Dat weet je zelf dondersgoedquote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef Crientj het volgende:
Mag mijnmorgen in de DB trein van Amers naar Almelo reizen? Of moet ie dan een bepaalde toeslag erbij kopen en/of zitten er andere dingen aan verbonden?
Hij moet in Duitsland een DB kortingskaartje kopen...dan mag hij met die trein meequote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef Crientj het volgende:
Mag mijnmorgen in de DB trein van Amers naar Almelo reizen? Of moet ie dan een bepaalde toeslag erbij kopen en/of zitten er andere dingen aan verbonden?
Tussen Schiphol en Hengelo is de Internationale trein Schiphol-Berlijn toegankelijk tegen het NS-tarief, het antwoord: Ja.quote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef Crientj het volgende:
Mag mijnmorgen in de DB trein van Amers naar Almelo reizen? Of moet ie dan een bepaalde toeslag erbij kopen en/of zitten er andere dingen aan verbonden?
Lekker omslachtig!quote:Op zondag 11 april 2010 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij moet in Duitsland een DB kortingskaartje kopen...dan mag hij met die trein mee
Noorden van het land is bij mij alles voorbij Amersfoort....waarom reis je via Schiphol en niet via Utrecht/Rotterdam en stap je daar op Thalys/Benelux?quote:Op zondag 11 april 2010 00:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat gaan we ook doen maar ik zit al meer dan 6 uur in de trein![]()
Dat wordt geen pretje morgen. Maarja ik moet die trein in Brussel-Zuid halen.
[..]
Dank voor de tip! Ik reis gemiddeld zo'n 25 keer per jaar tussen Londen - Noorden van het land waardoor ik ook altijd schiphol - brussel zuid meepak. Normaliter pak ik in de intercity maar wil voor dit soort gevallen nog wel eens de thalys pakken. Ik betaal voor zo'n retourtje Londen - elk station in Nederland grofweg 65/70 euro. Maar dan ben je dus afhankelijk van de treinen van de NS. En ik heb me toch bizarre reizen meegemaakt afgelopen jaar.
Ik betaal grofweg een 65/70 euro voor een retourtje Londen - Elk station in Nederland. Dat is dus een treinkaartje van elk station in Nederland richting brussel zuid inclusief de eurostar van brussel zuid naar Londen. Een thalys is vrij prijzig voor een relatief kleine tijdswinst. Maar iemand zei dat het vrij goedkoop was mits je maanden van te voren boekt. Dat ga ik dus wel proberen voor komende keer.quote:Op zondag 11 april 2010 22:48 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Noorden van het land is bij mij alles voorbij Amersfoort....waarom reis je via Schiphol en niet via Utrecht/Rotterdam en stap je daar op Thalys/Benelux?
Ik zal het zeker overwegen want ik ga minstens een 20 keer per jaar op en neer. En het scheelt me wel een flinke slok op een borrel qua tijdquote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef greavy het volgende:
Dan was het zeker een varkensneus die normaal de stoptrein Roosendaal - Antwerpen reed, of zie ik dit foutief? Die reed namelijk vanaf Essen naar Antwerpen.
En 3 maanden van te voren boeken is het goedkoopst bij de Thalys zoals ik al eerder vermeldde, Amsterdam - Brussel Zuid is dan ¤25 voor een enkeltje, en dus een retourtje ¤50 (2x enkeltje).
Let wel, deze kaarten zijn in beperkte mate verkrijgbaar en niet annuleerbaar
Voor ¤38 heb je dan wel een kaartje die annuleerbaar is.
Deze prijs is voor Rotterdam - Brussel Zuid gelijk bij het eerste kaartje (Superdiscount, Low Fixed) en het tweede genoemde kaartje waarbij je wel annuleren kan is dan in de Thalys vanaf Rotterdam naar Brussel Zuid ¤30.
Tof, ik zie alleen nog geen nieuw spoor, wel veel rijplaten?quote:Op zondag 11 april 2010 23:22 schreef sander89 het volgende:
Zijn nieuwe luchtfoto's genomen van de Hanzelijn, ligt zelfs al een stukje spoor.![]()
http://www.dejongluchtfot(...)0406_2808_large.html
Het al of niet gebruiken van een statief is een erg makkelijk, doch erg ongeldig argument om onderscheid te maken tussen privé en professionele foto's, aangezien iedere dooie lul tegenwoordig voor een paar tientjes een statief kan kopen. Gewoon klacht indienen, veel van die lui hebben nog weleens de neiging zichzerlf belangrijker te vinden dan ze zijn.quote:Particuliere opnamen
Bij opnamen voor privé-doeleinden (voor familiealbum of hobby) vanaf voor het publiek toegankelijke gedeelten van het station en in treinen is geen toestemming van NS nodig.
Let op: Op grond van onder meer het recht op de persoonlijke levenssfeer en het portretrecht mogen reizigers of NS-medewerkers in beginsel niet zonder hun toestemming herkenbaar worden afgebeeld in een publicatie of reportage
Ze zijn in elk geval niet aangenomen op hun servicegerichtheid.quote:Op maandag 12 april 2010 10:25 schreef dennistd het volgende:
Mja, soms heb ik wel eens het idee dat dat S&V-volk zonder enige opleiding van een beveiligingsbedrijf is overgenomen...
In de buurt van Lelydorp Opstel ligt wel nieuw spoorquote:Op maandag 12 april 2010 08:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tof, ik zie alleen nog geen nieuw spoor, wel veel rijplaten?
Ja, maar dat telde ik niet mee eigenlijk, dat valt meer onder aanpassing Flevolijn.quote:Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de buurt van Lelydorp Opstel ligt wel nieuw spoor
quote:ROME (ANP) – In het noorden van Italië is een regionale trein ontspoord. Daarbij kwamen zes mensen om en raakten volgens het persbureau ANSA zeker twintig mensen gewond.
Het ongeval gebeurde bij Merano in de buurt van de Noord-Italiaanse stad Bolzano. Het ongeluk was het gevolg van een aardverschuiving, aldus reddingswerkers tegen het persbureau.
Mja, precies dat stukje is nieuw, omdat de lijn van Lelydorp naar het opstelterrein enkelsporig was.quote:Op maandag 12 april 2010 11:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, maar dat telde ik niet mee eigenlijk, dat valt meer onder aanpassing Flevolijn.
Je hebt gelijk, op sommige foto's lijkt het spoor maar zijn gewoon rijplaten.quote:Op maandag 12 april 2010 08:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tof, ik zie alleen nog geen nieuw spoor, wel veel rijplaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |