heb de hele box:)quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 23:48 schreef michielboy het volgende:
[..]
heb de hele box:)
k vond het wel leuk alleen er zit te veel verhaal in
ik wil meer actie:)
Ik vond hem eigenlijk ook niet heel erg sterk. Kwam erg overdone over en de animatie zelf zag er gewoon wat oubollig uit.quote:Op maandag 5 april 2010 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
Vanmiddag gezien nav de melding in dit topic.
Suske en Wiske: De Texas Rakkers, 2009, Wim Bien, Marc Mertens.
Suske & Wiske animatie naar de gelijknamige strip. Het is geen Pixar, komt wat houterig over allemaal, maar is, voor wie de strip kent, redelijk verteerbaar.
Cijfer 6.
Series zijn inferieur ten opzichte van filmsquote:Op woensdag 7 april 2010 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
Mag je hier ook series in zetten trouwens?
Okee, ik weet echter niet of het de opzet is?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:03 schreef Tim86 het volgende:
Ja hoor, als je echt een heel seizoen hebt gezien en er iets over wil schrijven
Dat dacht ik ook altijd; de laatste series die ik zag waren The Onedin Line en Sil de Strandjutter in mijn jeugd, maar sinds ik verleden jaar begon met eerst Dexter, toen The Sopranos en The Wire en nu Six Feet Under heb ik een geheel andere visie daarop gekregen. Ik zie ineens de enorme beperking in van het medium film.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Series zijn inferieur ten opzichte van films!
Niet klikken als je Shutter Island nog niet gezien hebt.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:48 schreef Polly. het volgende:
Shutter Island. Vond 'm erg gaaf en had zeker niet zoiets verwacht.
8/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe niet, maar genoeg mensen die het leuk vinden om te lezen denk ik en velen gingen je al voorquote:Op woensdag 7 april 2010 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, ik weet echter niet of het de opzet is?
Okee, dan plaats ik morgen even wat over Six feet under, ik vind dat mensen die serie gewoon moeten zien.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In principe niet, maar genoeg mensen die het leuk vinden om te lezen denk ik en velen gingen je al voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |