Ik ga zo een leuke film kijkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:26 schreef Autidude het volgende:
Om 0:25 uur komt er iets leuks op Nederland 3.. Games in concert
[..]
Precies bij de heren is het veel makkelijker op te merken, ook o.a. door wat fysieke kenmerken. Bij de dames is het miss wat lastiger te merken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:25 schreef Satsuma het volgende:
@Demise, moest opeens lachen om een van je zinnen in het stukje dat Ferrobarr citeerde. "Vice versa idem dito". Serieus zeg, da's toch geen zin =P
[..]
Nou, ehm. Misschien is dat voor jou ook wat lastiger. Maar bij mannen is vrij duidelijk te zien dat ze zin hebben en waarin laat zich dan niet zo moeilijk raden. En verder idd, je denkt te veel na. Ik ook. Mijn oplossing is drank en dat werkt goed. Ik heb niet uitsluitend maar wel vooral zin als ik aangeschoten ben.
[..]
hier vindt ik aardig wat herkenning. Voor mij is verliefd zijn net als een soort obsessie(maak ik op uit de 1 echte x dat ik verliefd was en paar twijfelgevallen)..maar het lijkt dan net een obsessie, en om een obsessie tegen te gaan is het soms beter om uit de buurt van het object dat de obsessie opwekt..in dit geval dan een persoonquote:Niks daarvan. Ik wil gewoon rigide alles in hokjes stoppen. Duh.![]()
[..]
Soms. Ligt eraan. Als iemand het vraagt geef ik antwoord, als ik iemand makkelijk kan ontlopen zeg ik het wel, maar als ik met iemand moet blijven werken dan zeg ik het niet omdat dat het alleen maar moeilijker maakt voor mij als het niet wederzijds is. Als ik iemand moet blijven zien, gaat de verliefdheid toch niet over. Ook niet als ik weet dat het niet wederzijds is.
[..]
Lijkt me leuk..alleen heb ik geen tv in mijn kamerquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:26 schreef Autidude het volgende:
Om 0:25 uur komt er iets leuks op Nederland 3.. Games in concert
[..]
he..bah...quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga zo een leuke film kijkenThe Passion of the Christ
![]()
Oorlogfilms zijn wel interresant en leukquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:40 schreef francis998 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk..alleen heb ik geen tv in mijn kamerdie heeft dag gezegd een hele poos terug. De tv in de woonkamer die heeft gisteren dag gezegd..en in mijn ma's kamer..is zij bezig.
Maar lijkt me leuk..met al die deuntjes van de games..
voor die van super mario vondt ik altijd tof![]()
[..]
he..bah...die film inhoudelijk miss wel redelijk..maar ik ben totaal niet van dramatisch films gediend..en nog minder religieuze..
2 film genres die ik mijd zijn: oorlog en religieus
oeee...en martelscenes vindt ik dus het minst aantrekkelijke aan een filmquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oorlogfilms zijn wel interresant en leuk![]()
The Passion kijk ik vooral omdat ik die martelscene interresant vind
Dat soort lugubere dingen fascineerd mij dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:51 schreef francis998 het volgende:
[..]
oeee...en martelscenes vindt ik dus het minst aantrekkelijke aan een film
Anders zou er toch wel iets ernstig mis zijn met mijn ontwikkeling.quote:
Ik weet het, daarom zou ik zelf ook nooit de politiek in gaan. Ik ben wat dat betreft net GroenLinks, die willen vooral niet in het kabinet, want als ze gewoon in de Tweede Kamer zitten kun je lekker hard roepen wat je slecht vindt. In het kabinet moet je altijd compromissen sluiten en kontdraaien. Eigenlijk net een sociale aangelegenheid.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:03 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
Ik ook. Maar om dat mogelijk te maken zullen er toch ergens "concessies" gedaan moeten worden. En dat is met alles zo in de politiek; wijzigingen op het ene vlak hebben gevolgen op een ander vlak. Daarom is het complex en liggen veel dingen genuanceerd. "Geen gezeik, iedereen rijk" zit er helaas niet in.
Haha, nee hoor. Het liep al een tijdje niet zo lekker meer. Het is vooral het feit dat we steeds verder uit elkaar groeien wat betreft ambities (bij hem zijn die niet aanwezig) en dat hij zich niet aan beloftes kan houden. Natuurlijk zal ik ook wel dingen fout hebben aangepakt, maar ik heb er in ieder geval geen zin meer in. Ik verdien wel iets beters dan steeds ongerust zijn, afgekapt worden zodra het over de toekomst gaat en niet gewaardeerd worden als mijn prioriteiten ergens anders liggen dan bij hem.quote:[..]
Sterkte; aangezien je al de tweede bent hier: posten in dit topic heeft toch geen negatieve invloed op de stabiliteit van je relatie???![]()
Nee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:25 schreef Satsuma het volgende:
@Demise, moest opeens lachen om een van je zinnen in het stukje dat Ferrobarr citeerde. "Vice versa idem dito". Serieus zeg, da's toch geen zin =P
Dat mag ik hopen dat je die knop het gevondenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:02 schreef Demise het volgende:
[..]
Anders zou er toch wel iets ernstig mis zijn met mijn ontwikkeling.![]()
[..]
Ik weet het, daarom zou ik zelf ook nooit de politiek in gaan. Ik ben wat dat betreft net GroenLinks, die willen vooral niet in het kabinet, want als ze gewoon in de Tweede Kamer zitten kun je lekker hard roepen wat je slecht vindt. In het kabinet moet je altijd compromissen sluiten en kontdraaien. Eigenlijk net een sociale aangelegenheid.![]()
[..]
Haha, nee hoor. Het liep al een tijdje niet zo lekker meer. Het is vooral het feit dat we steeds verder uit elkaar groeien wat betreft ambities (bij hem zijn die niet aanwezig) en dat hij zich niet aan beloftes kan houden. Natuurlijk zal ik ook wel dingen fout hebben aangepakt, maar ik heb er in ieder geval geen zin meer in. Ik verdien wel iets beters dan steeds ongerust zijn, afgekapt worden zodra het over de toekomst gaat en niet gewaardeerd worden als mijn prioriteiten ergens anders liggen dan bij hem.
[..]
Nee.Soms raakt mijn hoofd een beetje in de knoop.
![]()
@tijnbrein:
Ik houd ook wel van martelscenes, eigenlijk. Niet dat ik echt specifiek op zoek ga naar beelden, maar als mij gevraagd word een 'enge film' uit te kiezen, is dat of een film met een martelscene, of een film waarin hetgeen waar je bang voor zou moeten zijn (ik vind films nooit eng; het is maar een film) wel aanwezig is, maar alleen in gedachten. Je ziet het dus niet.
@De hele (over)seks(te) discussie:
Ik heb dus echt helemaal geen problemen met seks. Niet dat ik met elk willekeurig persoon het bed in duik, maar als ik me lichamelijk tot iemand aangetrokken voel en dat is wederzijds, zie ik geen bezwaren. Tenzij een van ons bezet is. Ik vind het ook niet moeilijk (aan te voelen of iemand wil, etc.), het gaat eigenlijk altijd wel gewoon vanzelf.
jajaja..nog steeds over die knop..die knop heeft veel succes gehad hierzoquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen dat je die knop het gevonden![]()
Ik kan dus rustig naar plaatjes van lijken kijken zonder geschokt te zijn. De beelden van 911 schokte mij nauwelijks om maar een voorbeeld te noemen.
De dood van Dimebad Darrel(Pantera) schokte mij wel.
Seks is gewoon leuk.
Wees gerust, niemand hoeft helpen zoeken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen dat je die knop het gevonden![]()
Ik kan dus rustig naar plaatjes van lijken kijken zonder geschokt te zijn. De beelden van 911 schokte mij nauwelijks om maar een voorbeeld te noemen.
De dood van Dimebad Darrel(Pantera) schokte mij wel.
Seks is gewoon leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9/11 is wél echt gebeurd. Dat zorgt er niet voor dat ik er meer bij voel, maar wel dat ik het serieuzer neem, omdat ik weet dat andere mensen het wel heel erg vinden (met gegronde reden).
En seks is lang niet altijd leuk, het kan ook ontzettend saai zijn.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
Dan moet je Waiting for the Barbarians van Coetzee eens lezen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat soort lugubere dingen fascineerd mij dus.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:15 schreef Demise het volgende:
[..]
Wees gerust, niemand hoeft helpen zoeken.
9/11 vind ik wel anders dan een film. Bij een film raakt het me nooit omdat het toch maar een film is. Die mensen krijgen betaald om te doen alsof ze dood gaan. Meestal vind ik het alleen maar grappig, niet eng of erg of vreselijk. Wat wel zorgt voor leuke momenten, in de bioscoop met vriendinnen.Samen zoeken kan wel weer leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9/11 is wél echt gebeurd. Dat zorgt er niet voor dat ik er meer bij voel, maar wel dat ik het serieuzer neem, omdat ik weet dat andere mensen het wel heel erg vinden (met gegronde reden).
En seks is lang niet altijd leuk, het kan ook ontzettend saai zijn.![]()
Met 911 ik zoiets dus omdat er nu duizenden Amerikanen zijn gestorven moet ik dat erg vinden. Terwijl er elke dagen duizenden mensen sterven als gevolg van armoede in Afrika en Azië. Dat vind ik erger namelijk.
En lachen om scenes in films dat hoort erbij![]()
Als je partner niet dezelfde wensen heeft als jou wel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik antwoord meestal vrij optimistisch. Mijn score was 20 punten. De realiteit zal wel wat minder rooskleurig zijn, maar ik geloof wel dat ik over enkele jaren ook in de praktijk op die 20 kan uitkomen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verdikkeme, ik hoopte dat ik het hoogste zou scoren.
ik ben benieuwd hoeveel Sempron2400 scoort.![]()
Ik zal je verjaardag nooit meer vergetenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:15 schreef francis998 het volgende:
[..]
jajaja..nog steeds over die knop..die knop heeft veel succes gehad hierzo![]()
Die beelden van 911(11 sep) bedoel je toch? Die schokten mij wel...want hoe kon zoiets nou gebeuren op mijn varjaardag. En ik kon aardig pissed om worden..alle aandacht ging daarnaar uit..en niet naar mijn verjaardag...taart werd zelfs voor de tv gegeten![]()
En seks..ik kan me best voorstellen dat het leuk is..maar dan wel met de juiste persoon
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:59 schreef jessica87 het volgende:
Apart gevallen zijn mensen met autisme
Jah klopt helemaal. De ondoorzichtige waarheid weerspiegelt door iemand van onz/klb(prachtige subforumsquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:49 schreef jessica87 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een eigen wereldje met regels
De test is ook makkelijk te sturen, en daarom onbetrouwbaar. De test heeft al imo geen enkele greep op het camouflage-effect dat optreedt. Ik geloof zelf niet in genezing of vermindering van ASS. Hooguit gedrags-aanpassingen op basis van cognitie ipv automatismen, waardoor je misschien iets gunstiger uit de test kan komen.quote:Op zondag 4 april 2010 00:23 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik antwoord meestal vrij optimistisch. Mijn score was 20 punten. De realiteit zal wel wat minder rooskleurig zijn, maar ik geloof wel dat ik over enkele jaren ook in de praktijk op die 20 kan uitkomen.
Ik ben meer theoretisch dan praktisch ingesteld....quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:05 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
Het lijkt me iets waar jij goed in zou kunnen zijn.
[..]
Het vreemde vind ik, dat als mensen met autisme vooral camouflage toepassen, dat ze dan (bijvoorbeeld op hun werk) 0 uur per week zichzelf zijn. Autistisch gedrag of een autistische manier van leven komt namelijk nergens van pas. Of bekijk ik het nu te simpel?quote:Op zondag 4 april 2010 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De test is ook makkelijk te sturen, en daarom onbetrouwbaar. De test heeft al imo geen enkele greep op het camouflage-effect dat optreedt. Ik geloof zelf niet in genezing of vermindering van ASS. Hooguit gedrags-aanpassingen op basis van cognitie ipv automatismen, waardoor je misschien iets gunstiger uit de test kan komen.
Ik las trouwens in Glenn's blog iets erg leuks over je, ze moeten we erg blij met je zijn op je werkDat moet toch hoop en vertrouwen geven
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |