is de tape er al weer af?quote:
Ik niet heur. Mag Tombo de kaas en ik de zalm.quote:Op maandag 5 april 2010 13:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi.![]()
Cat, zouden jullie het erg vinden om soep met brood te eten, dus tomatensoep ofzo en broodjes (met zalm enzo en kaas) te eten?
NOG nietquote:
Komt goed dan.quote:Op maandag 5 april 2010 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet heur. Mag Tombo de kaas en ik de zalm.![]()
Heuj! Ik wil ook zalmquote:Op maandag 5 april 2010 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet heur. Mag Tombo de kaas en ik de zalm.![]()
Komt in orde dan.quote:Op maandag 5 april 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj! Ik wil ook zalm
Nee hoor, prima, soep met brood
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:14 schreef Braddie het volgende:
Op wie lijk ik?(foto is net gemaakt, sorry voor mijn kut kop)
[ afbeelding ]
uit het US / Look-a-likes #14 topicquote:Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef bluejean het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal wel iets met het haar zijn.
Ik ookquote:Op maandag 5 april 2010 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
uit het US / Look-a-likes #14 topic
ik moest lachen
SNOR komt omdat we steeds tegen em zeggen dat hij een mooie snor heeft, en het woord is blijven hangenquote:
Het zal je mss verbazen, maar hij is nog beschikbaarquote:
dat heb je he, de knappe zijn altijd eenzaam aan de topquote:Op maandag 5 april 2010 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zal je mss verbazen, maar hij is nog beschikbaar
Dat meen je niet?!quote:Op maandag 5 april 2010 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
ik moest lachen
Goed hoor! Heeeerlijk geslapen, en vanmorgen fris en fruitig zonder hoofdpijn opgestaanquote:Op maandag 5 april 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:Hoe zou het met onze Qwea zijn vandaag?
Mogge
was het zo erg?!quote:Op maandag 5 april 2010 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed hoor! Heeeerlijk geslapen, en vanmorgen fris en fruitig zonder hoofdpijn opgestaan
Ja, sneu he.quote:Op maandag 5 april 2010 19:21 schreef Ingetje79 het volgende:
f_r, gaat al lekker zo![]()
Hoest met je moeder?
Enfermera, wat sneu voor je oma.
En wat lief dat je zo begaan bent met haar
Ja, zeker. Dat is ook zo.quote:Op maandag 5 april 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte met je oma Enfermera! Altijd schrikken, zoiets. En oudere mensen kunnen zo eigenwijs zijn... maar het is ook moeilijk om achteruitgang en hulp van anderen te accepteren.
Badkamertegels uitgezocht iddquote:Op maandag 5 april 2010 19:51 schreef Enfermera het volgende:
Maarre, wat is het rustig hier zegVertel 's, wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
Meubelboulevards?![]()
NEE! BEN JE GEGAAN!quote:
Jepquote:Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NEE! BEN JE GEGAAN!![]()
![]()
Maar wel geslaagd dus?
Wast druk?
Nicequote:
Da's al meer bloot dan je had gedachtquote:Op maandag 5 april 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb puingeruimd hier, dat was nodig![]()
En net 1,5 uur in bad liggen lezen, en een eind gewandeld nog, en plantjes op mn balkon gezaaid en zo,
en nu ben ik mn bento aan het vullen en dan ga ik zo nog ff lekker een filmpje kijken en af en toe eens zien hoe het met de puppies zit, we zitten nu op 4, 3 naakte reuen en 1 naakte teef
Het is te zot voor woorden, dat hij zijn hoofd nog hier gaat zetten ookquote:Op maandag 5 april 2010 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
ik moest lachen
Ja en nee, ze zijn echt ontzettend behaard hoor, tis psies wat ik dacht dat het zou wordenquote:Op maandag 5 april 2010 20:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's al meer bloot dan je had gedacht
Wel weer spannend dusquote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Met mijn moeder gaat het goed. Na overleg met de radioloog wordt ze toch eerst bestraald. En hopelijk is een chemokuur dan niet meer nodig.
Ik was vandaag wel even bij een bouwmarkt. Voor ik iemand gevonden had die mij kon en wilde helpen was ik 15min verder. En uiteindelijk 3 bouwmarkten verder nog vmvk kabel gevonden. Wel de gordijnen voor de slaapkamer besteld.
Fijn dat ie er toch uit isquote:Op maandag 5 april 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Hijs dr net nog zo uitgekomen, weer een hele hairy naakte reu, 4 jongens en een meid dus
![]()
Hopenlijk is ze nu echt klaar ook, ze is echt vreselijk lang bezig geweest.
Waren dat niet gewoon dezelfde geplande werkzaamheden als gisteren?quote:Op maandag 5 april 2010 22:35 schreef Ynske het volgende:
Navond
damn wat een gedoe vandaag met de trein, iemand had bij echt zo'n invalidenloopplank voor de trein gegooid, plus werkzaamheden tussen weert en eindhoven, al met al duurde t bijna 1,5 uur langer
die werkzaamheden wel, die invalidenloopbrug voor de trein gooien niet, iedereen moest terug lopen naar station echt, van daaruit terug naar sittard om met de volgende trein weer naar weert te gaanquote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waren dat niet gewoon dezelfde geplande werkzaamheden als gisteren?
Vriendin kwam ff uit Leeuwarden op en neer, dat was zo een nog langere reis dan normaal
Ze was ook onwijs dik.quote:Op maandag 5 april 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Hijs dr net nog zo uitgekomen, weer een hele hairy naakte reu, 4 jongens en een meid dus
![]()
Normaal gesproken ongeveer 5 uur. Nu?quote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waren dat niet gewoon dezelfde geplande werkzaamheden als gisteren?
Vriendin kwam ff uit Leeuwarden op en neer, dat was zo een nog langere reis dan normaal
Oi, dat zijn wel harige nakies zo te zien ja!quote:Op maandag 5 april 2010 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn de eerste drie jongens, er zullen morgen wel betere foto's volgen
ik dacht narige hakiesquote:Op maandag 5 april 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oi, dat zijn wel harige nakies zo te zien ja!
Joa, dan vraag ik me af hoe de puffs eruit zienquote:Op maandag 5 april 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oi, dat zijn wel harige nakies zo te zien ja!
Nou, hopen dat er niet meer inzit/zat.quote:Op maandag 5 april 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:Hijs dr net nog zo uitgekomen, weer een hele hairy naakte reu, 4 jongens en een meid dus
![]()
Yes! Wat een enorme konten ook voor pasgeboren heren!quote:Op maandag 5 april 2010 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn de eerste drie jongens, er zullen morgen wel betere foto's volgen
Wat een ...tja, puppy, en dan die roze drankdobberneusquote:Op maandag 5 april 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:We hebben al een discussie over 3 van de pups hoor, of dat geen puffs zijn.
Bij de eerste kun je ieg echt goed zien dat ie naakt is
[ afbeelding ]
Die ieniemini oortjes en pootjesquote:Op maandag 5 april 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:We hebben al een discussie over 3 van de pups hoor, of dat geen puffs zijn.
Bij de eerste kun je ieg echt goed zien dat ie naakt is
[ afbeelding ]
Wat een naam voor zo'n klein frummeltjequote:Op dinsdag 6 april 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:Ja met haar enige dochter nog wel.
Ze heet Joyful Sin
A dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Ja met haar enige dochter nog wel.
Ze heet Joyful Sin
Huh wat? waar?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik vind het ook een naam van niks, maar tis een Belgisch nest en de letter van 2010 is de J, dus het zal toch al moeilijk worden qua leuke namen vrees ik.
Ik heb net gesolliciteerd
Huh?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik vind het ook een naam van niks, maar tis een Belgisch nest en de letter van 2010 is de J, dus het zal toch al moeilijk worden qua leuke namen vrees ik.
Ik heb net gesolliciteerd
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe, ik als spellchecker voor de frontpage hier![]()
Mojo lijkt me superleuk Nok
das meteen een extra 40-urige werkweekquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe, ik als spellchecker voor de frontpage hier![]()
Mojo lijkt me superleuk Nok
Voor mij alledrie wel. Ik ben breed georiėnteerdquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh die drie klinken idd alledrie wel leuk, Mojo zou het meest mijn ding zijn
Heus niet, ik ben grondig en snelquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das meteen een extra 40-urige werkweek
Tis echt lente, ooooooooooveral babiesquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef nokwanda het volgende:
ow, trouwens, in Blijdorp is de babygiraffe geboren
k hoorde idd dat t een graad of 18 zou wordenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag is het toch keimooi weer?
Ik zou het niet weten , ik was al om 8.15 op mn werk en ben niet meer buiten geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |