Hoe gaat het met jou?quote:
Ja, wel okquote:
Hoezo dat dan? dat doe je toch wel met je aantalquote:Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga echt keihard lachen als ik weer op 1 sta in de dagcijfers.
Pirania zal wel weer op 1 staan op zondagquote:Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga echt keihard lachen als ik weer op 1 sta in de dagcijfers.
Nahhh, de SBS reeks he.quote:Op maandag 5 april 2010 00:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? dat doe je toch wel met je aantal
Dat bedoel ikquote:Op maandag 5 april 2010 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pirania zal wel weer op 1 staan op zondag
Denk het ook niet meer, tenzij ik er een zondag voor ga zitten en het hier de hele tijd blijft door lopen dan is het niet moeilijkquote:Op maandag 5 april 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat lukt je nu niet meer.
SBS reeks
Maar als je op zondag op 1 zou staan dan heb je ze wel allemaal te pakkenquote:Op maandag 5 april 2010 00:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk het ook niet meer, tenzij ik er een zondag voor ga zitten en het hier de hele tijd blijft door lopen dan is het niet moeilijk
Ja echt.quote:Op maandag 5 april 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat lukt je nu niet meer.
SBS reeks
Wel lang geleden dat ik dat gedaan hebquote:Op maandag 5 april 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar als je op zondag op 1 zou staan dan heb je ze wel allemaal te pakken
Dan worden ze wel boos denk ikquote:Op maandag 5 april 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar als je op zondag op 1 zou staan dan heb je ze wel allemaal te pakken
Als je vrij hebt eens doenquote:Op maandag 5 april 2010 00:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel lang geleden dat ik dat gedaan heb
Ik ook nietquote:Op maandag 5 april 2010 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mwha een beetje,maar ik ga het zowiezo niet te laat maken.
1950 is best veel. Dan moet er wel veel leuks gepost worden hoor.quote:Op maandag 5 april 2010 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het record van Pirania breken.
Ik had er 600 in 5 uur toen het kabinet was gevallen.quote:Op maandag 5 april 2010 00:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1950 is best veel. Dan moet er wel veel leuks gepost worden hoor.En jullie moeten er zijn
Verstandigquote:Op maandag 5 april 2010 00:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beetje mijn oude ritme zoeken voor dinsdag ( werkdag )
Allebei niet, meer als in: what else is new?quote:Op maandag 5 april 2010 00:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geloof je hem niet of ben je bang dat hij je ontloopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |