Ik zal die PI's wat meer gebruiken, want dat was met een dikke knipoog hoorquote:Op zondag 4 april 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawelllllll, maar er kwam even e.e.a. tussendoor
Dit kan je niet maken, even kijken, meelezen, tong uitsteken en dan weer weg gaan. Je wordt gemist, je moet verhalen vertellen, wat je hebt gedaan etc. Voor op het bontje van Ml-etje bij het openhaardvuur.quote:
Huh wattem wat gaat GB op Whoopie's kleedje doen???quote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit kan je niet maken, even kijken, meelezen, tong uitsteken en dan weer weg gaan. Je wordt gemist, je moet verhalen vertellen, wat je hebt gedaan etc. Voor op het bontje van Ml-etje bij het openhaardvuur.
quote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Best tof, het had alleen met nóg meer gemoeten!
Nietes, we waren gewoon op scherpquote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe @ TT!
Ik heb Tombola een karweitje gegeven zodat ze de lapo zou missen. Toch wel goed van mij he?![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Best tof, het had alleen met nóg meer gemoeten!
quote:Op zondag 4 april 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wattem wat gaat GB op Whoopie's kleedje doen???
Verhalen vertellenquote:Op zondag 4 april 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wattem wat gaat GB op Whoopie's kleedje doen???
Maar dit was toch ook een geweldige, ik krijg er elke keer weer kippenvel van!quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dit was toch ook een geweldige, ik krijg er elke keer weer kippenvel van!
Je doelt op goede timing?quote:
Ja die is goed, maar erg georganiseerd. Maar daarom nog wel leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 4 april 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dit was toch ook een geweldige, ik krijg er elke keer weer kippenvel van!
Si, toch klinkt het in Ned vertaalde Mary Poppins songgebeuren niet echt dramatischquote:
quote:
Nou idd ga hem ook nog eens kijkenquote:Op zondag 4 april 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog in de bookmarks, volgens mij was het ook voor het eerst dat ik zo'n mob zag, ik vind het zó tof en ook met dat nummer
hihiquote:Op zondag 4 april 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, er staat gewoon wat GB daar gaat doen en jij maakt er iets potentieels moois van
quote:Op zondag 4 april 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Enne? Wordt er niet meer naar de rauwe Spartacus sex gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe @ TT!
Ik heb Tombola een karweitje gegeven zodat ze de lapo zou missen. Toch wel goed van mij he?![]()
"Jij zit al de hele tijd met je kop bij die vriendinnetjes van je, ik wil miljoenenjacht kijken"quote:Op zondag 4 april 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Enne? Wordt er niet meer naar de rauwe Spartacus sex gekeken?
quote:Op zondag 4 april 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
"Jij zit al de hele tijd met je kop bij die vriendinnetjes van je, ik wil miljoenenjacht kijken"
Zoiets.
quote:Op zondag 4 april 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
"Jij zit al de hele tijd met je kop bij die vriendinnetjes van je, ik wil miljoenenjacht kijken"
Zoiets.
NOEOEOES!quote:Op zondag 4 april 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
karweitje af...![]()
* teruggaat en op "sell all" klikt *
Ik denk dat ze mijn uitleg over de Flurry moord van vrijdag in eens in een heel ander daglicht gaat zien.quote:Op zondag 4 april 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je haar BV laten lezen? Misschien wil ze een Flurry?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik las: 'Jij zit al de hele tijd met je kop in die vriendinnetjes van je, ik wil miljoenenjacht kijken'.quote:Op zondag 4 april 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zoiets.
Ja, dat zeg je nu...quote:Op zondag 4 april 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NOEOEOES!![]()
Tombolafan = liev![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*aaiaaiaaiaai*
Trap r niet in hoor Tomboquote:Op zondag 4 april 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NOEOEOES!![]()
Tombolafan = liev![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*aaiaaiaaiaai*
Cat!quote:Op zondag 4 april 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las: 'Jij zit al de hele tijd met je kop in die vriendinnetjes van je, ik wil miljoenenjacht kijken'.
![]()
Ja maar het gaat hier over vrouwen die bruut genomen worden. Kom op, daar kan geen Linda de Mol tegen op, tenzij ze meespeelt. Ze zou het kunnen volgens mij.quote:Op zondag 4 april 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister was Linda welkom, tja Dirk, duidelijkheid schept het niet echt hè?
Nou, de vorige die ik heb geholpen met FV was daarna ineens snel boerin-af, dusseh...quote:
Hoe weten wij dat nou, als provinciaaltjes zijnde?quote:Op zondag 4 april 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat!
Dit gaat wayyyyyy beyond non-provinciaaltje hoor!
quote:Op zondag 4 april 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu...
ik oogsten, ploegen, zaaien, box leeg maken...
Wordt er ZO over me gepraat als ik weg ben...
Dat gaat een rare dag worden, de 15dequote:Op zondag 4 april 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las: 'Jij zit al de hele tijd met je kop in die vriendinnetjes van je, ik wil miljoenenjacht kijken'.
![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de vorige die ik heb geholpen met FV was daarna ineens snel boerin-af, dusseh...
quote:Op zondag 4 april 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat!
Dit gaat wayyyyyy beyond non-provinciaaltje hoor!
Want Greys is ook liev.quote:Op zondag 4 april 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Het is sterker dan mezelf.![]()
Extra aaiaaitje voor jou.Liev ben je.
![]()
Nou vooruitquote:Op zondag 4 april 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Het is sterker dan mezelf.![]()
Extra aaiaaitje voor jou.Liev ben je.
![]()
Ik blijf FV trouw!quote:Op zondag 4 april 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de vorige die ik heb geholpen met FV was daarna ineens snel boerin-af, dusseh...
quote:Op zondag 4 april 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik kijk wel Spartacus.
Nou ja, kijken... kijken... ik filter er bepaalde delen uitIk ga er van uit dat je de details hier neergooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je goed voor mijn doos gezorgd.quote:Op zondag 4 april 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar alles is af, heb ook een boom en kip en mystery gift uit je doos gehaald () er zitten nu 40 dingen ofzo in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Is het iemand die hier ook zit?quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat heb je goed voor mijn doos gezorgd.
Ik deed het met liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
MLquote:
quote:
quote:
quote:
Voorlopig is het 't melden nog niet waard.quote:Op zondag 4 april 2010 22:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je de details hier neergooit.
quote:
Maria Magdalena zingt mooier.quote:
Ik weet tquote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El, nou weet ik nog steeds jouw echte naam niet.
Enlighten me puhlease
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ze hadden toen ook geen flurry'squote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorlopig is het 't melden nog niet waard.
Ik hou ZO van die musical...quote:
Ik nietquote:
IKOOK!quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]WHUT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet jij een note dan?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Onze dekbedjeS, toch?quote:Op zondag 4 april 2010 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat en Tombo, jullie dekbedje draait nu vrolijk rond in de wasmasjien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 4 april 2010 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onze dekbedjeS, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Voelt niet goed meer?quote:Op zondag 4 april 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou ZO van die musical...
Maar ik kan tegenwoordig niet zo goed meer luisteren naar "I've been living to see you"![]()
Dus ik ga m niet kijken, moet zo nog weg
quote:Op zondag 4 april 2010 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onze dekbedjeS, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm. Daar lieten ze zich de vorige keer anders niet echt door ontmoedigen.quote:IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Neuh, was een liedje wat altijd al aan een goede vriend van me deed denken, die was heel ziek en is vorig jaar overleden...quote:
Ach fuck it, ze heeft een miljoen en ik vind het eigenlijk leuker voor de mensen die de prijs thuis krijgen.quote:Op zondag 4 april 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
OMG...
heel blij zijn met een bod van 1 miljoen en dan doorgaan en koffers met 1 cent en 2,5 en 5 miljoen over houden
Ik dacht dat het bed twijfelde?quote:
Weltrusten Piscesquote:Op zondag 4 april 2010 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo den leptop schlussen.
Trusten voor later allemaal![]()
Ja, 120 x 200 istie.quote:
Ja maar ik vind het altijd zo oneerlijk dat je door moet gaanquote:Op zondag 4 april 2010 22:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach fuck it, ze heeft een miljoen en ik vind het eigenlijk leuker voor de mensen die de prijs thuis krijgen.
Aw....quote:Op zondag 4 april 2010 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neuh, was een liedje wat altijd al aan een goede vriend van me deed denken, die was heel ziek en is vorig jaar overleden...
Kan m niet luisteren zonder huilen, dus niet handig als ik nog weg moet
Je wil de geile scènes niet missen he?quote:Op zondag 4 april 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
Dan ben je d'r toch minder blij mee he?
*snel terug zapt*
quote:Op zondag 4 april 2010 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, 120 x 200 istie.
Meneer I. en ik passen er samen ook in, dus jullie dan ook wel
Ja, daaromquote:Op zondag 4 april 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aw....![]()
Kan ik me voorstellen. Kun je beter bij heppie Linda blijven.
![]()
Truste Vissie en laptop!
MacD Steenwijk, kan ie hier wel in de vriezert totdat jullie samen gaan lepelenquote:Op zondag 4 april 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Als ik lepeltje wil spelen moet er minimaal een flurry bij!
ik durf niet meer zo goedquote:Op zondag 4 april 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Als ik lepeltje wil spelen moet er minimaal een flurry bij!
Nu zingt die superlage bas.quote:Op zondag 4 april 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daarom
Maar je hebt helemaal gelijk, t is een prachtige film/musical
Mn oppasadres heeft de cd
In dat karretje van Cat zit je ook haast bij haar op schootquote:
Ah joh, we hebben donderdagavond om aan elkaar te wennen.quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah joh, we hebben donderdagavond om aan elkaar te wennen.
Nee idd.quote:
[..]
OMG...quote:
[..]
Eej!quote:Op zondag 4 april 2010 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In dat karretje van Cat zit je ook haast bij haar op schoot
quote:Op zondag 4 april 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee idd.
Ik zap nu even heel snel heen en weer, omdat die man die prijs krijgt.
Toevallig dat allll die mensen daar zitten zegOh wacht, Pasen
Ja! Ik ben heul dun! (zegt Greys...quote:Op zondag 4 april 2010 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eej!442 blikjes kattevoer én plek over! Dat neemt meer ruimte in dan één Tombo heur!
En hij is sinds twee jaar weduwe. Familie helpt hem door de dagen heen.quote:Op zondag 4 april 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee idd.
Ik zap nu even heel snel heen en weer, omdat die man die prijs krijgt.
Toevallig dat allll die mensen daar zitten zegOh wacht, Pasen
Zeg Emel...hoe heet je nou?quote:
Ik zou je eerder slank noemenquote:Op zondag 4 april 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja! Ik ben heul dun! (zegt Greys...)
ALWEER een omgebouwde!quote:Op zondag 4 april 2010 22:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En hij is sinds twee jaar weduwe. Familie helpt hem door de dagen heen.
Ik hoef nooit te zien dat iemand veel geld wint, dan worrik jaloersquote:Op zondag 4 april 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
Nou, hup, vertel het die kerel.
Dan kan ik terug zappen.
Ik vind mezelf ook niet dun hoorquote:
Dat heb ik nou met Spartacusquote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoef nooit te zien dat iemand veel geld wint, dan worrik jaloers
Ja!quote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet dun hoor
ligt ook aan mn kleren namelijk
Sylvie Meis, DIE is dun!
Je noemt hem net weduwe... dan zal ie je vast leuk vindenquote:
Ah fuck!quote:Op zondag 4 april 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je noemt hem net weduwe... dan zal ie je vast leuk vinden
Jaquote:
Oh nee dit was een sympathieke kerel, het is hem gegundquote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoef nooit te zien dat iemand veel geld wint, dan worrik jaloers
Ik gun het niemand, alleen Alice en ikkequote:Op zondag 4 april 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee dit was een sympathieke kerel, het is hem gegund
quote:Op zondag 4 april 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gun het niemand, alleen Alice en ikke
Kan dat te maken hebben met die kanker die ze had?quote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet dun hoor
ligt ook aan mn kleren namelijk
Sylvie Meis, DIE is dun!
Hoi Erik!quote:Op zondag 4 april 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan dat te maken hebben met die kanker die ze had?
Nee hoorquote:Op zondag 4 april 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan dat te maken hebben met die kanker die ze had?
Ja, ik zag het al. Was ff aan het zappen en was niet onder de indruk van de bedscene. Dus heb de afstandbediening maar weer aan de kant gelegd.quote:Op zondag 4 april 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Dirk, je mist niets hoor. Spartacus is echt alleen maar tietenschietenhelicoptersknokken deze keer
Dan maak je maar zin.quote:Op zondag 4 april 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
Omgekleed, opgemaak, haar gekamd...
Ik ga er vandoor
Ik heb geen zin
Er is een vaag plan. Ofzo, ik ben er een beetje moe van eerlijk gezegd.quote:Op zondag 4 april 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Beertje Erik![]()
Is youknowwho al weer beter en staat er een volgende date gepland?
Oh ik volg 'r niet zo, dus dat wist ik nietquote:
Is het al duidelijk wat JIJ zelf wil?quote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is een vaag plan. Ofzo, ik ben er een beetje moe van eerlijk gezegd.
Hij weet dat ik 'm wel wil zienquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik volg 'r niet zo, dus dat wist ik niet.
Doe ik! NU!quote:Op zondag 4 april 2010 22:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin.
(is een standaard zin van mij)
Niet aan het lijntje laten houden he?quote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is een vaag plan. Ofzo, ik ben er een beetje moe van eerlijk gezegd.
Wat tante Ing zegt.quote:Op zondag 4 april 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet aan het lijntje laten houden he?
Geloof me, ik sta er sceptisch tegenover hoorquote:Op zondag 4 april 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet aan het lijntje laten houden he?
Ja er was een bedscene, heel saai, iets met borsten strelen en praten.quote:Op zondag 4 april 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Ieuw. Spartacus. Bah. Te bloederig
Wás er uberhaupt een bedscene dan Dirk?
Hoe kan het nou dat ik die dan weer net gemist heb?
En? Hoe leunde hij? Ellebogen?quote:Op zondag 4 april 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja er was een bedscene, heel saai, iets met borsten strelen en praten.
Ja, elleboog en hand onder zijn hoofd. Zij zo slaafs kijkend...quote:Op zondag 4 april 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En? Hoe leunde hij? Ellebogen?
Hóe? Wát?
Met of zonder krassen?quote:Op zondag 4 april 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, elleboog en hand onder zijn hoofd. Zij zo slaafs kijkend...Dat slappe gedoe.
Wat op zich wel mag, maar niet op mijn TV graag.
Ik ben nu maar naar JCS gezapt.quote:Op zondag 4 april 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, elleboog en hand onder zijn hoofd. Zij zo slaafs kijkend...Dat slappe gedoe.
Wat op zich wel mag, maar niet op mijn TV graag.
Inderdaad. Dat wil je echt niet op je tv.quote:Op zondag 4 april 2010 23:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zonder krassen, met strelen. Vast een goed gesprek of zo.
Dat was je de 177 keer hiervoor dat je hem gezien hebt nooit opgevallen?quote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
Judas!![]()
Die rotzak verrraadt Jezus voor een zakje cash.Die zag ik écht niet aankomen!
quote:Op zondag 4 april 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was je de 177 keer hiervoor dat je hem gezien hebt nooit opgevallen?Gaat Jezus nu wel of niet dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het de directors cut?quote:
Ik zit ook naar niks te kijken, zit een beetje te F5-en in dit topicquote:Op zondag 4 april 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar gaat het in godsnaam over?![]()
Tis Pasen, dus dan mag ik geen TV kijken
Katholieken zijn kannibalen.quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Een man die een man verraadt met een kus. Typisch.![]()
Dat zou een vrouw nooit doen. Die * wijst*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vrouw steekt eerst de man neer en verraad hem alsnog
Joh, ik weet dan misschien meer van het geloof dan de meesten hier, maar dat wil niet zeggen dat ik er ook in geloof he?quote:Op zondag 4 april 2010 23:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toen ik het intikte dacht ik kut, Cat gaat naar de kerk, dat gaat ze niet leuk vinden.
Ja hoi.... hoe heet je nou?quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Een man die een man verraadt met een kus. Typisch.![]()
Dat zou een vrouw nooit doen. Die * wijst*Nee, een vrouw raakt buitenechtelijk zwanger van een vent die ze nooit gezien heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik ookquote:
Is mijn naam verdwenen dan?quote:
Precies! En ongehuwd ook nog he!quote:Op zondag 4 april 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, een vrouw raakt buitenechtelijk zwanger van een vent die ze nooit gezien heeft.
Ik volg mee voor Tombo.quote:Op zondag 4 april 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Catje, Tomboooo....jullie dekbedje gaat nu de drogert in![]()
Leuk toch? Om dat zo real-life te volgen
Okay, ik ben nogal een non-believer en dat vrij extreem. Heb hier niet zoveel zin in mensen voor de schenen te trappen, vandaar.quote:Op zondag 4 april 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh, ik weet dan misschien meer van het geloof dan de meesten hier, maar dat wil niet zeggen dat ik er ook in geloof he?Het hele instituut KK is voor mij uit de tijd en achterhaald. Je kunt er maar beter mee lachen. Ik ben er nog steeds niet uit of er een groter iets is dan we kunnen zien en of er iets is na de dood. Maar het is in ieder geval niet zoals priesters ons willen doen geloven.
Maar dan toch stiekum vanmorgen een kaarsje opgestoken voor aangetrouwde overleden schoonpa, dat dan wel. Omdat hij wel zeer gelovig was dus wie weet komt hij wel in de hemel. In tegenstelling tot mij.![]()
Buitenechtelijk én ongehuwd?quote:
Ohja, en ze beweert dan ook nog dat het de zoon van God isquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik volg mee voor Tombo.![]()
Spannend verslag maak je ervan!![]()
Zal het uit de droger komen?En in welke staat?
En zal het dan op bed belanden?
En op welk bed?
![]()
F5F5F5F5F5F5F5F5F5
Klei voor de eerste, rib voor de tweede. Ze werden wel moeilijker met de tijd he. Dus dat wil ik nog wel geloven.quote:Op zondag 4 april 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, en ze beweert dan ook nog dat het de zoon van God is! Terwijl die de eerste keer dat ie een mens schiep alleen maar 'n bietje klei nodig had.
quote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, ik ben nogal een non-believer en dat vrij extreem. Heb hier niet zoveel zin in mensen voor de schenen te trappen, vandaar.
quote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Buitenechtelijk én ongehuwd?
Een schande!Oh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Greys
*nog maar een slokje drank neemt*IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Buitenechtelijk én ongehuwd?
Een schande!Het is weer duidelijk waar de gelovigen wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Heidenen, daar in de Grote Stad. Heidenen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, ik ben nogal een non-believer en dat vrij extreem. Heb hier niet zoveel zin in mensen voor de schenen te trappen, vandaar.
quote:
Zie mijn post op de vorige pagina.quote:Op zondag 4 april 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is weer duidelijk waar de gelovigen wonen.![]()
![]()
![]()
Heidenen, daar in de Grote Stad. Heidenen!
quote:Op zondag 4 april 2010 23:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is de schuld van die andere blauwe doos hier. Die heeft teveel invloed.
Srsly? Wat heeft Erik je ingefluisterd?quote:Op zondag 4 april 2010 23:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is de schuld van die andere blauwe doos hier. Die heeft teveel invloed.
Proost!quote:Op zondag 4 april 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh....
Hoi Greys
*nog maar een slokje drank neemt*
Ik heb hem me ergere dingen horen noemen.quote:
Ga spontaan een fles drank opzoekenquote:Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem me ergere dingen horen noemen.
Dit is al een hele vooruitgang
Oeh, mooi liedje
Ik weet niks van de kleur van je doos af hoorquote:
*proest*quote:Op zondag 4 april 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
Could we start again please?
*stil*
*mooi*
*slokje*
Echt?quote:Op zondag 4 april 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niks van de kleur van je doos af hoor. Ik klik het gesprek altijd weg als je er over begint.
quote:Op zondag 4 april 2010 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga spontaan een fles drank opzoekenword ik miss ook wat milder
quote:Op zondag 4 april 2010 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga spontaan een fles drank opzoekenword ik miss ook wat milder
Dan moet je nog 80 minuten Ef Vijfenquote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik volg mee voor Tombo.![]()
Spannend verslag maak je ervan!![]()
Zal het uit de droger komen?En in welke staat?
En zal het dan op bed belanden?
En op welk bed?
![]()
F5F5F5F5F5F5F5F5F5
"Ik wil NIKS weten over je doos!" noem jij interessequote:Op zondag 4 april 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Dus al die interesse daarin was alleen maar geveinsd?
Ja me too maar ook te beroerd om op te staanquote:Op zondag 4 april 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
Nu krijg ik ook zin in een borrel.
Maar ik lig zo lekker met een kat op mijn voeten en geen slaafje die me kan inschenken.
*zet wekker*quote:Op zondag 4 april 2010 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet je nog 80 minuten Ef Vijfen
Maar... waar moeten we het dán de 15e de hele avond over hebben?quote:Op zondag 4 april 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Ik wil NIKS weten over je doos!" noem jij interesse?
quote:Op zondag 4 april 2010 23:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja me too maar ook te beroerd om op te staan
Oh ja, over Cat d'r doos!quote:Op zondag 4 april 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar... waar moeten we het dán de 15e de hele avond over hebben?
Dat vat het eigenlijk wel samen.quote:Op zondag 4 april 2010 23:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja me too maar ook te beroerd om op te staan
Ja, laten we het daar nog eens over hebben.quote:Op zondag 4 april 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, over Cat d'r doos!
Want die ruikt lekker! Naar Lush!
Ik denk niet dat ik jullie bed vanavond nog ga opmakenquote:
Nee, ik zit nog steeds te wachten op de naam van Em El, maar ze negeert mequote:
De piemel van Heer G.quote:Op zondag 4 april 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar... waar moeten we het dán de 15e de hele avond over hebben?
Ik denk dat ik maar afzeg, ik moet m'n moeder nog uit bad halen danquote:
Nou, dat hebben Cat en ik onderweg wel besproken hoorquote:Op zondag 4 april 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, over Cat d'r doos!
Want die ruikt lekker! Naar Lush!
Eten = simpel.quote:Op zondag 4 april 2010 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik jullie bed vanavond nog ga opmaken![]()
Maar ehm...willen jullie uiterlijk woensdag laten weten wat de eetplannen zijn?
Ik ben er donderdagavond niet en vrijdag moet ik gewoon werken.
En ik had al begrepen dat je van een broodje kaas niet blij wordt
Je kunt het heel simpel veranderen inquote:
Mag ik met je mee?quote:Op zondag 4 april 2010 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar afzeg, ik moet m'n moeder nog uit bad halen dan
En ontschimmelen.quote:Op zondag 4 april 2010 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 april 2010 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Prima, ik heb eerder vrij gevraagd, dus moet geen probleem zijnquote:Op zondag 4 april 2010 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eten = simpel.
Vrijdagavond gaan we flurryen. En zaterdagochtend geef je Tombo boterham met kaas en mij een appel of zo. Klaar!![]()
We komen misschien wel een uurtje eerder, Enfermera is uit de route gevallen.![]()
Maar we SMSen je wel als we onderweg zijn.
Tussen Laïs geblèr door moet dat lukken.quote:Op zondag 4 april 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat hebben Cat en ik onderweg wel besproken hoor.
Jij snapt hemquote:
Geeft zo'n blauwe doos nou eigenlijk afquote:
He ja, gooi mijn grootste schaamte maar weer op een openbaar forumquote:
Als je hem nat maakt welquote:Op zondag 4 april 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geeft zo'n blauwe doos nou eigenlijk af?
quote:Op zondag 4 april 2010 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
He ja, gooi mijn grootste schaamte maar weer op een openbaar forum
Die geven niet afquote:Op zondag 4 april 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe zouden de Smurfen dat doen eigenlijk?
quote:Op zondag 4 april 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja of wél, maar dan zie je dat niet op de ander natuurlijk.
Scherpquote:Op zondag 4 april 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja of wél, maar dan zie je dat niet op de ander natuurlijk.
Passoa jusquote:Op zondag 4 april 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé... logica FTW!
Zelfs met drie slokken passoa jus () op!
Oeh lekkerquote:Op zondag 4 april 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé... logica FTW!
Living on the edge now?quote:Op zondag 4 april 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé... logica FTW!
Dan drink je bessen-jusquote:Op zondag 4 april 2010 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Passoa jus, alles om jong te lijken.
Nee nee, vroegah hadden ze dat nog niet in hendig sjieke blikjes kant en klaar gemixtquote:Op zondag 4 april 2010 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Passoa jus, alles om jong te lijken.
Omg, luilakquote:Op maandag 5 april 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee, vroegah hadden ze dat nog niet in hendig sjieke blikjes kant en klaar gemixt
Zo te zien welquote:
En Baileys!quote:Op zondag 4 april 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh lekker![]()
Een van de weinige sterke dranken die ik lekker vind...en safari...en malibu....en amaretto.
![]()
Nee, dan mixte je dat zelf....met als resultaat dat je idd na 2 slokken onder de tafel lag of alles onderkotste.quote:Op maandag 5 april 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee, vroegah hadden ze dat nog niet in hendig sjieke blikjes kant en klaar gemixt
Wat? Bahhhquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En Baileys!
En Sheridans!
*herinnert zich een foto aan elkaar van een behoorlijke tijd terug*
Moet ik nu echt boos gaan worden?quote:
Sheridansquote:Op maandag 5 april 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En Baileys!
En Sheridans!
*herinnert zich een foto aan elkaar van een behoorlijke tijd terug*
Dat vind ik zo'n leuke fles met dat zwart en wit apartquote:
De avond voor de overhandiging van Asielactie nr. 1quote:Op maandag 5 april 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa! OMG!![]()
Van wanneer was die?
Good old bessen jus.quote:Op maandag 5 april 2010 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dan mixte je dat zelf....met als resultaat dat je idd na 2 slokken onder de tafel lag of alles onderkotste.
Those were the days
quote:Op maandag 5 april 2010 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De avond voor de overhandiging van Asielactie nr. 1
21 september 2007 dus![]()
Toen had Elies net 250 euro gestort en had ik net halfjankend van geluk met jou gebeld.
En toen wilde ik een borrel
Ow!quote:Op maandag 5 april 2010 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De avond voor de overhandiging van Asielactie nr. 1
21 september 2007 dus![]()
Toen had Elies net 250 euro gestort en had ik net halfjankend van geluk met jou gebeld.
En toen wilde ik een borrel
I knowquote:Op maandag 5 april 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n leuke fles met dat zwart en wit apart
En het is ook nog lekkah.
/trutje
Het was toen haske warmquote:Op maandag 5 april 2010 00:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Die foto was perfect geweest met een MSN vestje.
Volle autoquote:Op maandag 5 april 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow!
Ja!
En ik dronk met je mee!
Asielactie nr 1.
*zucht*
Memory lane.quote:Op maandag 5 april 2010 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volle auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loetje op de site![]()
Nog met z'n oranje bandje van het asiel.
[ afbeelding ]
Trusten Erikquote:Op maandag 5 april 2010 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook horizontaal! Trusten lieverds.
Leuk he?quote:
Jep, ik geloof het wel.quote:
Ja stom....ik heb 5 schatten van katten hier rondlopen, maar ik kan Loetje ineens zoooo vreselijk missenquote:
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 00:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hield ook echt op slag van hem, vraag Greys maar![]()
En Loet ook van mij; we waren een team
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |