hoezo niet? gewoon een blauw kenteken, oftewel ouder dan 20 jaarquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:38 schreef darkshadow16 het volgende:
lekker met de spijkerbroek dus dat levert goede schaafplekken op![]()
Gewoon een bouwpakketje van de intertoys waarschijnlijkquote:Op zondag 4 april 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Rare motor inderdaad, zo klein. Of misschien is het inderdaad geen motor, ik heb er niet zo'n verstand van.
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
ik heb er niet zo'n verstand van.
PARDON?quote:
Ga jij hier maar lekker alleen zitten, ik zit in de chatquote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Fuck die chat, gewoon posten hier in het topic!!
die moeten ook hun postcount opkrikkenquote:Op zondag 4 april 2010 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom doen modjes mee met deze reeks?
wat?quote:
't gaat wat beroerd, dat chatten.quote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Dat chatten vind ik niet leuk, posten is leuker
Wat Jor_Dii zegt dus.
Volgens mij als een soort bewijsmateriaal, als iemand achteraf roept dat hij helemaal niet zat te bellen.quote:Op zondag 4 april 2010 20:43 schreef Wells.p het volgende:
weet iemand waarom ze wille weten wat voor telefoon je hebt en provider?? vorige week was het ook al ''welke telefoon heb je ? een N95, oke'' :S
Echt zooo irritant.quote:
waarom geen mod meer?quote:
Het werd zelfs gezegd.quote:Op zondag 4 april 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij als een soort bewijsmateriaal, als iemand achteraf roept dat hij helemaal niet zat te bellen.
Haha, jij was gebandquote:
Ja die ga ik morgen kijkenquote:
moet je lurkenquote:Op zondag 4 april 2010 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, 48 uur, ik verveelde me te pletter op mijn stage
Deel 5 is echt het meest zinlone deel dat ik tot nu toe heb gezienquote:
Idd, kinderachtig om dat te verstoren hoorquote:
geilquote:
ZOveel mensen zie ik daar nou ook weer niet, steeds dezelfde.quote:Op zondag 4 april 2010 20:53 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Alle paupers zitten hier te chatten
http://www.livestream.com/nlstream
Details.quote:Op zondag 4 april 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
We komen JOU tegen? Bij hem in de klas gezeten zeker?
Godverdommah jongah! Moet ik voorkomah?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |