh, morgenvroeg nederlands herkansing, en er na recht door naar de tandarts![]()
joepie
quote:
moet ik nog even over nadenken, misschien ga ik ze zelf eens kopenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh Zwabber, veel succes morgen, met beide opgaves![]()
Wil je nieuwe Terriyakiharukiakiraboeken of ben je er even klaar mee?
Er zijn er nog zeker drie heel erg de moeite ieg
Op Bol zijn ze goedkoop en snel te bestellen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet ik nog even over nadenken, misschien ga ik ze zelf eens kopen
ik zal morgen eens kijken,quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op Bol zijn ze goedkoop en snel te bestellen.
Aanraders voor jou zijn ieg A Wild Sheep Chase en Dance Dance Dance , die horen bij elkaar en kun het het beste na elkaar lezen, zijn dunnere boeken, heb je relatief snel uit vergeleken met die andere twee. En Norwegian Wood , maar dat is dan weer een dikke, en die is een stuk minder absurd,
Ik heb er nog drie die nog niet gelezen zijn
Je weet wat je kan verwachten en wat er nu nog moet tochquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
blegh, morgenvroeg nederlands herkansing, en er na recht door naar de tandarts![]()
joepie
Ik heb op aanraden van iemand anders gekozen voor een tandarts in Kralingen. Beetje uit de buurt, maar iemand anders met flinke angst had er goede ervaringen mee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:28 schreef Maes het volgende:
Dapper hoor Nok! Er zijn gelukkig tegenwoordig ook begripvolle tandartsen![]()
En Zwab ook succes morgen met Nederlands
Lekker oh-oh wandelen op lente-avonden. Wij zijn ook het hele park doorgelopen vanavond. Jammer dat we getuige waren van de moord op een eend door een pitbullachtige hond.
Ah jakkes....quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:28 schreef Maes het volgende:
Dapper hoor Nok! Er zijn gelukkig tegenwoordig ook begripvolle tandartsen![]()
En Zwab ook succes morgen met Nederlands
Lekker oh-oh wandelen op lente-avonden. Wij zijn ook het hele park doorgelopen vanavond. Jammer dat we getuige waren van de moord op een eend door een pitbullachtige hond.
Dank, dank, soms komt de inspiratie ineens als je het dier ziet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer cool, kroket...
maar als ik de namen van de honden van Strega en Pagan hoor, die vind ik ook meesterlijk... En Sjon
En sommige katten hier hebben ook van die prachtige namen
Wat mooi Yns, goh meid, das echt heerlijk! Eigen alles!quote:
Nee, die bewaren we even tot het juiste moment!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
DM ik heb PD terug![]()
Pagan en Strega, hebben jullie al gekeken????
Hij is echt zoooooooo geniaal, ik heb zelf ook de cd![]()
Ik ben net met mn buurmeisje gaan wandelen, uuuuuuuren , de heuvel op, we waren pas om 2100 thuis en nu ben ik aan het wachten tot mn eten klaar is, want ik had ook nog een bewerkelijk maal op het menu staan vanavond.
Maar wat zal dat smaken zo, wat hebben we genoten net.
Buurmeisje mist haar hond zo, die is een maand of zo na Frits overleden, en zij hadden er maar 1 , maar ze is nu zo blij dat ze bij mij af en toe kan knuffen en dat ze mee wandelen kan![]()
En ze heeft me allemaal prachtige plekjes laten zien, en we zagen zelfs een hert , en de dassenburchten waar ik altijd zo langs liep maar die ik nog nooit gezien had
Dat had ik hier alleen bij Merlijn en Mudhle. Alle andere namen heb ik niet verzonnen.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Dank, dank, soms komt de inspiratie ineens als je het dier ziet.
Ja haar vriend heeft een deel van de foto's gemaakt en hij heeft die studio.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, die bewaren we even tot het juiste moment!!![]()
Buurmeisje is van de buurjongen met de mooie foto's?
Wil ze geen nieuw hondje? Anders heerlijk, dat ze wel van jouw vijftal kan genieten!
Chihuahuapups???quote:
Ik heb echt geen verstand van katten wassen, maar volgens mij is dat allemaal commerciele kwatsj hoor.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef senesta het volgende:
Oooh waar ben ik aan begonnen * insert panieksmilie*
Ik heb gezegd dat ik met Dodge wel naar de kittenshow wil maar moet je kijken voor dat wassen:
http://www.mtkathadin.nl/pages.php?page=wasprogramm
Maar Dodge is zwart/wit moet ik dan voor zwart en voor wit apart kopen?
Moet je kijken wat veeeeeeel spullen ik nodig heb![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 7 april 2010 10:44 schreef Ml-etje het volgende:
Aah puppelswat een schattig mandje ook
Senes je maakt een grapje hé met je 2 kleuren
Dat ga je toch serieus niet aanschaffen voor 1 showtje?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:48 schreef senesta het volgende:
[..]
NeeIk las echt over mensen die dat doen hoor
![]()
En die shampoozooi is best duur![]()
En misschien vind ik of Dodge (of beiden) het wel helemaal niet leuk, zit ik met al die zooi
Niet doen joh, kan je altijd nog doen als het nodig blijkt en je vindt het helemaal leuk toch?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:48 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
En misschien vind ik of Dodge (of beiden) het wel helemaal niet leuk, zit ik met al die zooi
Ik zou eerst maar eens testen of het jullie beiden inderaad bevalt! Zowel het wassen als de show, voordat je dure meuk in huis haalt.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:48 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Dit is toch hopelijk wel een grapje he!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef senesta het volgende:
Ik heb gezegd dat ik met Dodge wel naar de kittenshow wil maar moet je kijken voor dat wassen:
![]()
Arm kindquote:
Das echt de tofste naam het het nest, en XL issie zeker welquote:
Inderdaad, eerst maar 'ns kijken of 't wat is, zo'n show. En ik snap sowieso niet waarom je een kat (onder normale omstandigheden) zou wassen, dat kunnen ze zelf beter.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet doen joh, kan je altijd nog doen als het nodig blijkt en je vindt het helemaal leuk toch?
Nee zo dik aan is het helaas nog nietquote:Op woensdag 7 april 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:Is het al dik aan en heet ze al Fleurrrrrrrrr?
nee joh, als je em op 30 graden bij de bonte was in de machinewas doet, zonder centrifugeren is er niets aan de handquote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef senesta het volgende:
![]()
klikquote:Op woensdag 7 april 2010 11:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee zo dik aan is het helaas nog nietHij doet erg zn best maar zij is nog veels te druk met rennen en onderzoeken
Komt allemaal vast goed hoor maar tis wel treurig voor hem
![]()
Ze krijgt pas een naam als ik zeker weet dat ze blijftmaar Fleurrrrrr staat wel bovenaan, moetk wel opzoek naar een mini hockeystick voor in het hok
![]()
ik heb zo lang zitten schrijven dat ik de afspraak met de tandarts gemist hebquote:Op woensdag 7 april 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Ja hey Zwab, zou je niet es ff vertellen hoe je examen ging?
En den tandartsch?
Non, ze mag heus wel blijven, ze vreten elkaar niet op, dan gaan ze elkaar wel leuk vinden hoor
Heb je haar weer met dr gezwaaiquote:
quote:
Waaaaaaaaaaarom nu dan weer??????quote:
Nice!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb zo lang zitten schrijven dat ik de afspraak met de tandarts gemist heb
maar examen ging goed, heb in ieder geval m'n betoog afgekregen![]()
morgen nog ff engels doen en dan ben ik klaar tot juni
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb zo lang zitten schrijven dat ik de afspraak met de tandarts gemist heb
maar examen ging goed, heb in ieder geval m'n betoog afgekregen![]()
morgen nog ff engels doen en dan ben ik klaar tot juni
Gewoon omdat het kanquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Berlijn, nice, daar wil ik ooit nog wel es graag heen, ondanks al die Duitsers
Haha jaquote:Op woensdag 7 april 2010 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Duits is echt zoooooo lelijk, wat een rottaal![]()
Jeetje, dat heb ik weer hoor, de enige bui van heel NL komt dr aan in mijn pauze.
http://www.buienradar.nl/
Zoheequote:Op woensdag 7 april 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden mn ouders toen mn vader 60 werd een reisje Berlijn kado gedaan.
Mn vader was daar sinds de 60-er jaren niet meer geweest, hij is destijds via Berlijn achter het ijzeren gordijn uit geglipt naar NL
xDquote:Op woensdag 7 april 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Valt wel mee hoor, hij studeerde in Rusland, ging van daaruit op vakantie in Berlijn en is toen met een stel Amerikaanse soldaten van oost naar west meegepiept, hij zou eigenlijk mee gaan op een vlucht naar de States maar is toen toch snel naar NL gegaan, daar kende ie mensen
Oh nou dr was zoveel respons dat ik ff wat anders was gaan doen hoorquote:
Nee die zet je over dat pinnetje om hem op zn plek te houden, en die pak je daar dan zo weer vanaf ook, zodat ie niet rammelt onder dat deksel.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
nee hoor dat is helemaal niet girly en roze
zit die lepel vast aan het deksel?
Nee dat snap ikquote:Op woensdag 7 april 2010 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
hij is leuk hoor, maar mij zul je er niet mee zien lopen
Niks, dat was gewoon van dat dieprvriesbosvruchtengedoe, eigenlijk voor in yoghurt of zo, maar ik had geen yoghurt, dus ik heb t zo in mn bento gedaan , omdat ik trek had in veeeeeeeeel fruit, en mn appels allemaal rot waren inene, en mn bananen allemaal door de kipkerrie gingen.quote:
do tellquote:Op woensdag 7 april 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niks, dat was gewoon van dat dieprvriesbosvruchtengedoe, eigenlijk voor in yoghurt of zo, maar ik had geen yoghurt, dus ik heb t zo in mn bento gedaan , omdat ik trek had in veeeeeeeeel fruit, en mn appels allemaal rot waren inene, en mn bananen allemaal door de kipkerrie gingen.
Ik had gisteren trouwens nog een leuke kookblunder
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
En ja, ik heb later nog kerrie dr in gedaan of course, maar met de kleur van het gerecht is het nooit meer goed gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |