Hoe werkt dat eigenlijkquote:
Ja klopt, mijn beeld is ook een beetje korrelig, maar voor dit maakt het niet zoveel uit.quote:Op zondag 4 april 2010 21:48 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
of iptv. Dan heb je de beste kwaliteit (tvkrt geeft vaak brak beeld)
Kaart in tv stoppen, kabeltje van pc naar kabelaansluiting, software opstarten, zenders zoeken, kijken maar!quote:
Echt hequote:Op zondag 4 april 2010 21:49 schreef julian6 het volgende:
met een verrekijker bij een voetbalveld gaan staan
veel (verborgen)cameraopnames zijn brakke kwaliteit (relatief gezien) dus dan valt het al amper op.quote:Op zondag 4 april 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt, mijn beeld is ook een beetje korrelig, maar voor dit maakt het niet zoveel uit.
Was ik al bang voor, je hebt dus wel een kabelaansluiting nodig. Ik ga binnenkort verhuizen naar een huis zonder kabelaansluiting, dus dat wordt een TV naast de computerquote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Kaart in tv stoppen, kabeltje van pc naar kabelaansluiting, software opstarten, zenders zoeken, kijken maar!
Alberto deed het ookquote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sinds wanneer mag je filmen in een vliegtuig
Ja, maar die deed het stiekem!quote:
Sinds altijdquote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sinds wanneer mag je filmen in een vliegtuig
En waar wou je die tv op aansluiten? dan heb je nog altijd een antenne oid nodig.. en digitenne kun je ook op je tvkaart aansluitenquote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Was ik al bang voor, je hebt dus wel een kabelaansluiting nodig. Ik ga binnenkort verhuizen naar een huis zonder kabelaansluiting, dus dat wordt een TV naast de computer
"Normale" beelden zijn ook een beetje korrelig, maar ik ga ook geen film kijken via die kaart, alleen dit soort dingen.quote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
veel (verborgen)cameraopnames zijn brakke kwaliteit (relatief gezien) dus dan valt het al amper op.
Ik capture via iptv.. hogere kwaliteit wordt afaik niet aangeleverd vanuit hilversum
Alberto mag allesquote:
Ja, dat vond ik ook al een beetje vreemd.quote:Op zondag 4 april 2010 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
OMG DILDO'S
WAARSCHIJNLIJK VOOR SM???
OH noes! En nu?quote:Op zondag 4 april 2010 21:52 schreef Splutje het volgende:
Ontopic mensen, zojuist ging het over mijn ex voetbalclub
Ow, dat scheelt. Daar heb ik idd een antennequote:Op zondag 4 april 2010 21:51 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
En waar wou je die tv op aansluiten? dan heb je nog altijd een antenne oid nodig.. en digitenne kun je ook op je tvkaart aansluiten
Na er zijn vast wel livestream's (.com)quote:Op zondag 4 april 2010 21:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ow, dat scheelt. Daar heb ik idd een antenne
Dat is idd wel een uitkomstquote:Op zondag 4 april 2010 21:53 schreef henrydg het volgende:
[..]
Na er zijn vast wel livestream's (.com)_!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |