quote:Op maandag 5 april 2010 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik ben nog jongdus ik nog tijd zat om te beslissen wat ik ga doen.
Argh ik lag gisterenavond weer te piekeren over een bepaald iemand. Ik wou dat ik een computerprogramma zoals in Numbers heb waarmee ik het probleem kan invoeren en dat het programma met een oplossing komt. Zodat ik niet meer hoef te piekeren.
Misschien een idee om zo'n programma te ontwikkelen.![]()
Het antwoord weet ik ook al. 42
Aan het dementeren?quote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef robuust89 het volgende:
[..]
btw, tvp
ik wou er nog een klaagpost van maken, maar ik weet niet meer waarover ik wou klagen![]()
beschouw dit dus als een vrolijke post
Een programma dat een einde maakt aan deze walgelijke wegwerpmaatschappij.quote:Op maandag 5 april 2010 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Argh ik lag gisterenavond weer te piekeren over een bepaald iemand. Ik wou dat ik een computerprogramma zoals in Numbers heb waarmee ik het probleem kan invoeren en dat het programma met een oplossing komt. Zodat ik niet meer hoef te piekeren.
Niet nodig. Gewoon Controle, Alt, Delete intoetsen net zolang tot dat de hele maatschappij weg isquote:Op maandag 5 april 2010 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een programma dat een einde maakt aan deze walgelijke wegwerpmaatschappij.
Ik vrees wel dat je lang moet drukkenquote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet nodig. Gewoon Controle, Alt, Delete intoetsen net zolang tot dat de hele maatschappij weg is
Ja, dat is wel kut jaquote:Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat iemand zonder ASS met dezelfde diploma's wel bereikt...
Jammer genoeg wel ja. En helaas is er van bijna alles een automatisch back-up enzoquote:Op maandag 5 april 2010 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat je lang moet drukken
ach..dan hoeft tijn zich iig niet te vervelen...quote:Op maandag 5 april 2010 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat je lang moet drukken
Dat is klote, maar er moet toch iets zijn wat je kan doen..zoals zo vaak al is gezegd hiero.quote:Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook dat nog. Stekker eruit dus.quote:Op maandag 5 april 2010 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja. En helaas is er van bijna alles een automatisch back-up enzo
Ik geloof er niet meer in. Zovaak tegen muren opgelopen.quote:Op maandag 5 april 2010 12:08 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach..dan hoeft tijn zich iig niet te vervelen...![]()
[..]
Dat is klote, maar er moet toch iets zijn wat je kan doen..zoals zo vaak al is gezegd hiero.
Wie zegt dat ik mij verveelquote:Op maandag 5 april 2010 12:08 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach..dan hoeft tijn zich iig niet te vervelen...![]()
quote:
A Hitchhikers guide to the galaxy.quote:Op maandag 5 april 2010 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jammer van die vriendin..maar ach...lol met zijn 2en kan ook lollig zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 12:18 schreef Demise het volgende:
[..]
A Hitchhikers guide to the galaxy.![]()
PFFF. Zo. Even een hele diepe zucht. Vandaag zouden twee vriendinnen langskomen, maar de ene is ziek. Nu moet ik dus binnen drie kwartier me daarop instellen zodat die andere vriendin zich niet kut voelt als ze komt.![]()
Verder heb ik wel een leuk weekje voor de boeg. Donderdag heb ik een-dag-student (ja, een andere en deze gaat écht door) en de rest van de week lekker korte dagjes.
Klinkt alsof je geen zin hebt in die vriendin?quote:Op maandag 5 april 2010 12:18 schreef Demise het volgende:
[..]
PFFF. Zo. Even een hele diepe zucht. Vandaag zouden twee vriendinnen langskomen, maar de ene is ziek. Nu moet ik dus binnen drie kwartier me daarop instellen zodat die andere vriendin zich niet kut voelt als ze komt.![]()
Verder heb ik wel een leuk weekje voor de boeg. Donderdag heb ik een-dag-student (ja, een andere en deze gaat écht door) en de rest van de week lekker korte dagjes.
Zeker, het wordt ook wel gezellig.quote:Op maandag 5 april 2010 12:26 schreef francis998 het volgende:
[..]
jammer van die vriendin..maar ach...lol met zijn 2en kan ook lollig zijn.
lekker zo'n weekje![]()
Mijn weekje ziet er ook wel aardig uit..morgen naar de psych en wat dingen ruilen..in 't centrum(psych zit daar paar minuten vandaan).
Woensdag hoogstwaarschijnlijk naar A'dam(we staan al meer dan 5 weken..we gaan..en uiteindelijk niet).
En nu maar ff aankleden..en naar de super om brood te halen
Jawel, maar ik verheugde me op het dagje met twee vriendinnen. Dat dagje gaat niet door, dus ik verheug me er niet meer op. Nu moet ik even omschakelen en mijn hoofd overhalen dat een dagje met één vriendin leuk is, gewoon een nieuwe soort leuk. Maar dat duurt eventjes.quote:Op maandag 5 april 2010 12:27 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je geen zin hebt in die vriendin?
Jaquote:Op maandag 5 april 2010 12:18 schreef Demise het volgende:
[..]
Ja, oke, dat gevoel ken ik wel ja.quote:Op maandag 5 april 2010 12:30 schreef Demise het volgende:
[..]
Jawel, maar ik verheugde me op het dagje met twee vriendinnen. Dat dagje gaat niet door, dus ik verheug me er niet meer op. Nu moet ik even omschakelen en mijn hoofd overhalen dat een dagje met één vriendin leuk is, gewoon een nieuwe soort leuk. Maar dat duurt eventjes.
Klinkt als een leuke dagquote:Op maandag 5 april 2010 12:29 schreef Demise het volgende:
[..]
Zeker, het wordt ook wel gezellig.Morgen is juist mijn enige FAAL-dag. Eerst school, coopertest, dan Pearl, oogcontrole (dus met felle lichtjes in mijn ogen schijnen, hard op m'n tanden bijten en proberen die beste man niet te slaan uit verdediging/angst), en dan nog werken van 15:00 tot 18:00. Dan 's avonds dansen, dus weg van 19:30 tot 22:00. Terwijl ik pas om 19:00 thuis ben van werk. Zucht.
Ik heb stukjes van het boek gelezen, heb nog zoveel boeken die ik wil lezen... Film nog nooit gezien.quote:Op maandag 5 april 2010 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaik moet het boek nog lezen de film is al gaaf en het boek schijnt nog beter te zijn.
Die dingen zijn lastig inderdaad.![]()
Hoe mijn week eruit gaat zien weet ik nog niet. iig werkenen woensdagavond kascontrole doen voor de VvE(vereniging van eigenaren) in de flat waar ik woon. In het weekend heb ik misschien een date. Ik hoop iig dat die date doorgaat. Ik heb er iig een raar gevoel over.
Rennen, rennen, rennen. En dat in rondjes om de school. In je gymbroekkie. Om 8:00 's ochtends. Twee uur lang. Om vervolgens een matrix in te vullen, berekeningen te doen en uiteindelijk je conditie te berekenen.quote:Op maandag 5 april 2010 12:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke dag![]()
Coopertest wat was dat ook al weer
Oh zo'n testquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 12:36 schreef Spoortie het volgende:
Coopertests zijn makkelijk joh, standaard 10
Ik ben het dan toch eens met tijn.quote:Op maandag 5 april 2010 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh zo'n testRennen voor een cijfer
Ik heb de nut/reden daarvoor nooit begrepen.
Er zijn nog te veel dingen die ik wil doen. Maar door een of andere redenen niet aan toe kom.quote:Op maandag 5 april 2010 12:33 schreef Demise het volgende:
[..]
Ik heb stukjes van het boek gelezen, heb nog zoveel boeken die ik wil lezen... Film nog nooit gezien.
EN JE HEBT EEN DATE!Dat horen we nu ook pas.
Vertel?!
![]()
Maar waarom zou die date niet doorgaan? Zie jij het niet zitten of denk je dat zij terugkrabbelt?
Why? Het nut van dat ontgaat mij volledigquote:Op maandag 5 april 2010 12:35 schreef Demise het volgende:
[..]
Rennen, rennen, rennen. En dat in rondjes om de school. In je gymbroekkie. Om 8:00 's ochtends. Twee uur lang. Om vervolgens een matrix in te vullen, berekeningen te doen en uiteindelijk je conditie te berekenen.
Gewoon denken; schijt aan, MP3 in en lopen voor je leven.quote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef Demise het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het dan toch eens met tijn.Ik haat coopertests. Niet dat ik slecht ben in lopen, ik jog elke ochtend een halfuur, maar zodra het voor de klas, voor een cijfer, moet, bak ik er niets meer van.
Hm. Ik hoop voor je dat 't wel doorgaat.quote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn nog te veel dingen die ik wil doen. Maar door een of andere redenen niet aan toe kom.![]()
Het is iets dat langer speelt. Zij heeft problemen in haar leven waardoor ze niet kan en/of niet wilt. Dus vandaar dat ik twijfel of die date wel door gaat komend weekend.
[..]
Why? Het nut van dat ontgaat mij volledigSporten doe je omdat je dat leuk vindt. Niet omdat het moet ofzo en dan ook nog eens voor een cijfer.
De logica daaromtrendt ontgaat mij volledig.
Is ook volstrekt idioot. Als mensen dit voor hun werk moeten doen, dan zou je ze eens moeten horen. Sport is sowieso achterlijk.quote:Op maandag 5 april 2010 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik haat rennen. Ik zie het nut er niet van in. Net zoals alle andere sporten eigenlijk. Op de MAVO vond ik gym dus ook echt niet leuk.quote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef Demise het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het dan toch eens met tijn.Ik haat coopertests. Niet dat ik slecht ben in lopen, ik jog elke ochtend een halfuur, maar zodra het voor de klas, voor een cijfer, moet, bak ik er niets meer van.
Ik stelde ook voor dat ik als alternatief mocht gaan schaken of dammen. Maar dat mocht nietquote:Op maandag 5 april 2010 12:42 schreef Demise het volgende:
[..]
Hm. Ik hoop voor je dat 't wel doorgaat.
Inderdaad. Sporten is leuk, maar dan doe ik het wel zelf, niet op school.
Er schijnen mensen te zijn die sporten zo leuk vinden dat ze er hun werk van maken. En dan vinden mensen dat er bij ons een steekje los zitquote:Op maandag 5 april 2010 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is ook volstrekt idioot. Als mensen dit voor hun werk moeten doen, dan zou je ze eens moeten horen. Sport is sowieso achterlijk.
Als er iets wordt overgewaardeerd dan is het sport wel .Het wordt op jonge leeftijd er al ingetetterd en de staatsomroep NOS zal dit middels belastinggeld blijven doen.quote:Op maandag 5 april 2010 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik haat rennen. Ik zie het nut er niet van in. Net zoals alle andere sporten eigenlijk. Op de MAVO vond ik gym dus ook echt niet leuk.Ik mocht het niet eens laten vallen
Sporten is lekker en vaak ook wel. Alleen ik vind het verkeerd dat je wordt afgerekend op school als je geen conditie hebt of een slechte hand-oog coardinatie.quote:Op maandag 5 april 2010 12:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als er iets wordt overgewaardeerd dan is het sport wel .Het wordt op jonge leeftijd er al ingetetterd en de staatsomroep NOS zal dit middels belastinggeld blijven doen.
Het hoort imo sowieso niet op school thuis. diegenen die dat willen doen het maar in hun eigen tijd en vooral op eigen kosten.quote:Op maandag 5 april 2010 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sporten is lekker en vaak ook wel. Alleen ik vind het verkeerd dat je wordt afgerekend op school als je geen conditie hebt of een slechte hand-oog coardinatie.
Brood en spelen dat houdt het volk rustig
Dat lijkt mij logisch aangezien. Sporten gezond is enzo. Kinderen tegenwoordig sowieso te weinig bewegen. Dus als ze op school sporten dan bewegen ze daar tenmiste nog een beetje. Dat er soms geen rekening wordt gehouden met dat niet iedereen even goed is sport is waar. Gelukkig heb ik daar geen last van gehadquote:Op maandag 5 april 2010 12:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het hoort imo sowieso niet op school thuis. diegenen die dat willen doen het maar in hun eigen tijd en vooral op eigen kosten.![]()
Maar in de Brede Heroverwegingen geen woord erover!
