Vind ik ook.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, dan plaats ik morgen even wat over Six feet under, ik vind dat mensen die serie gewoon moeten zien..
Precies. Klopt als een bus.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Vind ik ook.Prachtige serie!
En het element waarop series het ontzettend goed van films kunnen winnen is natuurlijk gewoon goede character-development. Daar is veel meer ruimte voor in zo'n serie dan in anderhalf uur.
Dat is de enige serie die ik in mijn imdb rating lijst heb gezet. Normaal doe ik geen tv series daarin maar deze verdient een apart plekje. Verder is misschien voor jou Breaking Bad wel een aanrader. Prachtige serie ook.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, dan plaats ik morgen even wat over Six feet under, ik vind dat mensen die serie gewoon moeten zien..
Dit is absoluut waar. Gek eigenlijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Series zijn inferieur ten opzichte van films!
quote:Op woensdag 7 april 2010 03:13 schreef Ludootje het volgende:
Een van mijn all-time favourites:
The Breakfast Club ( http://www.imdb.com/title/tt0088847/ ) Mijn cijfer: 9
[ afbeelding ]
Behoeft verder geen uitleg, denk ik zo. Mocht je hem onverhoopt nog nooit gezien hebben: Verplichte kost voor iedereen die tiener is, of tiener is geweest.
De meeste film-lengte-features van een tv-serie vond ik meestal bagger en slap. Behalve StarTrek.quote:
Ik heb ook stukken gezien en vond het ok bijzonder slap. ik heb een maat beloofd dat ik zijn 3d ticket zou betalen en dat ik ook ging volgende week dinsdag. Voor mij de eerste keer I-max.. Hoe kom ik hier onderuit?quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:53 schreef N-E-R-D het volgende:
Clash of the Titans
Zeer matig en why de fuck hebben ze 3D toegevoegd
How to train your dragon
Deze vond ik verrassend genoeg best wel leuk, verwachte er ook niet zoveel van.
Solomon Kane
Heb me wel vermaakt niet echt hoogstaand.
The Road
Vond het wel een goede film maar nogal deprimerend.
Green Zone
Goede film maar niet zo goed als de Jason Bourne films gezien dezelfde acteur en regiseur.
Het einde was juist cool en niet cliché.quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:36 schreef casper019 het volgende:
Stephan kings the mist
wel een redelijke film, best spannend op sommige momenten maar ook een beetje trage film, en vaag einde
3*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
De jaren '90 mailde met hun inbelmodem en willen graag hun mening terug. Vroeger waren series idd inferieur aan films, maar tegenwoordig heb je genoeg topseries die niet onderdoen aan films.Zelfs absolute top regisseurs als Maritin Scorsese, Todd Haynes, Jonathan Demme, David Fincher en Michael Mann gaan binnenkort series maken. Met grote namen als Dustin Hoffman en Steve Buscemi als acteurs.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het einde was juist cool en niet cliché.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:25 schreef linebear het volgende:
Crash of the Titans....
Wat een bagger inderdaad. 3D voegt niet veel toe, slecht geacteerd.
Heb meer zonder bril gekeken, dan met
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |