Precies.quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De gammawetenschappen bestuderen het menselijk handelen.
Vb: economie
De alfawetenschappen bestuderen de producten van menselijk handelen.quote:Op zondag 4 april 2010 20:45 schreef ikke043 het volgende:
En wat bedenkt alfa dan?
Precies. Daarom wordt beta ZWAAR ondergewaardeerd. Ik heb er mij eigen altijd aan geergerd.quote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Precies.
Alfa bedenkt het, beta maakt het, gamma verkoopt het.
Maar uiteindelijk kan niets zonder beta, alleen merk je dat niet echt in salaris...![]()
Het liefst een studie in de richting waarin ik nu werk. Maar mijn moeite met wiskunde gaat dat erg lastig en misschien zelfs onmogelijk maken.quote:Op zondag 4 april 2010 20:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hmmm. Wat zou je willen doen op HBO-niveau?
Dat is toch de levensmiddelen industrie?quote:Op zondag 4 april 2010 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het liefst een studie in de richting waarin ik nu werk.
In de exacte richting heb je meer last van wiskunde. Hangt ook wel een beetje van de richting af.quote:Maar mijn moeite met wiskunde gaat dat erg lastig en misschien zelfs onmogelijk maken.![]()
Jij had toch hulp bij een buro ?quote:Daarom zou ik misschien naar andere mogelijkheden moeten kijken.
Mooi. Het zit em in de kleine dingen als dezequote:Op zondag 4 april 2010 20:51 schreef Autidude het volgende:
TVP. Ik was ook even lekker gaan eten met mijn ouders, doe ik nooit.. maar mijn pa had schnitzel voor mijen sperzieboontjes. Dus heb ik lekker getafeld e.d.
En straks ga ik nog ff Modern Warfare 2 spelen.
Ja, maar mijn voorkeur gaat naar de chemie en dan met name de onderzoeks kant.quote:Op zondag 4 april 2010 20:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is toch de levensmiddelen industrie?
[..]
In de exacte richting hb je meer last van wiskunde. Hangt ook wel een beetje van de richting af.
[..]
Jij had toch hulp bij een buro ?
Je hart ligt duidelijk dus bij chemie en het werken in een laboratorium.quote:Op zondag 4 april 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar mijn voorkeur gaat naar de chemie en dan met name de onderzoeks kant.
Helaas ben ik bang dat op het HLO er veel wiskunde zijn.
Consolidatie is belangrijk. En als je het goed naar je zin hebt en je kan een beetje je ei kwijt in het werk wat je doet, dan kan je er altijd voor gaan. Volgens mij past het werk je zeker. En als de sfeer goed is, tja. En ook nog een lekker in de buurt. Weet je al meer of je blijven kan?quote:Ja maar voorlopig zijn we vooral bezig om aan het werk te blijven in de richting waarin ik nu werk en een diploma heb.
Veel zielen, meer vreugd. Nog ff en we ASS-ers blijken NT-ers.quote:Op zondag 4 april 2010 20:58 schreef Graseter het volgende:
Laat ik eens aanschuiven!
Zeker. Ooit hoop ik in een functie te komen die ik tijdens mij stage gedaan heb. Maar dat is voor de toekomstquote:Op zondag 4 april 2010 20:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hart ligt duidelijk dus bij chemie en het werken in een laboratorium.
[..]
Consolidatie is belangrijk. En als je het goed naar je zin hebt en je kan een beetje je ei kwijt in het werk wat je doet, dan kan je er altijd voor gaan. Volgens mij past het werk je zeker. En als de sfeer goed is, tja. En ook nog een lekker in de buurt. Weet je al meer of je blijven kan?
Wat zijn NT-ersquote:Op zondag 4 april 2010 21:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Veel zielen, meer vreugd. Nog ff en we ASS-ers blijken NT-ers.
Mooi. Gefeliciteerd! dit heb je maar mooi gepresteerd, en dat in een moeilijke tijd.quote:Op zondag 4 april 2010 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker. Ooit hoop ik in een functie te komen die ik tijdens mij stage gedaan heb. Maar dat is voor de toekomstDus ik zal er zeker alles aandoen wat ik kan.
Ik mag blijven ik heb een halfjaarcontract gekregen bij het bedrijf.
That basterds!quote:Op zondag 4 april 2010 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neurotypische mensen. Zeg maar de "normaleriken"
Neurotypischquote:
Dankjequote:Op zondag 4 april 2010 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi. Gefeliciteerd! dit heb je maar mooi gepresteerd, en dat in een moeilijke tijd.
Lekker je best blijven doen, wie weet zit er nog eens een vast contract in. Het lijkt mij best ene bedrijf met kansen
Nou, ik hoop toch niet daadwerkelijk iets te moeten gaan maken, als beta. Ik ben meer de theoretische beta, die verzint iets wat de praktische beta toetst. I want flunkies!quote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Precies.
Alfa bedenkt het, beta maakt het, gamma verkoopt het.
Maar uiteindelijk kan niets zonder beta, alleen merk je dat niet echt in salaris...![]()
Was het gezellig?quote:Op zondag 4 april 2010 22:30 schreef DeHovenier het volgende:
tvp
Jiskefet Debiteuren/Crediteuren binnen
En net terug van de verjaardag van m'n zus.
Vaak. Sowieso vertellen als jullie er last van hebben. Als ik zo'n 'subtiele' opmerking maak, waarmee ik iemand per ongeluk kwets (gebeurt wel steeds minder vaak), laat ik het er nooit bij. Op het moment zelf kun je natuurlijk je excuses maken, maar soms heb je iemand echt gekwetst en dan maakt het even niet uit wat je zegt. Dan ga ik gewoon even weg, ik kom wel weer terug als iemand wat gekalmeerd is, dan praat ik het uit. Ik wil dat iemand begrijpt dat het niet aan die persoon ligt, maar aan mij en mijn hoofd op dat moment. Ik ben degene die fout zit, dat wil ik toch altijd rechtzetten. Dat vraagt behoorlijk wat van jezelf, om alle schuld bij jou neer te leggen, maar uiteindelijk zorgt het er wel voor dat iemand naar je luistert en oprecht probeert te begrijpen waarom je zei wat je zei en waarom je het niet meende.quote:Op zondag 4 april 2010 22:58 schreef Spoortie het volgende:
Oke, ik heb een probleem;
ik heb PDD-NOS, en heb daar in de omgang best veel moeite mee, 'floep' soms dingen eruit die ik eigenlijk helemaal niet moet zeggen en dat zijn bijna altijd dingen die ten koste gaan van een ander. Met een vriendin van me heb ik (zoals nu) wel eens ruzie omdat ik soms dingen zeg die ik ook totaal niet bedoel, en ook geen enkel idee heb hoe zoiets bij de ander aan kan komen. Ik weet niet of het heel verstandig is te vertellen van mijn autisme of dat ik het gewoon maar zo moet laten..
Iemand ooit een soortgelijke situatie meegemaakt?
Oke, en moet je zoiets vertellen over MSN, in 't echt of maakt dat niet uit..?quote:Op zondag 4 april 2010 23:02 schreef Demise het volgende:
[..]
Vaak. Sowieso vertellen als jullie er last van hebben. Als ik zo'n 'subtiele' opmerking maak, waarmee ik iemand per ongeluk kwets (gebeurt wel steeds minder vaak), laat ik het er nooit bij. Op het moment zelf kun je natuurlijk je excuses maken, maar soms heb je iemand echt gekwetst en dan maakt het even niet uit wat je zegt. Dan ga ik gewoon even weg, ik kom wel weer terug als iemand wat gekalmeerd is, dan praat ik het uit. Ik wil dat iemand begrijpt dat het niet aan die persoon ligt, maar aan mij en mijn hoofd op dat moment. Ik ben degene die fout zit, dat wil ik toch altijd rechtzetten. Dat vraagt behoorlijk wat van jezelf, om alle schuld bij jou neer te leggen, maar uiteindelijk zorgt het er wel voor dat iemand naar je luistert en oprecht probeert te begrijpen waarom je zei wat je zei en waarom je het niet meende.
Altijd face to face. Hoe serieuzer jij het maakt, hoe serieuzer zij je neemt.quote:Op zondag 4 april 2010 23:03 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Oke, en moet je zoiets vertellen over MSN, in 't echt of maakt dat niet uit..?
Oke, dankje.quote:Op zondag 4 april 2010 23:05 schreef Demise het volgende:
[..]
Altijd face to face. Hoe serieuzer jij het maakt, hoe serieuzer zij je neemt.
Vergeet niet te vertellen hoe het ging.quote:
Ja, is goed, weet alleen niet precies wanneer de 1e keer is wanneer ik haar weer zie, zitten niet op dezelfde school.quote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef Demise het volgende:
[..]
Vergeet niet te vertellen hoe het ging.
Even bellen/smsen om wat af te spreken, misschien? Ik zou alleen maar zenuwachtiger worden van lang wachten.quote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ja, is goed, weet alleen niet precies wanneer de 1e keer is wanneer ik haar weer zie, zitten niet op dezelfde school.
Ja, maarja, ze is nu zo boos dat we ook niet eens meer praten op MSNquote:Op zondag 4 april 2010 23:10 schreef Demise het volgende:
[..]
Even bellen/smsen om wat af te spreken, misschien? Ik zou alleen maar zenuwachtiger worden van lang wachten.
Dankje en slaapze! (:quote:Op zondag 4 april 2010 23:14 schreef Demise het volgende:
Dan sms je dat je je nu erg rot voelt, dat je het graag zou uitpraten en dat zij maar moet smsen als ze eraan toe is. Dan weet ze in ieder geval dat jij je kut voelt. Kwetsbaar opstellen is nooit verkeerd, dat toont dat je het meent.
Maar ik duik m'n nest in, veel succes in ieder geval!
Dankje.quote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef francis998 het volgende:
TVP..
btw, welkom spoortie en richcaliber.
Verder...tijn..we lijken geloof 'k wel wat..want ik wil een studie doen..maar weet niet wat.
Enne..verder algemene reactie..ICT-academie albeda collega..SUCKS....niet aan beginnen dus..
dat idee heb ik ook. Want meeste nicks onthou ik wel..quote:Op zondag 4 april 2010 23:58 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Dankje.
Lees opzicht al wel wat langer mee, maar niet vaker echt gepost hier volgens mij
Ach, ik ken dat wel. Maar als ze er voor jou toe doen, is het toch prima?quote:Op maandag 5 april 2010 00:02 schreef Spoortie het volgende:
Haha, ja, ik heb af en toe ook 't gevoel dat ik zonder dat ik het doorheb dingen voor heel lang onthoud die eigenlijk er niet echt tot doen
Hoezo?quote:Op maandag 5 april 2010 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Las net iemand c.v.van een medestudent wat ie allemaal bereikt heeft. Ik zak dan door de grond.![]()
Ach ik ben nog jongquote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef francis998 het volgende:
TVP..
btw, welkom spoortie en richcaliber.
Verder...tijn..we lijken geloof 'k wel wat..want ik wil een studie doen..maar weet niet wat.
Enne..verder algemene reactie..ICT-academie albeda collega..SUCKS....niet aan beginnen dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |