Hoe gaat het met jou?quote:
Ja, wel okquote:
Hoezo dat dan? dat doe je toch wel met je aantalquote:Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga echt keihard lachen als ik weer op 1 sta in de dagcijfers.
Pirania zal wel weer op 1 staan op zondagquote:Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga echt keihard lachen als ik weer op 1 sta in de dagcijfers.
Nahhh, de SBS reeks he.quote:Op maandag 5 april 2010 00:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? dat doe je toch wel met je aantal
Dat bedoel ikquote:Op maandag 5 april 2010 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pirania zal wel weer op 1 staan op zondag
Denk het ook niet meer, tenzij ik er een zondag voor ga zitten en het hier de hele tijd blijft door lopen dan is het niet moeilijkquote:Op maandag 5 april 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat lukt je nu niet meer.
SBS reeks
Maar als je op zondag op 1 zou staan dan heb je ze wel allemaal te pakkenquote:Op maandag 5 april 2010 00:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk het ook niet meer, tenzij ik er een zondag voor ga zitten en het hier de hele tijd blijft door lopen dan is het niet moeilijk
Ja echt.quote:Op maandag 5 april 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat lukt je nu niet meer.
SBS reeks
Wel lang geleden dat ik dat gedaan hebquote:Op maandag 5 april 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar als je op zondag op 1 zou staan dan heb je ze wel allemaal te pakken
Dan worden ze wel boos denk ikquote:Op maandag 5 april 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar als je op zondag op 1 zou staan dan heb je ze wel allemaal te pakken
Als je vrij hebt eens doenquote:Op maandag 5 april 2010 00:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel lang geleden dat ik dat gedaan heb
Ik ook nietquote:Op maandag 5 april 2010 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mwha een beetje,maar ik ga het zowiezo niet te laat maken.
1950 is best veel. Dan moet er wel veel leuks gepost worden hoor.quote:Op maandag 5 april 2010 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het record van Pirania breken.
Ik had er 600 in 5 uur toen het kabinet was gevallen.quote:Op maandag 5 april 2010 00:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1950 is best veel. Dan moet er wel veel leuks gepost worden hoor.En jullie moeten er zijn
Verstandigquote:Op maandag 5 april 2010 00:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beetje mijn oude ritme zoeken voor dinsdag ( werkdag )
Allebei niet, meer als in: what else is new?quote:Op maandag 5 april 2010 00:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geloof je hem niet of ben je bang dat hij je ontloopt?
Das waarquote:Op maandag 5 april 2010 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Allebei niet, meer als in: what else is new?
SBS reeks was slap vandaag !quote:Op maandag 5 april 2010 00:29 schreef Trevland het volgende:
Maantje cijfers zijn er en zo moeilijk was het toch niet
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 5 april 2010 00:39 schreef DeLuna het volgende:
WTF
01. 494 DeLuna
TLK jij weet dat ik gister op 15000 stopte en vandaag op 15500
Dat had ik laatst ook. Ik wist zeker dat ik er 200 had, en toen had ik er 198.quote:
Misschien hebben ze de data al voor 00:00 uur.quote:Op maandag 5 april 2010 00:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook. Ik wist zeker dat ik er 200 had, en toen had ik er 198.
Ik had het Arcee gevraagd maar die weet ook niet hoe het kan.quote:Op maandag 5 april 2010 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de data al voor 00:00 uur.
Maar wie is die monitor user eigenlijk ?
Zou het Dolle_hond zijn ?
Samen weer 100..prachtigquote:Op maandag 5 april 2010 00:47 schreef DeLuna het volgende:
Meisje van 10 op tv die voor 90% verbrand isEn overleefd
raarquote:Op maandag 5 april 2010 00:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had het Arcee gevraagd maar die weet ook niet hoe het kan.
Ook jou?quote:
Ik wou al zeggen, gewoon terugslaanquote:Op maandag 5 april 2010 09:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk gezien, als ze mij slaat heb ik een goede reden om terug te meppen
Dat doe ik dan zeker, ook al vinden mijn ouders dat niet goedquote:Op maandag 5 april 2010 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, gewoon terugslaan
[ afbeelding ]
Ik heb mn broertje een keer alle hoeken van het huis laten zien en zn pa durfde niet in te grijpenquote:Op maandag 5 april 2010 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe ik dan zeker, ook al vinden mijn ouders dat niet goed
Ook slaan. Ze denken toch niet dat ze zomaar de baas over je kunnen spelen?quote:Op maandag 5 april 2010 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe ik dan zeker, ook al vinden mijn ouders dat niet goed
Ik weet wel betere manieren om iemand alle hoeken van het huis te laten zienquote:Op maandag 5 april 2010 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn broertje een keer alle hoeken van het huis laten zien en zn pa durfde niet in te grijpen![]()
Kind stond mn zusje uit te schelden voor kankerhoer op de dag dat mn vader was overleden. Hij zei het, keek mij aan met angst in zn ogen en probeerde te vluchten. God wat was dat kind bont en blauw![]()
Hoe dan ?quote:Op maandag 5 april 2010 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet wel betere manieren om iemand alle hoeken van het huis te laten zien
Kom maar uitvinden.quote:
Hoeven ze ook niet te doen maar heb geen zin in een hoop gezeikquote:Op maandag 5 april 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook slaan. Ze denken toch niet dat ze zomaar de baas over je kunnen spelen?
Pielemans in je broek houden, of op tijd naar de WC gaanquote:Op maandag 5 april 2010 10:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoeven ze ook niet te doen maar heb geen zin in een hoop gezeik
Zo groot is jouw huisje niet, dan ben je snel klaar dusquote:
Jij bent ook weer lekker bezigquote:Op maandag 5 april 2010 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pielemans in je broek houden, of op tijd naar de WC gaan
Je acne komt door dus dan kan het geen babyface meer zijnquote:Op maandag 5 april 2010 10:05 schreef naatje_1 het volgende:
HUPPEL!!
Heb ik een babyface of niet? *zie fobo/haives*
Als ik in Dronten woon?quote:Op maandag 5 april 2010 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo groot is jouw huisje niet, dan ben je snel klaar dus
Nah, dat was gister nog ergerquote:
Zie je wel stoepquote:Op maandag 5 april 2010 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je acne komt door dus dan kan het geen babyface meer zijn
Ik kan er soms ook wel wat vanquote:Op maandag 5 april 2010 10:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik in Dronten woon?
[..]
Nah, dat was gister nog erger
Is daar nou al zekerheid over?quote:Op maandag 5 april 2010 10:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik in Dronten woon?
[..]
Nah, dat was gister nog erger
Ik kan alles.quote:
Als ik communiceer met stoep wel jaquote:Op maandag 5 april 2010 10:11 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jij bent echt nog zo'n klein kotertje zeg
Op zoek naar een nieuwe casa. Die van dat linkje was al vergevenquote:
Mwa, nee.quote:Op maandag 5 april 2010 10:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel wat leuks te melden had
Nee, dat is het dusquote:Op maandag 5 april 2010 10:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
He jammer
Maar gisteren nog wat gedaan behalve fok!ken?
Oh, je hebt een gore bek vol puisten, daarom heb je geen babyface meer. Goh, wat zal jij blij zijn.quote:
Jij hoort nu in de sauna te zitten hoorquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 11:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, je hebt een gore bek vol puisten, daarom heb je geen babyface meer. Goh, wat zal jij blij zijn.
whut?quote:Op maandag 5 april 2010 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoort nu in de sauna te zitten hoor
Nog niet. Lift is onderweg.quote:Op maandag 5 april 2010 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoort nu in de sauna te zitten hoor
Ik ga zo zwemmen, en er zit ook een sauna in het zwembadquote:
Een echte of zo;n crappy infraroodding?quote:Op maandag 5 april 2010 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga zo zwemmen, en er zit ook een sauna in het zwembad
Klopt, en volgend jaar ben ik die puisten ook kwijt, dus dan zit ik helemaal gebakkenquote:Op maandag 5 april 2010 11:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, je hebt een gore bek vol puisten, daarom heb je geen babyface meer. Goh, wat zal jij blij zijn.
Doe nietquote:Op maandag 5 april 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Verdomde achterlijke kutmetallica.Ik ga roken en krassen.
DE BIOS! Wat een idee!quote:Op maandag 5 april 2010 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed en slecht, goed want om 15:10 naar film, slecht want leren daarvoor
Roken wel, krassen niet.quote:
Rotterdam eh. Veel te verquote:Op maandag 5 april 2010 11:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kom je ook gezellig naar R'dam pathé de kuip naar AiW
Dan willen alle jongetje je in je kont nemen.quote:Op maandag 5 april 2010 11:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, en volgend jaar ben ik die puisten ook kwijt, dus dan zit ik helemaal gebakken
Leeuwarden dan?quote:
Ik negeer dit antwoord maarquote:Op maandag 5 april 2010 11:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan willen alle jongetje je in je kont nemen.
Too bad.quote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh. Ik moet mijn kamer maar eens opruimen.
Bij mij ook, maar ik kan nog wel naar de film.quote:
Ja maar ik heb ook nog geen geld, dus echt zin heeft het ook nietquote:Op maandag 5 april 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ik kan nog wel naar de film.
Ik heb ook geen geld, m;n ex betaaldquote:Op maandag 5 april 2010 12:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook nog geen geld, dus echt zin heeft het ook niet
Tja, dat heb ik nietquote:Op maandag 5 april 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld, m;n ex betaaldEn anders pappa
mamma?quote:
Verdommequote:Op maandag 5 april 2010 12:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die vind dat ik dat zelf maar moet betalen.
Jij krijgt zeker notificaties van fobo-comments in je PM-inbox?quote:
Ja.quote:Op maandag 5 april 2010 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker notificaties van fobo-comments in je PM-inbox?
Hoevaak moet jij je inbox legen? Elke dag?quote:
Nee.quote:Op maandag 5 april 2010 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoevaak moet jij je inbox legen? Elke dag?
Jouw inbox is nooit vol? Ik heb van minder dan een maand tijd de PM;s nog in m;n inbox, en ik zit al op 44%quote:Op maandag 5 april 2010 12:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee.
Ik verwijder wel gewoon elke keer die fobo-PM's, maar net ging het nogal hard, dus ik had er geen tijd voor.
Hij heeft wel een paar keer volgezeten.quote:Op maandag 5 april 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jouw inbox is nooit vol? Ik heb van minder dan een maand tijd de PM;s nog in m;n inbox, en ik zit al op 44%
Die van mij zit meestal net niet vol.quote:Op maandag 5 april 2010 12:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij heeft wel een paar keer volgezeten.
De mijne ook! Er zijn PM's die ik niet verwijder, dus ik zit meestal op de 80% ofzoquote:Op maandag 5 april 2010 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij zit meestal net niet vol.
Ik moet ;t wel verwijderenquote:Op maandag 5 april 2010 12:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De mijne ook! Er zijn PM's die ik niet verwijder, dus ik zit meestal op de 80% ofzo
Welles, van mij.quote:
Van wie krijg jij dan...quote:Op maandag 5 april 2010 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet ;t wel verwijderenIk heb nu van 07/03 tot vandaag
Minder dan een maand en ik zit op de helft bijna
Veel PM;s van laforest, Ez (de laatste tijd niet meer trouwensquote:Op maandag 5 april 2010 12:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Van wie krijg jij dan...
Ik moet binnenkort ook maar wat gaan verwijderen denk ik
Vraagt laforest om nog meer naaktfoto's?quote:Op maandag 5 april 2010 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Veel PM;s van laforest, Ez (de laatste tijd niet meer trouwens) en blackviper tegenwoordig
Nee.quote:Op maandag 5 april 2010 12:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vraagt laforest om nog meer naaktfoto's?
PM-seks, jeweet.quote:
Ga naar Castle Fest.quote:Op maandag 5 april 2010 12:41 schreef DevilsWhore het volgende:
over EFF, dat ik er misschien ook heen zou gaan, maar dat gaat niet door.
Is goed. Wanneer is het. Ga jij dan mee?quote:
Geen idee wanneer het is. En ik wil best mee.quote:Op maandag 5 april 2010 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed. Wanneer is het. Ga jij dan mee?
6, 7 en 8 augustus dus.quote:Op maandag 5 april 2010 12:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Geen idee wanneer het is. En ik wil best mee.
Jep. Instellingen bij je fobo.quote:
Nijnerquote:
Die kreeg je toch al niet?quote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, check, geen mailtjes meer, joepie
Is goed.quote:
Hangt ervanaf. Als je geen bier drinkt is het al een stuk beter te pruimen.quote:
Hm, ja. Het smaakt naar sinaasappel.quote:Op maandag 5 april 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt ervanaf. Als je geen bier drinkt is het al een stuk beter te pruimen.
Ja. Wil jij het dan proeven?quote:Op maandag 5 april 2010 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Yummie. Misschien meer aardbeien gaan eten. Aardbeienshake!
Nee, net klaar. hihi.quote:
Ik wil het wel proberen hoorquote:
Morgen?quote:
Is ook gezond!quote:Op maandag 5 april 2010 14:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hebben we niet in huis. Wel bananen.
Is ook goed. Bananenmilkshake is mijn favoriet.quote:Op maandag 5 april 2010 14:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hebben we niet in huis. Wel bananen.
Oeh, dan geniet je er nog meer vanquote:Op maandag 5 april 2010 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is ook goed. Bananenmilkshake is mijn favoriet.
Ik geniet al van jou danquote:Op maandag 5 april 2010 14:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oeh, dan geniet je er nog meer van@:@:@:@2
Ja ook, ik kijk de Girls in Playboy Mansion House ofzoquote:
De echte dom blondjesquote:Op maandag 5 april 2010 15:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ook, ik kijk de Girls in Playboy Mansion House ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoe zeg je dat, ik vind de meest onnozele tv programma's leukquote:Op maandag 5 april 2010 15:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het leuk om er naar te kijken?
Ik vind het wel grappig, het valt ook wel mee met hoe dom ze zijn opzich.quote:Op maandag 5 april 2010 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
En toch zie je bij Girls Next Door wel dat het in de Mansion niet zo is als we allemaal denken. Althans niet altijd
Hef heeft nu een tweeling in de Mansion wonen en die zijn wel echt dom. Ik erger me dood aan die 2 dozen.quote:Op maandag 5 april 2010 15:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, het valt ook wel mee met hoe dom ze zijn opzich.
Wat ik net keek komt uit 2006 ofzo. Met die Kendra.quote:Op maandag 5 april 2010 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hef heeft nu een tweeling in de Mansion wonen en die zijn wel echt dom. Ik erger me dood aan die 2 dozen.
Leuke persoonlijkheid.quote:Op maandag 5 april 2010 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat ik net keek komt uit 2006 ofzo. Met die Kendra.
[ afbeelding ]
Ik zou 'm zo in haar persoonlijkheid hangen.quote:
Kendraquote:Op maandag 5 april 2010 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat ik net keek komt uit 2006 ofzo. Met die Kendra.
[ afbeelding ]
Ja, die E! kwam ik ook tegen in de reclames dus dat zal het wel geweest zijnquote:Op maandag 5 april 2010 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kendra![]()
Ik kijk het altijd op E! Entertainment. Daar zijn ze al een seizoen of wat verder.
Met Kendra, Holly en Bridget zijn idd de leukste afleveringen.
3-0 gewonnen !quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 16:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3-0 gewonnen !
Door de drank had ik wel last van mijn spieren, maar ik had gelukkig niet veel te doen.
Vanmorgen kwam ik mijn bed niet uit en onder het lopen leek het alsof al mijn spieren kapot waren.quote:
Nachtbagger, dat is irritant.quote:Op maandag 5 april 2010 16:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Veel te vroeg
En lapo hunten is irritant
Dat is irritant.quote:Op maandag 5 april 2010 17:02 schreef justmattie het volgende:
Lapo hunten ook.
Ik bij een rond getal. Maar dat is niet altijd te zien in de dagcijfersquote:Op maandag 5 april 2010 17:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik stop meestal te posten bij de 295
Nou en nachtbagger ook niet. Dat zijn mensen zonder leven, die overdag dus niks te doen hebben en dan dus op bed kunnen liggenquote:
dat doe ik ook wel eens dagje! mja ik mag wel met fulltime baanquote:Op maandag 5 april 2010 17:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou en nachtbagger ook niet. Dat zijn mensen zonder leven, die overdag dus niks te doen hebben en dan dus op bed kunnen liggen
Wat een onzin. Ik ga om 3 uur op bed en ik ben er om 9 uur weer af. Ik heb gewoon weinig slaap nodig.quote:Op maandag 5 april 2010 17:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou en nachtbagger ook niet. Dat zijn mensen zonder leven, die overdag dus niks te doen hebben en dan dus op bed kunnen liggen
Normale mensen met een normale baan/school gaan om 7 uur uit bed. Dus.quote:Op maandag 5 april 2010 17:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ga om 3 uur op bed en ik ben er om 9 uur weer af. Ik heb gewoon weinig slaap nodig.
Nee, in een normale week doe ik ook niet aan nachtbaggerquote:Op maandag 5 april 2010 17:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Normale mensen met een normale baan/school gaan om 7 uur uit bed. Dus.
Ik sta om 6:15 naast mn bed, Ez om 6 uur. Betekend dit dat wij niet normaal zijn?quote:Op maandag 5 april 2010 17:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Normale mensen met een normale baan/school gaan om 7 uur uit bed. Dus.
In het weekend ga je op stap tot 7 uurquote:Op maandag 5 april 2010 17:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, in een normale week doe ik ook niet aan nachtbaggerMaar in het weekend is het heel gezellig hoor
Ik sta al op 5:15 om te gaan zwemmen. Dat is niet normaal, dat klopt.quote:Op maandag 5 april 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sta om 6:15 naast mn bed, Ez om 6 uur. Betekend dit dat wij niet normaal zijn?
Nee, dat vind ik dus nutteloos, want dan is mijn hele zondag naar de fucking maan.quote:Op maandag 5 april 2010 17:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
In het weekend ga je op stap tot 7 uur
Correctquote:Op maandag 5 april 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sta om 6:15 naast mn bed, Ez om 6 uur. Betekend dit dat wij niet normaal zijn?
12 uur ben ik er altijd wel weer af danquote:Op maandag 5 april 2010 17:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dus nutteloos, want dan is mijn hele zondag naar de fucking maan.
quote:Op maandag 5 april 2010 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pirania zal wel weer op 1 staan op zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |