Vroeger hadden ze in onze bliblotheek een plastic speelhuis voor kinderen. Werd je helemaal knettergek van. Of bellende "Blalbalblb"quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:28 schreef Autidude het volgende:
Zit ik iets interessants te lezen wat ik fijn vind en dan komt iemand het weer verpesten met 'dan doen we lekkere wortjeltjes in de pan, uitje drbij bla bla" WTF!!!
En toen ging die vrouw ook nog eens al haar boeken op die tafel SMIJTEN, bij elk boek dat ze neersmeet ging die hele tafel bonken en trillen. 'Kijk!! is allemaal van films, deze is een film van.. BAM!! en deez BAM!!
En deze is van Paul Verhoeven BAM!!..![]()
Dus ik droop na 20 keer zuchten en steeds dezelfde zin opnieuw proberen te lezen maar weer af, want als ik er wat van zeg ofzo dan ben ik de ASO
Ja, zeker meer van de theorie. Het kan me ook niet theoretisch genoeg zijn. Hoe abstracter/moeilijker het wordt om je er een voorstelling van te maken, hoe interessanter ik het ga vinden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent dus meer van de theorie hoor ik al![]()
Dat bedoel ik. Ik word iedere dag weer een beetje (eigen) wijzer.![]()
Dat hoop ik, helaas is het nu uit mijn handen.
Een doorverwijzing hoeft niet te betekenen dat je getest wordt. Het kan heel goed zijn dat de psycholoog testen helemaal niet nodig vind.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:56 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Naar de huisarts gaan. En die verwijst je door. Paar maandjes wachten(tenzij je met spoed wordt doorverwezen). Een paar gesprekjes, wat lijsten invullen en dat zou zijn taak moeten zijn. Waarschijnlijk wordt er nog wat bekenden/familie gesproken over de levensloop.
Dat weet ik waar ik moet zijn als ik ooit nog vragen heb over scheikundequote:Op dinsdag 6 april 2010 21:02 schreef Demise het volgende:
[..]
Ja, zeker meer van de theorie. Het kan me ook niet theoretisch genoeg zijn. Hoe abstracter/moeilijker het wordt om je er een voorstelling van te maken, hoe interessanter ik het ga vinden.
Komt vast goed.
Er mag helemaal geen diagnose gesteld worden zonder dat er testen worden gedaan. Dus dan us dat zeker wel nodig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een doorverwijzing hoeft niet te betekenen dat je getest wordt. Het kan heel goed zijn dat de psycholoog testen helemaal niet nodig vind.
Haha, dat vind ik alleen maar leuk, m'n hoofd breken over moeilijke vragen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik waar ik moet zijn als ik ooit nog vragen heb over scheikunde![]()
Dat hoop ik ook
Dat is waar. Maar de psycholoog kan ook beredeneren dat testen niet nodig is omdat hij denkt dat die jongen geen autisme heeft. Oftewel tenzij de psycholoog beslist dat testen nodig is zal dat ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:07 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Er mag helemaal geen diagnose gesteld worden zonder dat er testen worden gedaan. Dus dan us dat zeker wel nodig.
Nu heb ik nog geen vragenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:12 schreef Demise het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik alleen maar leuk, m'n hoofd breken over moeilijke vragen.
Nu heb ik ook geen tijd, ben veel te druk bezig met chocolade eitjes eten en msn'en met een vriendin.quote:
Zwaar levenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:18 schreef Demise het volgende:
[..]
Nu heb ik ook geen tijd, ben veel te druk bezig met chocolade eitjes eten en msn'en met een vriendin.![]()
Wanneer wel? Dan kan ik vast een vraag bedenken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:18 schreef Demise het volgende:
[..]
Nu heb ik ook geen tijd, ben veel te druk bezig met chocolade eitjes eten en msn'en met een vriendin.![]()
Ik zou echt niet willen ruilen met haarquote:
Och, ik heb het zo moeilijk.quote:
Eh... Zondag.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer wel? Dan kan ik vast een vraag bedenken.Waar heb je nog meer veel verstand van?
Handigquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:23 schreef Demise het volgende:
[..]
Och, ik heb het zo moeilijk.![]()
[..]
Eh... Zondag.En morgenmiddag ben ik ook vrij. Ik heb verder verstand van sterrenkunde (heel veel, fiepje), natuurkunde, sociologie en... eh... boeken. Als in, literatuur. En Engels.
Hee, het gaat wel over condooms! Die vriendin heeft heel 'lief' condooms voor me gekocht en opgestuurd via de post, niet nadenkend over het feit dat ik a.) al lang geen maagd meer ben, b.) zelf wel condooms heb en dat het c.) uit is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou echt niet willen ruilen met haar
Wat betreft Engelse en Nederlandse taal ben ik net een woordenboek.quote:
Hahahhahhahahhahahhahquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef Demise het volgende:
[..]
Hee, het gaat wel over condooms! Die vriendin heeft heel 'lief' condooms voor me gekocht en opgestuurd via de post, niet nadenkend over het feit dat ik a.) al lang geen maagd meer ben, b.) zelf wel condooms heb en dat het c.) uit is.Dus ik lach me rot en heb ze retour gestuurd, zij flipt 'm want ze vraagt zich af hoe haar ouders reageren. Het was eerst een mooie anonieme bruine enveloppe, totdat ik er met benzinestift 'condooms' op schreef.
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef Demise het volgende:
[..]
Hee, het gaat wel over condooms! Die vriendin heeft heel 'lief' condooms voor me gekocht en opgestuurd via de post, niet nadenkend over het feit dat ik a.) al lang geen maagd meer ben, b.) zelf wel condooms heb en dat het c.) uit is.Dus ik lach me rot en heb ze retour gestuurd, zij flipt 'm want ze vraagt zich af hoe haar ouders reageren. Het was eerst een mooie anonieme bruine enveloppe, totdat ik er met benzinestift 'condooms' op schreef.
![]()
Vele talenten zie ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef Demise het volgende:
[..]
Wat betreft Engelse en Nederlandse taal ben ik net een woordenboek.
Als beelddenker is je verhaal helemaal geweldigquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef Demise het volgende:
Ze heeft nog een vriendje ook.Maar daar heeft ze nog niet eens mee gezoend, dus condooms zijn nog láng niet aan de orde, al weten haar ouders dat niet.
Ik faal hard op de rest, wees gerust.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vele talenten zie ik![]()
Ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers
Dat is een vriendje heeft? Zoenen is ook vies enzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef Demise het volgende:
Ze heeft nog een vriendje ook.Maar daar heeft ze nog niet eens mee gezoend, dus condooms zijn nog láng niet aan de orde, al weten haar ouders dat niet.
Ik lach me echt helemaal kapot hier.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Als beelddenker is je verhaal helemaal geweldig
'n echte bazen-actie
Jah echt he, je 6 voor een verpest proefwerk is ook echt een faalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |