Ik heb ooit een franse film gezien over een mongool en maybe kun jij me vertellen of dit hem isquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Le huitième jour
Fantastische film uit 1996 van Belgische bodem. Zakenman raakt opgescheept met George, iemand met het Down syndroom. Bij vlagen hilarisch, en af en toe ontroerend. Helaas zakt deze briljante film aan het einde wat weg in een te groots spektakelstuk, maar dat mag de pret niet drukken. Een grote aanrader!
8/10
mon compain harryyyyyquote:Op zondag 11 april 2010 14:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik heb ooit een franse film gezien over een mongool en maybe kun jij me vertellen of dit hem is![]()
Weet er weinig meer van behalve:
- die mongool noemt hem steeds mon compain .... (sorry voor mijn brakke frans)
- op een bepaald moment staat die mongool op een kruising of ed of op een weg en maakt hij op een vage manier duidelijk waar hij heen wil door te wijzen en er vaag geluid bij te maken.
Eeehm, erg slechte omschrijving zie ik nu maar is dit hem denk je? Zou hem graag nog eens zien
Geweldigquote:Op zondag 11 april 2010 17:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mon compain harryyyyy
ja dit is hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi schoolvoorbeeld voor de rest! en ben het ook nog eens met je eensquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 17:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mon compain harryyyyy
ja dit is hem
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 12 april 2010 19:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Is dit een gedacht, maar wordt hier alsmaar minder in gepost? Ik zit zonder ideeën... daarmee
Jee, zeg. Bedankt!quote:Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef RuneRose het volgende:
April
Films
83. [ afbeelding ] The Ghost Writer (Roman Polanski, 2010) :: 8.0
84. [ afbeelding ] The Crimson Pirate (Robert Siodmak, 1952) :: 7.0
85. [ afbeelding ] Love Me Tonight (Rouben Mamoulian, 1932) :: 8.5
86. [ afbeelding ] A Single Man (Tom Ford, 2009) :: 8.0
87. [ afbeelding ] Flawless (Michael Radford, 2007) :: 6.5
Series
88. [ afbeelding ] Coupling - Seizoen 3 (Martin Dennis, 2000) :: 8.0
89. [ afbeelding ] Curb Your Enthusiasm - Seizoen 4 (Larry David, 2000) :: 10.0
Merk ik ook op ja. Ik post zelf overigens ook minder, maar komt omdat ik weinig films zie de laatste tijd. Lees vooral mee.quote:Op maandag 12 april 2010 19:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Is dit een gedacht, maar wordt hier alsmaar minder in gepost? Ik zit zonder ideeën... daarmee
Nou, waar heb ik dit sarcasme aan verdiend.quote:Op dinsdag 13 april 2010 02:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Jee, zeg. Bedankt!.
Echt, het is zo enorm fijn als jij je lijstje weer post. Puik! Met jouw cijfers weet ik tenminste wat ik wel en niet moet gaan kijken. Thanks dude..
quote:
Gelukkig ben jij er nog met je gezeur om zijn tamelijk zinloze bijdrage in een juist perspectief te plaatsenquote:Op dinsdag 13 april 2010 02:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Jee, zeg. Bedankt!.
Echt, het is zo enorm fijn als jij je lijstje weer post. Puik! Met jouw cijfers weet ik tenminste wat ik wel en niet moet gaan kijken. Thanks dude..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |