Ik zal die PI's wat meer gebruiken, want dat was met een dikke knipoog hoorquote:Op zondag 4 april 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawelllllll, maar er kwam even e.e.a. tussendoor
Dit kan je niet maken, even kijken, meelezen, tong uitsteken en dan weer weg gaan. Je wordt gemist, je moet verhalen vertellen, wat je hebt gedaan etc. Voor op het bontje van Ml-etje bij het openhaardvuur.quote:
Huh wattem wat gaat GB op Whoopie's kleedje doen???quote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit kan je niet maken, even kijken, meelezen, tong uitsteken en dan weer weg gaan. Je wordt gemist, je moet verhalen vertellen, wat je hebt gedaan etc. Voor op het bontje van Ml-etje bij het openhaardvuur.
quote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Best tof, het had alleen met nóg meer gemoeten!
Nietes, we waren gewoon op scherpquote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe @ TT!
Ik heb Tombola een karweitje gegeven zodat ze de lapo zou missen. Toch wel goed van mij he?![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Best tof, het had alleen met nóg meer gemoeten!
quote:Op zondag 4 april 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wattem wat gaat GB op Whoopie's kleedje doen???
Verhalen vertellenquote:Op zondag 4 april 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wattem wat gaat GB op Whoopie's kleedje doen???
Maar dit was toch ook een geweldige, ik krijg er elke keer weer kippenvel van!quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dit was toch ook een geweldige, ik krijg er elke keer weer kippenvel van!
Je doelt op goede timing?quote:
Ja die is goed, maar erg georganiseerd. Maar daarom nog wel leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 4 april 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dit was toch ook een geweldige, ik krijg er elke keer weer kippenvel van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |