Uiteindelijk vond ie het wel kicken om op tv te komen!!quote:Op zondag 4 april 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Hij zegt, mag die camera weg, maar hij is nu wel gewoon in beeld.
Wat had ie verwacht?quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 21:10 schreef Karina het volgende:
Ze zeggen ook altijd een "acceptgirokaart aangeboden", volgens mij komt dat ding gewoon in de brievenbus hoor.
Bij aanbieden denk ik atlijd dat de postbode je de acceptgiro komt geven. Het is trouwens niet echt een aanbieding, want goedkoop is het nooit.quote:Op zondag 4 april 2010 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan ook iets aanbieden in een brief he
Die is echt triestquote:
Ik zit nog te twijfelen of ik het ga volgen, ik kijk al zoveel seriesquote:
De duurste serie ooit gemaakt!!1quote:
Dat zegt idd veel over de kwaliteitquote:
Ja wat een gelul, alsof het dan ook meteen goed is, niet dat dit niet goed is, maar duur zegt niets over de kwaliteit van een serie.quote:
Terug naar de chat jijquote:
Downloaden en kijken wanneer je klaar bent met een andere seriequote:Op zondag 4 april 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik het ga volgen, ik kijk al zoveel seriesIk houd geen tijd meer over.
geeft wel een indicatie though.quote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wat een gelul, alsof het dan ook meteen goed is, niet dat dit niet goed is, maar duur zegt niets over de kwaliteit van een serie.
Huh, hoe oud is die serie dan wel nietquote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik vond de eerste serie ook super goed.![]()
![]()
Ook een reden dat ik Call of Duty ben gaan spelen.
Band of Brothers is al wel een jaar of 6/7 oud toch?quote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Huh, hoe oud is die serie dan wel niet
HIJ IS TERUG.quote:
Kan ook inderdaad, Lost is binnenkort afgelopen.quote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Downloaden en kijken wanneer je klaar bent met een andere serie
Peter moet dat programma van Chris Hansen overnemen, daar isie wel geschikt voor!quote:
Gelijk heeft'iequote:Op zondag 4 april 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Nice, Porsche. Dan moet je bijna wel hard gaan rijden.
Nee, Alberto kan dat veel beterquote:Op zondag 4 april 2010 21:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Peter moet dat programma van Chris Hansen overnemen, daar isie wel geschikt voor!
quote:
quote:
Neehee.. dat is geheimquote:Op zondag 4 april 2010 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het al duidelijk wat Peter gaat doen
Een of andere seriemoordenaarquote:Op zondag 4 april 2010 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mweh.quote:Op zondag 4 april 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Wel een leuke Porsche dat, leuker dan die nieuwe.
Dat zou briljante televisie zijnquote:
Met een beetje verbeelding is het Albertoquote:
Iets met een kindermoordenaar dacht ik, volgens mij niet in THailand, al leek dat wel zo in dat filmpje.quote:Op zondag 4 april 2010 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |