is de tape er al weer af?quote:
Ik niet heur. Mag Tombo de kaas en ik de zalm.quote:Op maandag 5 april 2010 13:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi.![]()
Cat, zouden jullie het erg vinden om soep met brood te eten, dus tomatensoep ofzo en broodjes (met zalm enzo en kaas) te eten?
NOG nietquote:
Komt goed dan.quote:Op maandag 5 april 2010 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet heur. Mag Tombo de kaas en ik de zalm.![]()
Heuj! Ik wil ook zalmquote:Op maandag 5 april 2010 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet heur. Mag Tombo de kaas en ik de zalm.![]()
Komt in orde dan.quote:Op maandag 5 april 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj! Ik wil ook zalm
Nee hoor, prima, soep met brood
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:14 schreef Braddie het volgende:
Op wie lijk ik?(foto is net gemaakt, sorry voor mijn kut kop)
[ afbeelding ]
uit het US / Look-a-likes #14 topicquote:Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef bluejean het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal wel iets met het haar zijn.
Ik ookquote:Op maandag 5 april 2010 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
uit het US / Look-a-likes #14 topic
ik moest lachen
SNOR komt omdat we steeds tegen em zeggen dat hij een mooie snor heeft, en het woord is blijven hangenquote:
Het zal je mss verbazen, maar hij is nog beschikbaarquote:
dat heb je he, de knappe zijn altijd eenzaam aan de topquote:Op maandag 5 april 2010 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zal je mss verbazen, maar hij is nog beschikbaar
Dat meen je niet?!quote:Op maandag 5 april 2010 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
ik moest lachen
Goed hoor! Heeeerlijk geslapen, en vanmorgen fris en fruitig zonder hoofdpijn opgestaanquote:Op maandag 5 april 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:Hoe zou het met onze Qwea zijn vandaag?
Mogge
was het zo erg?!quote:Op maandag 5 april 2010 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed hoor! Heeeerlijk geslapen, en vanmorgen fris en fruitig zonder hoofdpijn opgestaan
Ja, sneu he.quote:Op maandag 5 april 2010 19:21 schreef Ingetje79 het volgende:
f_r, gaat al lekker zo![]()
Hoest met je moeder?
Enfermera, wat sneu voor je oma.
En wat lief dat je zo begaan bent met haar
Ja, zeker. Dat is ook zo.quote:Op maandag 5 april 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte met je oma Enfermera! Altijd schrikken, zoiets. En oudere mensen kunnen zo eigenwijs zijn... maar het is ook moeilijk om achteruitgang en hulp van anderen te accepteren.
Badkamertegels uitgezocht iddquote:Op maandag 5 april 2010 19:51 schreef Enfermera het volgende:
Maarre, wat is het rustig hier zegVertel 's, wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
Meubelboulevards?![]()
NEE! BEN JE GEGAAN!quote:
Jepquote:Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NEE! BEN JE GEGAAN!![]()
![]()
Maar wel geslaagd dus?
Wast druk?
Nicequote:
Da's al meer bloot dan je had gedachtquote:Op maandag 5 april 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb puingeruimd hier, dat was nodig![]()
En net 1,5 uur in bad liggen lezen, en een eind gewandeld nog, en plantjes op mn balkon gezaaid en zo,
en nu ben ik mn bento aan het vullen en dan ga ik zo nog ff lekker een filmpje kijken en af en toe eens zien hoe het met de puppies zit, we zitten nu op 4, 3 naakte reuen en 1 naakte teef
Het is te zot voor woorden, dat hij zijn hoofd nog hier gaat zetten ookquote:Op maandag 5 april 2010 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
ik moest lachen
Ja en nee, ze zijn echt ontzettend behaard hoor, tis psies wat ik dacht dat het zou wordenquote:Op maandag 5 april 2010 20:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's al meer bloot dan je had gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |