abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79962131
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach ik ben nog jong dus ik nog tijd zat om te beslissen wat ik ga doen.

Argh ik lag gisterenavond weer te piekeren over een bepaald iemand. Ik wou dat ik een computerprogramma zoals in Numbers heb waarmee ik het probleem kan invoeren en dat het programma met een oplossing komt. Zodat ik niet meer hoef te piekeren.
Misschien een idee om zo'n programma te ontwikkelen.
Het antwoord weet ik ook al. 42

btw, tvp

ik wou er nog een klaagpost van maken, maar ik weet niet meer waarover ik wou klagen
beschouw dit dus als een vrolijke post
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_79962163
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef robuust89 het volgende:

[..]

btw, tvp

ik wou er nog een klaagpost van maken, maar ik weet niet meer waarover ik wou klagen
beschouw dit dus als een vrolijke post
Aan het dementeren?
Grapje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79962188
quote:

[..]

Argh ik lag gisterenavond weer te piekeren over een bepaald iemand. Ik wou dat ik een computerprogramma zoals in Numbers heb waarmee ik het probleem kan invoeren en dat het programma met een oplossing komt. Zodat ik niet meer hoef te piekeren.
Een programma dat een einde maakt aan deze walgelijke wegwerpmaatschappij.
pi_79962262
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Een programma dat een einde maakt aan deze walgelijke wegwerpmaatschappij.
Niet nodig. Gewoon Controle, Alt, Delete intoetsen net zolang tot dat de hele maatschappij weg is
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79962442
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niet nodig. Gewoon Controle, Alt, Delete intoetsen net zolang tot dat de hele maatschappij weg is
Ik vrees wel dat je lang moet drukken
pi_79962458
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wat iemand zonder ASS met dezelfde diploma's wel bereikt...
Ja, dat is wel kut ja
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_79962561
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Jammer genoeg wel ja. En helaas is er van bijna alles een automatisch back-up enzo
14 SHADES OF GREY
pi_79962578
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:03 schreef Spoortie het volgende:

[..]

Ja, dat is wel kut ja
Zacht uitgedrukt ja. Je leerde je kapot en vervolgens kan je er niks meer.
pi_79962604
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

ach..dan hoeft tijn zich iig niet te vervelen...
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wat iemand zonder ASS met dezelfde diploma's wel bereikt...
Dat is klote, maar er moet toch iets zijn wat je kan doen..zoals zo vaak al is gezegd hiero.

Trouwens...hier zit ik lekker te wachten tot mn ma de deuruitgaat zijn uitgenodigd om bij een kennis van haar te eten..maar ik verveel me daar maaar...en het eten wat klaargemaakt zal worden is niet echt iets waar ik van hou...
Dus heb lekker een groot deel van de dag het koninkrijk voor mij alleen
pi_79962605
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jammer genoeg wel ja. En helaas is er van bijna alles een automatisch back-up enzo
Ook dat nog. Stekker eruit dus.
pi_79962789
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:08 schreef francis998 het volgende:

[..]

[..]

Dat is klote, maar er moet toch iets zijn wat je kan doen..zoals zo vaak al is gezegd hiero.
Ik geloof er niet meer in. Zovaak tegen muren opgelopen.
pi_79962923
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:08 schreef francis998 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik mij verveel Ik heb genoeg te doen. Alleen ik heb geen zin om er aan te beginnen.
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ook dat nog. Stekker eruit dus.
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 april 2010 @ 12:18:47 #63
295984 Demise
I saw you look away
pi_79962933
quote:

[..]

A Hitchhikers guide to the galaxy.

PFFF. Zo. Even een hele diepe zucht. Vandaag zouden twee vriendinnen langskomen, maar de ene is ziek. Nu moet ik dus binnen drie kwartier me daarop instellen zodat die andere vriendin zich niet kut voelt als ze komt.
Verder heb ik wel een leuk weekje voor de boeg. Donderdag heb ik een-dag-student (ja, een andere en deze gaat écht door ) en de rest van de week lekker korte dagjes.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_79963190
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:18 schreef Demise het volgende:

[..]

PFFF. Zo. Even een hele diepe zucht. Vandaag zouden twee vriendinnen langskomen, maar de ene is ziek. Nu moet ik dus binnen drie kwartier me daarop instellen zodat die andere vriendin zich niet kut voelt als ze komt.
Verder heb ik wel een leuk weekje voor de boeg. Donderdag heb ik een-dag-student (ja, een andere en deze gaat écht door ) en de rest van de week lekker korte dagjes.
jammer van die vriendin..maar ach...lol met zijn 2en kan ook lollig zijn.

lekker zo'n weekje

Mijn weekje ziet er ook wel aardig uit..morgen naar de psych en wat dingen ruilen..in 't centrum(psych zit daar paar minuten vandaan).

Woensdag hoogstwaarschijnlijk naar A'dam(we staan al meer dan 5 weken..we gaan..en uiteindelijk niet).

En nu maar ff aankleden..en naar de super om brood te halen
pi_79963208
quote:

[..]

Klinkt alsof je geen zin hebt in die vriendin?
  maandag 5 april 2010 @ 12:29:44 #66
295984 Demise
I saw you look away
pi_79963275
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:26 schreef francis998 het volgende:

[..]

jammer van die vriendin..maar ach...lol met zijn 2en kan ook lollig zijn.

lekker zo'n weekje

Mijn weekje ziet er ook wel aardig uit..morgen naar de psych en wat dingen ruilen..in 't centrum(psych zit daar paar minuten vandaan).

Woensdag hoogstwaarschijnlijk naar A'dam(we staan al meer dan 5 weken..we gaan..en uiteindelijk niet).

En nu maar ff aankleden..en naar de super om brood te halen
Zeker, het wordt ook wel gezellig. Morgen is juist mijn enige FAAL-dag. Eerst school, coopertest, dan Pearl, oogcontrole (dus met felle lichtjes in mijn ogen schijnen, hard op m'n tanden bijten en proberen die beste man niet te slaan uit verdediging/angst), en dan nog werken van 15:00 tot 18:00. Dan 's avonds dansen, dus weg van 19:30 tot 22:00. Terwijl ik pas om 19:00 thuis ben van werk. Zucht.
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
  maandag 5 april 2010 @ 12:30:58 #67
295984 Demise
I saw you look away
pi_79963311
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:27 schreef Spoortie het volgende:

[..]

Klinkt alsof je geen zin hebt in die vriendin?
Jawel, maar ik verheugde me op het dagje met twee vriendinnen. Dat dagje gaat niet door, dus ik verheug me er niet meer op. Nu moet ik even omschakelen en mijn hoofd overhalen dat een dagje met één vriendin leuk is, gewoon een nieuwe soort leuk. Maar dat duurt eventjes.
pi_79963319
quote:

[..]

Ja ik moet het boek nog lezen de film is al gaaf en het boek schijnt nog beter te zijn.

Die dingen zijn lastig inderdaad.

Hoe mijn week eruit gaat zien weet ik nog niet. iig werken en woensdagavond kascontrole doen voor de VvE(vereniging van eigenaren) in de flat waar ik woon. In het weekend heb ik misschien een date. Ik hoop iig dat die date doorgaat. Ik heb er iig een raar gevoel over.
14 SHADES OF GREY
pi_79963348
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:30 schreef Demise het volgende:

[..]

Jawel, maar ik verheugde me op het dagje met twee vriendinnen. Dat dagje gaat niet door, dus ik verheug me er niet meer op. Nu moet ik even omschakelen en mijn hoofd overhalen dat een dagje met één vriendin leuk is, gewoon een nieuwe soort leuk. Maar dat duurt eventjes.
Ja, oke, dat gevoel ken ik wel ja.
pi_79963357
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:29 schreef Demise het volgende:

[..]

Zeker, het wordt ook wel gezellig. Morgen is juist mijn enige FAAL-dag. Eerst school, coopertest, dan Pearl, oogcontrole (dus met felle lichtjes in mijn ogen schijnen, hard op m'n tanden bijten en proberen die beste man niet te slaan uit verdediging/angst), en dan nog werken van 15:00 tot 18:00. Dan 's avonds dansen, dus weg van 19:30 tot 22:00. Terwijl ik pas om 19:00 thuis ben van werk. Zucht.
Klinkt als een leuke dag
Coopertest wat was dat ook al weer
14 SHADES OF GREY
pi_79963378
Je kapot lopen.
  maandag 5 april 2010 @ 12:33:32 #72
295984 Demise
I saw you look away
pi_79963398
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja ik moet het boek nog lezen de film is al gaaf en het boek schijnt nog beter te zijn.

Die dingen zijn lastig inderdaad.

Hoe mijn week eruit gaat zien weet ik nog niet. iig werken en woensdagavond kascontrole doen voor de VvE(vereniging van eigenaren) in de flat waar ik woon. In het weekend heb ik misschien een date. Ik hoop iig dat die date doorgaat. Ik heb er iig een raar gevoel over.
Ik heb stukjes van het boek gelezen, heb nog zoveel boeken die ik wil lezen... Film nog nooit gezien.

EN JE HEBT EEN DATE! Dat horen we nu ook pas. Vertel?!
Maar waarom zou die date niet doorgaan? Zie jij het niet zitten of denk je dat zij terugkrabbelt?
  maandag 5 april 2010 @ 12:35:09 #73
295984 Demise
I saw you look away
pi_79963458
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Klinkt als een leuke dag
Coopertest wat was dat ook al weer
Rennen, rennen, rennen. En dat in rondjes om de school. In je gymbroekkie. Om 8:00 's ochtends. Twee uur lang. Om vervolgens een matrix in te vullen, berekeningen te doen en uiteindelijk je conditie te berekenen.
pi_79963496
Coopertests zijn makkelijk joh, standaard 10
pi_79963498
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Je kapot lopen.
Oh zo'n test Rennen voor een cijfer Ik heb de nut/reden daarvoor nooit begrepen.
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')