God iddquote:Op zondag 4 april 2010 22:29 schreef Karina het volgende:Rad van Fortuin. Hans vd Togt is wel laag gezonken, met Scapino.
kan die weer een paar flessen drank van kopenquote:Op zondag 4 april 2010 22:29 schreef Karina het volgende:Rad van Fortuin. Hans vd Togt is wel laag gezonken, met Scapino.
Schijnbaar niet, anders waren er geen 3 uitzendingen voor nodig.quote:Op zondag 4 april 2010 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Joh dat valt Koos niet op he dat hij ineens contact zoekt.
In de begintijd was het wel eens 1 topicquote:Op zondag 4 april 2010 22:30 schreef Moos. het volgende:
Volgens mij is deze week het dieptepunt van het aantal topics, van deze reeks
ER KEKEN MEER DAN 400 MILJARD MENSEN!!!!quote:Op zondag 4 april 2010 22:29 schreef Sigmund666 het volgende:
Irritante bombastische Harry Potter kutreclame
Het schreeuwt net niet:
DE KIJKCIJFERHIT IN MEER DAN 50 LANDEN! MIS DIT NIET!
Gaat dit over die kanker reclame? Daar mag je niks van idd.quote:Op zondag 4 april 2010 22:30 schreef Karina het volgende:
Jezus, je mag echt helemaal niets meer en je moet van alles, ik wil helemaal niet fietsen.
En door niet je lul voor de magnetron te houdenquote:Op zondag 4 april 2010 22:31 schreef Pakspul het volgende:
Wat doe jij om kanker te bestrijden? Ik ga niet met die lui om zo verklein ik de kans dat ik het ook krijg![]()
Ja, heel irritant.quote:Op zondag 4 april 2010 22:32 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Gaat dit over die kanker reclame? Daar mag je niks van idd.
Dat ook, even in een tosti ijzer is net zo fijn.quote:Op zondag 4 april 2010 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
En door niet je lul voor de magnetron te houden![]()
Het is april.quote:
Lijkt mij ook een goede film, en inderdaad, alles in 3D tegenwoordig, ga toch weg.quote:Op zondag 4 april 2010 22:33 schreef Civilian het volgende:
Clash of the Titans. Die film lijkt me ook wel leukAlleen jammer dat alles tegenwoordig in 3D uit moet komen
Die geeft geen straling afquote:Op zondag 4 april 2010 22:33 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat ook, even in een tosti ijzer is net zo fijn.
quote:Op zondag 4 april 2010 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
En door niet je lul voor de magnetron te houden![]()
Ja maar ja maar..quote:Op zondag 4 april 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een goede film, en inderdaad, alles in 3D tegenwoordig, ga toch weg.
quote:Op zondag 4 april 2010 22:35 schreef Wasmachinemann het volgende:
ff iets kankergeniaal dat ik met Firebug heb gemaakt op Uncyclopedia. [ afbeelding ]
Ken je die uitdrukking nietquote:Op zondag 4 april 2010 22:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja maar ja maar..
Nee, ik blijf!![]()
Maar 't is wel irritant om de hele tijd met zo'n brilletje op te moeten zitten. Heb ice age 3 in 3D gezien en dat vond ik ook wel weer even genoeg.
quote:Op zondag 4 april 2010 22:37 schreef Pakspul het volgende:
Reportage is trouwens ook waardeloos, echt bruut lelijk wijf wat vast gehouden wordt. Aflevering is niet fapbaar 13.gif
Deze was wel fapbaar, een paar maanden geledenquote:Op zondag 4 april 2010 22:37 schreef Pakspul het volgende:
Reportage is trouwens ook waardeloos, echt bruut lelijk wijf wat vast gehouden wordt. Aflevering is niet fapbaar 13.gif
quote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Deze was wel fapbaar, een paar maanden geleden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |