abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80068663
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, dan plaats ik morgen even wat over Six feet under, ik vind dat mensen die serie gewoon moeten zien. .
Vind ik ook. Prachtige serie!

En het element waarop series het ontzettend goed van films kunnen winnen is natuurlijk gewoon goede character-development. Daar is veel meer ruimte voor in zo'n serie dan in anderhalf uur.
pi_80068709
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef TJLinden het volgende:

[..]

Vind ik ook. Prachtige serie!

En het element waarop series het ontzettend goed van films kunnen winnen is natuurlijk gewoon goede character-development. Daar is veel meer ruimte voor in zo'n serie dan in anderhalf uur.
Precies. Klopt als een bus.
I´m back.
pi_80069323
SFU is erg sterk ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_80071950
gisteren harold and kumar escape from guantename bay gekeken
erg leuke komedie mooie 3.5*!
pi_80073386
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, dan plaats ik morgen even wat over Six feet under, ik vind dat mensen die serie gewoon moeten zien. .
Dat is de enige serie die ik in mijn imdb rating lijst heb gezet. Normaal doe ik geen tv series daarin maar deze verdient een apart plekje. Verder is misschien voor jou Breaking Bad wel een aanrader. Prachtige serie ook.
  donderdag 8 april 2010 @ 21:52:02 #56
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80102023
I Am Virgin (2010)

genre: b, parodie

Het "HND3 virus" verovert de wereld. vrouwen veranderen in sex gestoorde vampieren. 1 jongen blijft over. Samen met zijn trouwe hond speurt hij overdag de lege panden af naar voedsel en vampieren. En oja, hij is nog maagd en erg gewild..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 8 april 2010 @ 22:03:50 #57
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_80102647
Paper Heart (2009, VS, Nicholas Jasenovec)
Mockdoc over stand-up comedienne Charlene Yi die de liefde probeert te onderzoeken en dan vooral de vraag waarom het haar niet lukt verliefd te worden.
Wat de film heel goed deed in het begin was dat het mij erg onduidelijk hoeveel er gescript was en hoeveel gewoon echt was. Waardoor de film erg leuk speelt met het concept van hoeveel er wordt gescript in documentaire. Ook erg leuk in het begin waren de verhaaltjes van echte mensen over hun liefdeservaringen, die op een leuke creatieve manier werden uitgebeeld.
Echter op een gegeven moment begint Charlene in de film een relatie met Michael Cera. Daarna vervalt de film in voorspelbare gezeur over de druk van het alziende oog van camera en hoe hun relatie daar onderlijdt. Het moge overduidelijk zijn dat de vraag wat er gescript is nu niet meer te sprake is. Gelukkig zijn heel die Yi en Cera erg leuke sympathieke nerdy karakters wat de film vermakelijk genoeg maakt.
cijfer: 7
pi_80106804
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:09 schreef Falco het volgende:

[..]

Series zijn inferieur ten opzichte van films !
Dit is absoluut waar. Gek eigenlijk.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 april 2010 @ 23:50:43 #59
862 Arcee
Look closer
pi_80107575
quote:
Op woensdag 7 april 2010 03:13 schreef Ludootje het volgende:
Een van mijn all-time favourites:

The Breakfast Club ( http://www.imdb.com/title/tt0088847/ ) Mijn cijfer: 9

[ afbeelding ]

Behoeft verder geen uitleg, denk ik zo. Mocht je hem onverhoopt nog nooit gezien hebben: Verplichte kost voor iedereen die tiener is, of tiener is geweest.
Wel 20 keer gezien.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:39:44 #60
285174 Evienne
never odd or even
pi_80109251
Celda 211 (Cell 211, 2009)

Bewaker van een gevangenis begint aan een nieuwe baan, maar zijn eerste dag loopt niet als verwacht...

Teveel zeggen zou deze film geen recht doen

9 (imdb 7.8)

[ Bericht 19% gewijzigd door Evienne op 09-04-2010 00:47:12 (toch teveel gezegd) ]
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_80109764
Knocked Up.
Was te doen. Je kan gewoon niet zo dom zijn als de rol die Seth Rogen speelde. Dus dat was vrij vervelend.

The Break-up.
Ik dacht een leuke comedie te kijken, maar krijg een drama te zien. Zat steeds te wachten op de grappen, viel dus beetje tegen

Blood Diamond.
Al eens eerder gezien, maar was nog steeds leuk. Mooie afwisseling van verschillende genres.
pi_80110375
Clash of the Titans,

Bagger.
pi_80110952
Shutter Island,

Ik vond hem eigenlijk niet echt boeiend. Gezien de reactie's verwachtte ik echt een vet einde. Dit bleek niet zo te zijn. Al had ik het niet verwacht
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_80111035
The Bounty Hunter.
Leuke film, maar niks bijzonders.

Planet Terror.
Heerlijke film, lekkere overdreven actie. Enige minpuntje: de dokter verhaallijn. Voelde een beetje "er bij geplakt" bij

[ Bericht 6% gewijzigd door schijffie op 09-04-2010 03:35:33 ]
  vrijdag 9 april 2010 @ 03:53:50 #65
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_80111135
Clash of the Titans
Zeer matig en why de fuck hebben ze 3D toegevoegd

How to train your dragon
Deze vond ik verrassend genoeg best wel leuk, verwachte er ook niet zoveel van.

Solomon Kane
Heb me wel vermaakt niet echt hoogstaand.

The Road
Vond het wel een goede film maar nogal deprimerend.

Green Zone
Goede film maar niet zo goed als de Jason Bourne films gezien dezelfde acteur en regiseur.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  vrijdag 9 april 2010 @ 04:23:46 #66
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80111180
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:33 schreef Stali het volgende:

[..]

De meeste film-lengte-features van een tv-serie vond ik meestal bagger en slap. Behalve StarTrek.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 9 april 2010 @ 04:25:34 #67
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80111183
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 03:53 schreef N-E-R-D het volgende:
Clash of the Titans
Zeer matig en why de fuck hebben ze 3D toegevoegd

How to train your dragon
Deze vond ik verrassend genoeg best wel leuk, verwachte er ook niet zoveel van.

Solomon Kane
Heb me wel vermaakt niet echt hoogstaand.

The Road
Vond het wel een goede film maar nogal deprimerend.

Green Zone
Goede film maar niet zo goed als de Jason Bourne films gezien dezelfde acteur en regiseur.
Ik heb ook stukken gezien en vond het ok bijzonder slap. ik heb een maat beloofd dat ik zijn 3d ticket zou betalen en dat ik ook ging volgende week dinsdag. Voor mij de eerste keer I-max.. Hoe kom ik hier onderuit?
  vrijdag 9 april 2010 @ 04:38:54 #68
218710 LittleTortillaBoy
Fill'em and Fold'em
pi_80111209
Babylon AD
Wel een aardige film. Geen hoogstaand verhaal.
6,5 / 10

Green Zone
Goede film. Blijft boeien door de gehele film.
7,5 / 10

From Paris With Love

Matig met af en toe leuke scenes erin.
6 / 10

Iraq For Sale
Erg goeie docu over de oorlog in Iraq. Veel dingen die je zo niet weet komen hier naar voren
8,5 / 10

Taken
Erg spannende thriller/actiefilm met een altijd sterke Liam Neeson.
8,5 / 10
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me
pi_80111213
Die moet ik inderdaad ook nog zien!

Schwarzenegger in Little Torilla Boy!

GEEET DOOOOWN!
pi_80112268
Stephan kings the mist

wel een redelijke film, best spannend op sommige momenten maar ook een beetje trage film, en vaag einde

3*
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:55:44 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80112588
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 08:36 schreef casper019 het volgende:
Stephan kings the mist

wel een redelijke film, best spannend op sommige momenten maar ook een beetje trage film, en vaag einde

3*
Het einde was juist cool en niet cliché.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_80113238
Crash of the Titans....
Wat een bagger inderdaad. 3D voegt niet veel toe, slecht geacteerd.
Heb meer zonder bril gekeken, dan met
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:51:32 #73
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_80119958
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:33 schreef Stali het volgende:

[..]

De jaren '90 mailde met hun inbelmodem en willen graag hun mening terug. Vroeger waren series idd inferieur aan films, maar tegenwoordig heb je genoeg topseries die niet onderdoen aan films.Zelfs absolute top regisseurs als Maritin Scorsese, Todd Haynes, Jonathan Demme, David Fincher en Michael Mann gaan binnenkort series maken. Met grote namen als Dustin Hoffman en Steve Buscemi als acteurs.
pi_80120282
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 08:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het einde was juist cool en niet cliché.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_80127901
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:25 schreef linebear het volgende:
Crash of the Titans....
Wat een bagger inderdaad. 3D voegt niet veel toe, slecht geacteerd.
Heb meer zonder bril gekeken, dan met
Groot gelijk.
Dat zijn 2 uur van mn leven dat ik nooit meer terugkrijg
Never underestimate the predictability of stupidity
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')