Oh gelukkigquote:
Nou, dat nog net. Geloof ik. Maar niet dat ze nog niets met 'm gedaan heeft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een vriendje heeft? Zoenen is ook vies enzo.Dus dat zou ik ook niet doen
Je faalt vast niet op alles. En sociaal valt het waarschijnlijk ook wel mee. De mensen met wie je tot nu toe contact hebt gehad waren gewoon niet zo sociaal.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkigIk faal dus op bijna alles. Alleen sommige dingen faal ik iets minder hard. Ik ben dus nergens echt goed in. De meeste dingen zoals mijn diploma's, rijbewijs heb ik met de hakke over de sloot gehaald.
Maar gelukkig heb ik wel een eigen huis en een baan. Jammer genoeg faal ik wel heel erg op sociaal gebied.
Dat was een scheikundeproefwerk!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:31 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Jah echt he, je 6 voor een verpest proefwerk is ook echt een faal
Het is allebij leukquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Demise het volgende:
[..]
Nou, dat nog net. Geloof ik. Maar niet dat ze nog niets met 'm gedaan heeft.Zoenen is wel leuk, tongzoenen dan weer niet. Al vind ik het wel enigszins vreemd dat ze nu al twee maanden iets met 'm heeft en nog niet eens gezoend heeft... Ze is 17. Maar ieder z'n eigen tempo.
Nou, ik zou toch echt hormoonpilletjes voor 'm kopen (hij is 19), tegen die tijd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is allebij leuk![]()
Dat bedoel ik. Handjes vasthouden is toch ook leuk als je 17 bent
Het ligt gewoon aan de andere ik wist hetquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:34 schreef Demise het volgende:
[..]
Je faalt vast niet op alles. En sociaal valt het waarschijnlijk ook wel mee. De mensen met wie je tot nu toe contact hebt gehad waren gewoon niet zo sociaal.
Misschien wil hij geen seks voor het huwelijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:37 schreef Demise het volgende:
[..]
Nou, ik zou toch echt hormoonpilletjes voor 'm kopen (hij is 19), tegen die tijd.Misschien dat ik daar dan ook wel weer anders in ben, maar na twee maanden zou ik me echt gaan afvragen of hij me uberhaupt wel aantrekkelijk vond.
Jij moet gewoon een keer contact leggen met iemand die net zo druk kan zijn als ik. Die praten af en toe zo veel, dat je niets hoeft te zeggen of te doen om sociaal te zijn, en je krijgt ook niet genoeg tijd of ruimte om niet sociaal te zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan de andere ik wist het![]()
Ergens klopt dat wel. Maar ik denk dat het ook aan mij ligt.
Hm. Hij heeft niet zo'n ring om. Het kan natuurlijk, maar toch. Ik bedoel. Testosteron, enzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wil hij geen seks voor het huwelijk![]()
Mee eensEen beetje actie mag wel na zo'n tijd.
Dat klinkt als een goed ideequote:Op dinsdag 6 april 2010 21:39 schreef Demise het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een keer contact leggen met iemand die net zo druk kan zijn als ik. Die praten af en toe zo veel, dat je niets hoeft te zeggen of te doen om sociaal te zijn, en je krijgt ook niet genoeg tijd of ruimte om niet sociaal te zijn.
Geen last vanquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:40 schreef Demise het volgende:
[..]
Hm. Hij heeft niet zo'n ring om. Het kan natuurlijk, maar toch. Ik bedoel. Testosteron, enzo.
Maar je bent een man! En 27!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed idee![]()
[..]
Geen last van![]()
Nu niet gaan generaliseren héquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:46 schreef Demise het volgende:
[..]
Maar je bent een man! En 27!![]()
* Demise raakt wanhopig en begint te overwegen misschien toch haar ex weer terug te nemen, als de mannen tot de 27 jaar allemaal een gebrek aan hormonen hebben.
Het was sarcastischquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:46 schreef Demise het volgende:
[..]
Maar je bent een man! En 27!![]()
* Demise raakt wanhopig en begint te overwegen misschien toch haar ex weer terug te nemen, als de mannen tot de 27 jaar allemaal een gebrek aan hormonen hebben.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was sarcastischIk zou echt niet zonder kunnen. Na een paar dagen slaat de frustratie al toe
![]()
En als ik een relatie zou hebben dan zou ik echt niet 2 maanden wachten. 2 uur max
HOOP!quote:
Ik ben autist niet a-seksueelquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:49 schreef Demise het volgende:
[..]
[..]
HOOP!![]()
Lol. Om heel eerlijk te zijn, stelt het me nog echt gerust ook.
Haha. Dat is te hopen, ja. Het leven is al moeilijk zat.quote:
Ninja editquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:49 schreef Demise het volgende:
[..]
[..]
HOOP!![]()
Lol. Om heel eerlijk te zijn, stelt het me nog echt gerust ook.
Weltrustenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:53 schreef Demise het volgende:
[..]
Haha. Dat is te hopen, ja. Het leven is al moeilijk zat.![]()
Maar ik ga slapen, morgen weer naar school en ik ben niet voor niets niet gaan dansen. Trusten!
quote:
In wat voor laboratorium werk je?quote:
Ik werk momenteel bij een levensmiddelenbedrijf. En daar doe ik fysische kwaliteitscontrole van grondstoffen. Het bedrijf maakt ondere andere koffie en instantproductenquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:26 schreef Satsuma het volgende:
Zegt de ene autist tegen de andere: "De mensen met wie je tot nu toe contact hebt gehad waren gewoon niet zo sociaal." Lol.
dementie onder jongeren is een vergeten probleemquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:53 schreef francis998 het volgende:
mensen...toch...wat gaat het weer snel.
Zo, NCIS is afgelopen. ...en voor degene die de serie kennen ABBY vindt ik toch wel zon beetje de beste in die serie.
Maar goed...weer ff bijgelezen, hoewel ik de helft al weer kwijt bengaat de verkeerde kant uit met mij.
jajajajaquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:54 schreef ikke043 het volgende:
[..]
dementie onder jongeren is een vergeten probleem![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:57 schreef francis998 het volgende:
[..]
jajajaja![]()
zijn we op de lol stoel gaan zitten...ikke???
Halt polizei, maar dan andersquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:00 schreef francis998 het volgende:
[..]
uitleg aub..dit emoticontje snap ik niet
nu begin ik me schuldig te voelenquote:
Oké.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:08 schreef francis998 het volgende:
[..]
hoezo???? Je mag gerust eerlijk zijn hoor...
oke, dat had ik inmiddels door uit je post, maar snapte niet wat het te maken had met mijn reactie...quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:12 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Oké.
Stop ofzoiets betekend het.
Zo nog maar 17
nee het aantal posts tot een nieuw topic.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:16 schreef francis998 het volgende:
[..]
oke, dat had ik inmiddels door uit je post, maar snapte niet wat het te maken had met mijn reactie...
miscommunicatie...![]()
En hoezo nog maar 17???Heeft dat te maken op de voorgaande posts waaronder die van demise over een vriendin...enzo..of sla ik de plank nu mis
ahhhh...okequote:Op dinsdag 6 april 2010 23:18 schreef ikke043 het volgende:
[..]
nee het aantal posts tot een nieuw topic.
nog maar 15
Jah klopt, ik moet ook gaan. Wol al om 2200 gaan maar ik krijg mijn ketting maar niet los van de laptopquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:19 schreef francis998 het volgende:
[..]
ahhhh...oke![]()
Krijg het idee dat er aardig wat zijn gaan slapen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:54 schreef ikke043 het volgende:
[..]
dementie onder jongeren is een vergeten probleem![]()
![]()
![]()
![]()
zo...ik dacht dat ik al erg was..maar bij jou is het blijkbaar errug uit de hand gelopenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:20 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Jah klopt, ik moet ook gaan. Wol al om 2200 gaan maar ik krijg mijn ketting maar niet los van de laptop
quote:dementie onder jongeren is een vergeten probleem
Ik slaap nooitquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:19 schreef francis998 het volgende:
[..]
ahhhh...oke![]()
Krijg het idee dat er aardig wat zijn gaan slapen
Dan nog, een tukkie van 2 of 3 uurtjes kan ik geen slapen noemen. Ik slaap niet, ik rust uit.. of doe een poging tot. Ik kom gewoon niet in slaap, en als ik wel in slaap val ben ik in no time weer wakker.quote:
Ok ok.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:15 schreef Autidude het volgende:
[..]
Dan nog, een tukkie van 2 of 3 uurtjes kan ik geen slapen noemen. Ik slaap niet, ik rust uit.. of doe een poging tot. Ik kom gewoon niet in slaap, en als ik wel in slaap val ben ik in no time weer wakker.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag was trouwens weer een aanslag op mijn incasseringsvermogen. Mijn oudste zusje deed beleidenis en ik had na de kerkdienst afgesprokken om naar de kerk te komen. Het was erg druk in de kerk en ik kende heel weinig mensen. Dus voelde ik mij totaal niet op mijn gemak. Maar gelukkig ging dat gevoel al snel weer weg. Ik heb zelfs nog leuk een spelletje gedaan bij mijn zusje vanmiddag
Welkom!quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker. Ooit hoop ik in een functie te komen die ik tijdens mij stage gedaan heb. Maar dat is voor de toekomstDus ik zal er zeker alles aandoen wat ik kan.
Ik mag blijven ik heb een halfjaarcontract gekregen bij het bedrijf.
Bestaan er normalen mensen???quote:Op zondag 4 april 2010 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neurotypische mensen. Zeg maar de "normaleriken"
Welkom! Het wordt druk hier...quote:
Begrijpelijk; zelfs ik heb het daar soms best moeilijk mee, terwijl ik nog best een goede baan heb.quote:Op maandag 5 april 2010 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Las net iemand c.v.van een medestudent wat ie allemaal bereikt heeft. Ik zak dan door de grond.![]()
Coopertest is toch maar 12 minuten?quote:Op maandag 5 april 2010 12:35 schreef Demise het volgende:
[..]
Rennen, rennen, rennen. En dat in rondjes om de school. In je gymbroekkie. Om 8:00 's ochtends. Twee uur lang. Om vervolgens een matrix in te vullen, berekeningen te doen en uiteindelijk je conditie te berekenen.
Niet alle gymleraren zijn gymleraar geworden omdat ze zo goed in sport zijn...quote:Op maandag 5 april 2010 16:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een beetje intelligente leraar zou dat inderdaad moeten zien. Helaas zijn ze schaars...
AAS maakt het leven zeker niet makkelijker, helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 april 2010 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker. AAS vormt ook geen enkele belemmeringDroom lekker verder.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:32 schreef Demise het volgende:
[..]
Hij is wel heel tof, trouwens, dat meen ik.Hij houdt ontzettend van Jan Smit en hij wéét dat ik er een hekel aan heb. Hij zet Jan Smit ook elke les keihard op en als ik in de buurt ben tijdens 'Laura', zingt hij keihard mee, maar dan mijn naam, i.p.v. 'Laura' (ook twee lettergrepen).
Dus als payback heb ik eens Dimmu Borgir in de CD-speler gedaan (samengezworen met een andere gymleraar
), hij schrok zich wild maar kon er wel om lachen.
Precies! Je eigen houding maakt veel uit. Veel docenten willen echt wel. En die vinden het leuk om te zien dat ze in ieder geval sommige leerlingen (zoals jij) kunnen motiveren. Dat zijn toch de krenten uit de pap van het docentschap (denk ik).quote:Op maandag 5 april 2010 20:41 schreef Demise het volgende:
[..]
De meeste van mijn leraren zijn echt supertof, maar dat ligt ook aan mij. Ik ga gewoon gemakkelijk met docenten om, het zijn immers ook maar gewoon mensen. Bovendien zijn ze vaak een stuk volwassener dan klasgenoten. Laatst nog, stond ik te praten met een docent van een jaar geleden en de docent die ik nu voor dat vak heb. Ik: 'De lessen zijn dit jaar wel veel leuker!' Die docent: 'Dat ligt vast aan de docent. *grinnik*' Ik: 'Nou, de stof is wel veel interessanter en de methode is beter. Maar ik vind u ook wel een aardige docent, hoor!'
Nou, die ex-docent lag helemaal in een deuk, maar niemand uit mijn vriendenkring/klas gaat verder zo met docenten om. Die hebben allemaal docentenvrees, ofzo.
Zolang zo'n docent niet op zijn zolderkamertje zijn "sterrenkijker" aan je wil laten zien is er niks mis mee, lijkt mij.quote:Op maandag 5 april 2010 20:50 schreef Demise het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb verschillende docenten die het juist heel gezellig vinden dat ik ze niet mijd als de pest. Ik wil bijvoorbeeld sterrenkunde gaan studeren, dan is er toch niets mis mee om met mijn docent af en toe een gesprek aan te gaan over een gemeenschappelijke interesse (sterren kijken, bijvoorbeeld), ook al is dat buiten de les?
Wat voor extra lessen krijg jij? Ik zie hier alleen maar (extreem) goede cijfers voorbij komen.quote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef Demise het volgende:
[..]
Pauzes, tussenuren...Daarbij geef ik bijles op school buiten mijn lessen om, krijg ik extra les en ik blijf weleens langer omdat een vriendin een tussenuur heeft.
[..]
Nog steeds: waarom dan niet? Als je toch een gedeelde interesse hebt, waarom zou je daar dan niet gewoon een gesprek over kunnen voeren?
Dat lijkt mij ook een duidelijk voordeel van lagere drempels. Op welke manier wordt er rekening met je gehouden?quote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef Demise het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat die drempel tegenwoordig wat lager ligt. Ik denk niet dat ik in de vroegere situatie erg snel aan een leraar zou hebben uitgelegd waar ik last van heb (Asperger/ADHD), waardoor school voor mij erg moeilijk of onmogelijk zou worden. Immers, als ik het niet uitleg, kan er ook geen rekening mee worden gehouden.
Daar zou ik destijds ook veel voordeel bij gehad kunnen hebben. Die Ritalin heb je met name voor de ADHD gekregen?quote:Op maandag 5 april 2010 21:31 schreef Demise het volgende:
[..]
Zo was ik ook, de eerste paar jaar. Dat is wel veranderd sinds ik me weer goed voel en Ritalin heb, ik merk gewoon dat school eigenlijk heel gemakkelijk is als je niet over zoveel dingen tegelijk hoeft na te denken.Ik vind het ook wel leuk om te scoren, zeker omdat ik weet dat ik het kan. Het voelt goed om ergens goed in te zijn, iets dat me echt ligt (scheikunde, natuurkunde, wiskunde), iets dat ik interessant vind en waar ik een uitdaging in zie.
quote:Op maandag 5 april 2010 21:35 schreef Demise het volgende:
[..]
Je enquête kan veel autistisch-gerichter.Bijvoorbeeld 'Hoeveel'-dus niet 'hoe veel'-'tijd besteed je ongeveer aan de volgende activiteiten?', daar geef je twee mogelijkheden, maar je kunt vier dingen aanvinken. Bovendien is 'erg vaak' geen antwoord op de vraag 'hoeveel tijd'. De laatste activiteit, 'anders', is ook onduidelijk. Bedoel je daarmee alle andere activiteiten die ik onderneem? Alle activiteiten die ik op de computer onderneem? Alle activiteiten die ik op internet onderneem? Telt internet op de mobiel ook mee?
Ik vul je enquête dan ook niet in, kom eerst maar met een goed opgezet, gericht onderzoek.
Mijn stelling is dat met alle leerlingen die niet consistente resultaten halen iets "aan de hand is".quote:Op maandag 5 april 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij was het juist zo omdat ik het wel snapte ik het saai vond. Vooral Economie en Biologie. Dus besteden ik weinig energie aan mijn huiswerk. Ik heb een keer een 10 gehaald bij een repetie voor biologie. En dat was om een weddenschap met een leraar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |