Ik zal die PI's wat meer gebruiken, want dat was met een dikke knipoog hoorquote:Op zondag 4 april 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawelllllll, maar er kwam even e.e.a. tussendoor
Dit kan je niet maken, even kijken, meelezen, tong uitsteken en dan weer weg gaan. Je wordt gemist, je moet verhalen vertellen, wat je hebt gedaan etc. Voor op het bontje van Ml-etje bij het openhaardvuur.quote:
Huh wattem wat gaat GB op Whoopie's kleedje doen???quote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit kan je niet maken, even kijken, meelezen, tong uitsteken en dan weer weg gaan. Je wordt gemist, je moet verhalen vertellen, wat je hebt gedaan etc. Voor op het bontje van Ml-etje bij het openhaardvuur.
quote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Best tof, het had alleen met nóg meer gemoeten!
Nietes, we waren gewoon op scherpquote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe @ TT!
Ik heb Tombola een karweitje gegeven zodat ze de lapo zou missen. Toch wel goed van mij he?![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Best tof, het had alleen met nóg meer gemoeten!
quote:Op zondag 4 april 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wattem wat gaat GB op Whoopie's kleedje doen???
Verhalen vertellenquote:Op zondag 4 april 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wattem wat gaat GB op Whoopie's kleedje doen???
Maar dit was toch ook een geweldige, ik krijg er elke keer weer kippenvel van!quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dit was toch ook een geweldige, ik krijg er elke keer weer kippenvel van!
Je doelt op goede timing?quote:
Ja die is goed, maar erg georganiseerd. Maar daarom nog wel leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 4 april 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dit was toch ook een geweldige, ik krijg er elke keer weer kippenvel van!
Si, toch klinkt het in Ned vertaalde Mary Poppins songgebeuren niet echt dramatischquote:
quote:
Nou idd ga hem ook nog eens kijkenquote:Op zondag 4 april 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog in de bookmarks, volgens mij was het ook voor het eerst dat ik zo'n mob zag, ik vind het zó tof en ook met dat nummer
hihiquote:Op zondag 4 april 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, er staat gewoon wat GB daar gaat doen en jij maakt er iets potentieels moois van
quote:Op zondag 4 april 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Enne? Wordt er niet meer naar de rauwe Spartacus sex gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe @ TT!
Ik heb Tombola een karweitje gegeven zodat ze de lapo zou missen. Toch wel goed van mij he?![]()
"Jij zit al de hele tijd met je kop bij die vriendinnetjes van je, ik wil miljoenenjacht kijken"quote:Op zondag 4 april 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Enne? Wordt er niet meer naar de rauwe Spartacus sex gekeken?
quote:Op zondag 4 april 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
"Jij zit al de hele tijd met je kop bij die vriendinnetjes van je, ik wil miljoenenjacht kijken"
Zoiets.
quote:Op zondag 4 april 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
"Jij zit al de hele tijd met je kop bij die vriendinnetjes van je, ik wil miljoenenjacht kijken"
Zoiets.
NOEOEOES!quote:Op zondag 4 april 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
karweitje af...![]()
* teruggaat en op "sell all" klikt *
Ik denk dat ze mijn uitleg over de Flurry moord van vrijdag in eens in een heel ander daglicht gaat zien.quote:Op zondag 4 april 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je haar BV laten lezen? Misschien wil ze een Flurry?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik las: 'Jij zit al de hele tijd met je kop in die vriendinnetjes van je, ik wil miljoenenjacht kijken'.quote:Op zondag 4 april 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zoiets.
Ja, dat zeg je nu...quote:Op zondag 4 april 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NOEOEOES!![]()
Tombolafan = liev![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*aaiaaiaaiaai*
Trap r niet in hoor Tomboquote:Op zondag 4 april 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NOEOEOES!![]()
Tombolafan = liev![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*aaiaaiaaiaai*
Cat!quote:Op zondag 4 april 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las: 'Jij zit al de hele tijd met je kop in die vriendinnetjes van je, ik wil miljoenenjacht kijken'.
![]()
Ja maar het gaat hier over vrouwen die bruut genomen worden. Kom op, daar kan geen Linda de Mol tegen op, tenzij ze meespeelt. Ze zou het kunnen volgens mij.quote:Op zondag 4 april 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister was Linda welkom, tja Dirk, duidelijkheid schept het niet echt hè?
Nou, de vorige die ik heb geholpen met FV was daarna ineens snel boerin-af, dusseh...quote:
Hoe weten wij dat nou, als provinciaaltjes zijnde?quote:Op zondag 4 april 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat!
Dit gaat wayyyyyy beyond non-provinciaaltje hoor!
quote:Op zondag 4 april 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu...
ik oogsten, ploegen, zaaien, box leeg maken...
Wordt er ZO over me gepraat als ik weg ben...
Dat gaat een rare dag worden, de 15dequote:Op zondag 4 april 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las: 'Jij zit al de hele tijd met je kop in die vriendinnetjes van je, ik wil miljoenenjacht kijken'.
![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de vorige die ik heb geholpen met FV was daarna ineens snel boerin-af, dusseh...
quote:Op zondag 4 april 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat!
Dit gaat wayyyyyy beyond non-provinciaaltje hoor!
Want Greys is ook liev.quote:Op zondag 4 april 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Het is sterker dan mezelf.![]()
Extra aaiaaitje voor jou.Liev ben je.
![]()
Nou vooruitquote:Op zondag 4 april 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Het is sterker dan mezelf.![]()
Extra aaiaaitje voor jou.Liev ben je.
![]()
Forum Opties | |