.
Jawel, ze vierde het gister voor de familie. Dus het broertje en de moeder van haar vriend waren er ook, en natuurlijk mijn zussen en broersquote:
Ik heb het eerste boek gelezen en de film gezien. Deze heb ik:quote:Op maandag 5 april 2010 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaik moet het boek nog lezen de film is al gaaf en het boek schijnt nog beter te zijn.
Die dingen zijn lastig inderdaad.![]()
Hoe mijn week eruit gaat zien weet ik nog niet. iig werkenen woensdagavond kascontrole doen voor de VvE(vereniging van eigenaren) in de flat waar ik woon. In het weekend heb ik misschien een date. Ik hoop iig dat die date doorgaat. Ik heb er iig een raar gevoel over.
ik ook niet vondze altijd stom. Meestal mochten wij dan in een gymzaal van gele lijn tot gele lijn rennen.quote:Op maandag 5 april 2010 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ze echt een keer lezen.quote:Op maandag 5 april 2010 13:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb het eerste boek gelezen en de film gezien. Deze heb ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar gaat die film/boeken dan over?quote:Op maandag 5 april 2010 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ze echt een keer lezen.die boeken. Misschien een idee als cadeau voor mijn verjaardag
Het verhaal gaat over een man, die is bevriend met een alien zonder dat hij het weet en die alien ziet er uit als een mens en gedraagt zich als een mens. Maar die alien weet dat binnenkort de aarde wordt platgegooid door andere aliens om een intergalactische snelweg te maken, dus die alien wil voordat dat gebeurt vertrekken van de aarde. Dit doet hij door te liften en door als verstekeling mee te reizen met ruimteschepen. Hij neemt zijn vriend mee en dan ontmoeten ze allerlei vage figuren en beleven ze allerlei avonturenquote:
hmmm...moet zeggen dat het me wel intersnt lijktquote:Op maandag 5 april 2010 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het verhaal gaat over een man, die is bevriend met een alien zonder dat hij het weet en die alien ziet er uit als een mens en gedraagt zich als een mens. Maar die alien weet dat binnenkort de aarde wordt platgegooid door andere aliens om een intergalactische snelweg te maken, dus die alien wil voordat dat gebeurt vertrekken van de aarde. Dit doet hij door te liften en door als verstekeling mee te reizen met ruimteschepen. Hij neemt zijn vriend mee en dan ontmoeten ze allerlei vage figuren en beleven ze allerlei avonturen
Een beetje intelligente leraar zou dat inderdaad moeten zien. Helaas zijn ze schaars...quote:Op maandag 5 april 2010 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij logisch aangezien. Sporten gezond is enzo. Kinderen tegenwoordig sowieso te weinig bewegen. Dus als ze op school sporten dan bewegen ze daar tenmiste nog een beetje. Dat er soms geen rekening wordt gehouden met dat niet iedereen even goed is sport is waar. Gelukkig heb ik daar geen last van gehadMijn leraar wist best dat ik niet goed was in sport.
Ach ja, leraren die die lessen gaven waren 1e klas zeiktypes.quote:Op maandag 5 april 2010 13:26 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik ook niet vondze altijd stom. Meestal mochten wij dan in een gymzaal van gele lijn tot gele lijn rennen.
En o wat had ik daar een hekel aan, maar doe mij maar voetballen dan kan ik wel 30x achter elkaar van lijn tot lijn rennen maar wel onbewust
iddquote:Op maandag 5 april 2010 16:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach ja, leraren die die lessen gaven waren 1e klas zeiktypes.
Onzin, jij kan dat ook bereiken.quote:Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
juist vrije dagen zijn soms super saai...gelukkig leuk muziekje op..enzo..maar ik ga ff dutje doen...quote:Op maandag 5 april 2010 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou deze dag mag van mij ook verdampen. Wat een dooie dag, niks te doen
Zeker. AAS vormt ook geen enkele belemmeringquote:Op maandag 5 april 2010 17:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Onzin, jij kan dat ook bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |