Alfa wat voor studies zijn dat?quote:Op zondag 4 april 2010 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, Tijn: hbo-opleidingen uit de alfa hoek zullen je minder lastig vallen met formules
quote:
Een alfa reu of teef is de leider van een roedelquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een alfa reu of teef is de leider van een roedel
Dat snapte ikquote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Maar ik had het over de alfa studies op HBO niveau. Wat voor studies zijn er allemaal in die richting.
Ik zie je editquote:
Dat magquote:Op zondag 4 april 2010 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is hier meestal zo serieus dat ik dacht "laat ik eens een onzinnig antwoord geven".
De alfawetenschappen bestuderen de producten van menselijk handelen.quote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Maar ik had het over de alfa studies op HBO niveau. Wat voor studies zijn er allemaal in die richting.
Oh dat klinkt als echt iets voor mijquote:Op zondag 4 april 2010 20:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De alfawetenschappen bestuderen de producten van menselijk handelen..
Vb. Academie mens Arbeid. De "zachte"studies
Pedagogiequote:Op zondag 4 april 2010 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als echt iets voor mij
Dat zeg ik echt iets voor mijquote:Op zondag 4 april 2010 20:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PedagogieLiteratuurwetenschappen. Cultuurwetenschappen. Maatschappelijk werk
Welke richting is dat nu weer?quote:Op zondag 4 april 2010 20:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Maar iets in de gamma richting dan?
Economie vind ik saaiquote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De gammawetenschappen bestuderen het menselijk handelen.
Vb: economie
Dat klinkt veel leukerquote:Op zondag 4 april 2010 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Of psychologie, sociologie.
psychologie
Leuk toch slapen op schoolquote:Op zondag 4 april 2010 20:29 schreef francis998 het volgende:
[..]
ben ik het mee eens. Viel tijdens administratie en economie meestal half in slaap
Je hebt tegenwoordig ook opleidingen psychologie op HBO niveauquote:Op zondag 4 april 2010 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt veel leukermisschien kan ik die studie gaan doen
[..]
Weet ikquote:Op zondag 4 april 2010 20:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook opleidingen psychologie op HBO niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |