Dat dus, maar geen zin om met IE en FF de fokken, dus gewoon alles met 1 account nu. Maar vroeger werd ik hier gepest omdat ik blauw wasquote:
Noh, modjes zijn leuk hoorquote:Op zondag 4 april 2010 14:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat dus, maar geen zin om met IE en FF de fokken, dus gewoon alles met 1 account nu. Maar vroeger werd ik hier gepest omdat ik blauw was! Dus ging ik stiekem een kloon doen maken
quote:Op zondag 4 april 2010 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
Wacht even, is Pownijn nijnja... Ho even!
Heel goed, ej hebt het doorquote:Op zondag 4 april 2010 14:49 schreef naatje_1 het volgende:
OMG! Ik ben gewoon al die tijd met nijnja omgegaan zonder het te weten, was het niet in PUB, dan was het in ONZ
quote:
Ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 14:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
wat een bagger dag heb ik ,
ik ben zo nutteloos bezig vandaag
Maar ik bijt nog steeds niet hoorquote:
True that, zoals ik gister al zei:quote:
Maakt helemaal geen klap uit, een tip mocht je hem een keertje uitnodigen om wat te drinken haal fristi!quote:
Hij is 20quote:Op zondag 4 april 2010 14:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt helemaal geen klap uit, een tip mocht je hem een keertje uitnodigen om wat te drinken haal fristi!
Nu niet meerquote:Op zondag 4 april 2010 14:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar ik bijt nog steeds niet hoor. En stiekem ben ik een paar jaar jonger dan PownijN deed verwachten
....
Ik ben een veredelde SC-erquote:Op zondag 4 april 2010 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True that, zoals ik gister al zei:
Ze zijn modjes geworden, omdat ze inhoud hebben, daarom hebben ik en DeLuna ook inhoud
Maar deze naam beging niet met een hoofdletter en is een ander kleurtje, en volgens mij heeft je UI terroristische gedachtes.quote:Op zondag 4 april 2010 14:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar ik bijt nog steeds niet hoor. En stiekem ben ik een paar jaar jonger dan PownijN deed verwachten
....
Fristiquote:Op zondag 4 april 2010 14:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt helemaal geen klap uit, een tip mocht je hem een keertje uitnodigen om wat te drinken haal fristi!
Wie?!quote:
Nee, maar ik zal hem even aanpassen dat hij wel terroristische gedachten heeftquote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar deze naam beging niet met een hoofdletter en is een ander kleurtje, en volgens mij heeft je UI terroristische gedachtes.
PownijN was van 86, ik ben van 89quote:Op zondag 4 april 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, iets ouder, maar toch wel rond de 20
Zegt Stoep. Maar die is jaloers.quote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik en luna toch ook en we zijn allebei modkontenlikkers
Jaajaa, trev weet heel goed wat ik drinkquote:
Hij is helie bang hoor, duikt de hele tijd onder een dekentjequote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar deze naam beging niet met een hoofdletter en is een ander kleurtje, en volgens mij heeft je UI terroristische gedachtes.
En anders je ondertitel welquote:Op zondag 4 april 2010 14:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jaajaa, trev weet heel goed wat ik drink
Over een dag en een maand 21 jaquote:
True true, met een paars dekentje met witte stippen (ORIGINELEquote:Op zondag 4 april 2010 14:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij is helie bang hoor, duikt de hele tijd onder een dekentje
Dat bedoel ik maarquote:
Niet dusquote:Op zondag 4 april 2010 15:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi een meet bij jou, is toch bijna iedereen vrij
Alsof ik niet weet welke jij bedoeltquote:Op zondag 4 april 2010 15:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
True true, met een paars dekentje met witte stippen (ORIGINELE) voel ik me veilig
4 maanden?quote:Op zondag 4 april 2010 14:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal hem even aanpassen dat hij wel terroristische gedachten heeft. En nee, ik ben echt niet eng hoor
! En voglens mij ben jij zelfs 4 maandjes ouder dan ik
Eigenlijk ben ik ook lief en schattig, EN! Heb ik geen knaagtanden, ik doe maar alsofquote:Op zondag 4 april 2010 15:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
4 maanden?
Maar ik ben lief en schattig, en heb totaal geen verdedigingsmechanismen. Jij hebt knaagtanden.
Ik weet niet meer wanneer PN kwam... Maar ik weet wel dat die zich nu even niet meer gaat laten zien...quote:Op zondag 4 april 2010 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, nijnja, PN was in ONZ SC toch later dan ik? En wat voerde jou toen hier?
Hier ben ik weerquote:
Jij hebt hevige baardgroeiquote:Op zondag 4 april 2010 15:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik ook lief en schattig, EN! Heb ik geen knaagtanden, ik doe maar alsof!
quote:Op zondag 4 april 2010 15:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer PN kwam... Maar ik weet wel dat die zich nu even niet meer gaat laten zien...
Maar. Hoe weet je dat? Ik heb je toch nog niet gemeetquote:
Wat die paar donshaartjes?quote:Op zondag 4 april 2010 15:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar. Hoe weet je dat? Ik heb je toch nog niet gemeet?
Dat vertel je in de PUB SC misschien?quote:Op zondag 4 april 2010 15:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar. Hoe weet je dat? Ik heb je toch nog niet gemeet?
Omdat ik wat meer zocht dan PUB SC, daar komen dezelfde users, en die zijn allemaal leuk en lief enzo, maar ik zocht wat meerquote:Op zondag 4 april 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar waarom kwam je destijds naar ONZ SC?
Dat is best intimiderendquote:
Dan heb jij niet goed gekekenquote:
Ojaquote:Op zondag 4 april 2010 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat vertel je in de PUB SC misschien?
ook dat ja, maar dat was al een tijdje hequote:
Ligt er net aan hoe ik het heb he?!quote:
Wat wil je daarmee zeggenquote:Op zondag 4 april 2010 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
en ik kom heus nog wel in het fototopic van PUB
Dat zou heel goed kunnenquote:
Maar als nog is het elke keer weerquote:Op zondag 4 april 2010 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook dat ja, maar dat was al een tijdje he![]()
![]()
![]()
![]()
Honger naar wat?quote:
Van die ruwe stoppeltjes zodat je één keer met je wangs langs me heen strijkt en gelijk allemaal vellen eraan hebt hangen?quote:
Hmm, ik scheerm e ook wel eensquote:Op zondag 4 april 2010 15:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Van die ruwe stoppeltjes zodat je één keer met je wangs langs me heen strijkt en gelijk allemaal vellen eraan hebt hangen?
Dat bedoel ikquote:
Vlak nadat ik weer eens in ONZ kwam kijken en bleef plakkenquote:
Ik ben daar ook een tijdje geweest, maar je komt er niet tussenquote:
Ligt eraan wat mn week-indeling is. Als ik een wedstrijd heb scheer ik me niet, als ik alleen moet wekren scheer ik me niet, als er meisjes op bezoek komen of ik bij meisjes op bezoek ga, vraag ik wat ze mooi vinden. Glad? Dan scheer ik me, ringbaardje, doe ik ringbaardje, etcquote:
Denk je dat ik daar niets over heb gezegd?quote:Op zondag 4 april 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
Nijnja, waarom zei jij nou niks tegen de crew toen ONZ SC gesloten werd
En achteraf gezien wil je dat ook helemaal nietquote:Op zondag 4 april 2010 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben daar ook een tijdje geweest, maar je komt er niet tussen
Dat weet ik niet, ik heb je daarna niet meer gezien, dusquote:Op zondag 4 april 2010 15:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar niets over heb gezegd?
Nee iddquote:Op zondag 4 april 2010 15:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
En achteraf gezien wil je dat ook helemaal niet
Omdat ONZ SC dicht ging, stopte ik met PownijN, omdat ik die grotendeels daarvoor had. Ik ben achter de schermen wel degelijk bezig geweest, maar als iets zo is , dan is het zo. Punt. Dus veel kon ik niet echt inrbengen...quote:Op zondag 4 april 2010 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb je daarna niet meer gezien, dus
Eerste post in ONZ SCquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
ik geef de prijs alvast aan rulerofdeath![]()
![]()
Lekker wijf ookquote:
Komende week nog zwemmen?quote:
dinsdagochtend, woensdagochtend, woensdagmiddag, donderdagochtend, donderdagavond en zondagmiddagquote:
Begint dat nou nooit te vervelen?quote:Op zondag 4 april 2010 15:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
dinsdagochtend, woensdagochtend, woensdagmiddag, donderdagochtend, donderdagavond en zondagmiddag
Kiek aon, dat is iets meer dan ikquote:Op zondag 4 april 2010 15:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
dinsdagochtend, woensdagochtend, woensdagmiddag, donderdagochtend, donderdagavond en zondagmiddag
Je weet zelf.quote:
Tegenvallert.quote:Op zondag 4 april 2010 15:48 schreef Xaryna het volgende:
Ik maak nog wel serieuze posts!
Ik ben geen die-hard ONZer
Ik ga altijd tv kijken en mn nagels doen tegelijkertijdquote:Op zondag 4 april 2010 15:49 schreef justmattie het volgende:
Waarom zetten vrouwen de tv aan, kijken 5 minuten en gaan dan andere dingen doen, of doet alleen mijn vriendin dit
Geen zorgen hoor, ik heb in ONZ geen niveauquote:
Ik ook soms, ik vind het wel fijn achtergrondgeluid om zo half naar te kijken.quote:Op zondag 4 april 2010 15:49 schreef justmattie het volgende:
Waarom zetten vrouwen de tv aan, kijken 5 minuten en gaan dan andere dingen doen, of doet alleen mijn vriendin dit
Dat klinkt als mijn broertje.quote:Op zondag 4 april 2010 15:49 schreef justmattie het volgende:
Maar je mag zeker niet zappen he?quote:Op zondag 4 april 2010 15:49 schreef justmattie het volgende:
Mijn vriendin staat nu onder de douche, dus dat gaat niet op.quote:Op zondag 4 april 2010 15:50 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor, ik heb in ONZ geen niveau
[..]
Ik ook soms, ik vind het wel fijn achtergrondgeluid om zo half naar te kijken.
Lekker aan het mountainbiken geweest dit weekend?quote:
Doe ik ook wel eens hoor.quote:Op zondag 4 april 2010 15:49 schreef justmattie het volgende:
Nope, morgen weer.quote:Op zondag 4 april 2010 15:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lekker aan het mountainbiken geweest dit weekend?
Ik doe het gewoon.quote:Op zondag 4 april 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar je mag zeker niet zappen he?
Maar meestal wil ik dan House gaan kijken, maar dan blijkt dat ze de programmering wéér veranderd hebben.quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 15:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon.![]()
Want ik ben de man in huis
Als het al regent voordat we weggaan, gaan we niet.quote:
Er was een House marathon op 13 street. Ik heb helaas alleen het laatste half uurtje gezienquote:Op zondag 4 april 2010 15:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar meestal wil ik dan House gaan kijken, maar dan blijkt dat ze de programmering wéér veranderd hebben.
Die zender heb ik niet.quote:Op zondag 4 april 2010 15:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er was een House marathon op 13 street. Ik heb helaas alleen het laatste half uurtje gezien
Zij komt net uit het werk, en ik heb om 3 uur of zo al gedouchedquote:Op zondag 4 april 2010 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
waarom sta je eigenlijk niet met haar onder de douche?
Bikkelsquote:Op zondag 4 april 2010 15:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als het al regent voordat we weggaan, gaan we niet.
Ik ook niet, mn vriendin wel thuis.quote:
ZO interpreteerde ik het een beetjequote:
Ja, en?quote:Op zondag 4 april 2010 15:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zij komt net uit het werk, en ik heb om 3 uur of zo al gedouched![]()
Want dan zou je geen vrienden meer hebben omdat je toffe broertje ze allemaal afpakt.quote:
'quote:Op zondag 4 april 2010 15:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Want dan zou je geen vrienden meer hebben omdat je toffe broertje ze allemaal afpakt.
Ik vind 1x per dag douchen wel voldoendequote:
Ik droom elke avond over jou, dus dat komt mooi uit.quote:
ik douche 2x per weekquote:Op zondag 4 april 2010 15:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind 1x per dag douchen wel voldoende
ik heb geen 13th street meerquote:Op zondag 4 april 2010 15:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er was een House marathon op 13 street. Ik heb helaas alleen het laatste half uurtje gezien
Die mensen heb je ook jaquote:
Ik vind het eigenlijk een kutzender, maar goed House.quote:
Hoi Snoepje.quote:
Ik ook, maar veel House. Gelukkig heeft Ez alle seizoenen in de kast liggenquote:Op zondag 4 april 2010 16:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een kutzender, maar goed House.
Ik douche slechts 1 keer per week thuisquote:
Goed hoor, en met jou?quote:
Ik om de dagquote:Op zondag 4 april 2010 16:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die mensen heb je ook ja
Ik douche gewoon elke dag
quote:Op zondag 4 april 2010 15:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik droom elke avond over jou, dus dat komt mooi uit.
En tijdens ;t zwemmen spoel je alle viezigheid ook nog van je afquote:Op zondag 4 april 2010 16:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik douche slechts 1 keer per week thuis
Mja, ik train 7 keer in de week dus ik douche dan ook nog 7x in de week.
Ik ben een uitzondering
Dat is mooi.quote:
Als ik dan na de tijd geen tijd heb om nog even te douchen omdat ik naar school moet ruik ik wel naar chloor. Mja, da's beter dan zweet dacht ik zoquote:Op zondag 4 april 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En tijdens ;t zwemmen spoel je alle viezigheid ook nog van je af
Badderen of met kouder water douchenquote:Op zondag 4 april 2010 16:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik om de dagAls ik heel lui ben doe ik het op de 3e dag
Maar dat komt omdat ik een droge huid heb, en last krijg van water (jeuk, rode vlekjes) en daarna me helemaal moet bodylotionen om me weer comfortabel te voelen en dat vind ik gewoon een gedoe. Douchen is een verplichting, geen fijn iets
Je heoft toch neit meer naar schoolquote:Op zondag 4 april 2010 16:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik dan na de tijd geen tijd heb om nog even te douchen omdat ik naar school moet ruik ik wel naar chloor. Mja, da's beter dan zweet dacht ik zo
Ik douche lauw, altijd. Ik krijg het zelfs in de regen, dus jaquote:Op zondag 4 april 2010 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Badderen of met kouder water douchen
Klopt, alle tijd.quote:Op zondag 4 april 2010 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je heoft toch neit meer naar school
Damnquote:Op zondag 4 april 2010 16:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik douche lauw, altijd. Ik krijg het zelfs in de regen, dus ja
Tenzij je meot werken.quote:
Waar is jouw gevoel voor humor gebleven Stoep?quote:Op zondag 4 april 2010 16:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Met mij gaat het ook wel goed.
Ik zorg er gewoon voor dat ik niet zo vies word. Ik zweet gelukkig niet veel van mezelf (daar krijg ik er ook last mee na het sportenquote:
Nooit gehad.quote:Op zondag 4 april 2010 16:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waar is jouw gevoel voor humor gebleven Stoep?
Donderdag ging het zoquote:
Mijn lichaam is gewend gekoeld te worden, dus als het niet gekoeld wordt zweet ik heel veel.quote:Op zondag 4 april 2010 16:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zorg er gewoon voor dat ik niet zo vies word. Ik zweet gelukkig niet veel van mezelf (daar krijg ik er ook last mee na het sporten). Maar na 2 of 3 dagen is het toch wel weer eens nodig
En anders shower in a can!quote:Op zondag 4 april 2010 16:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zorg er gewoon voor dat ik niet zo vies word. Ik zweet gelukkig niet veel van mezelf (daar krijg ik er ook last mee na het sporten). Maar na 2 of 3 dagen is het toch wel weer eens nodig
Vet haasten zekerquote:Op zondag 4 april 2010 16:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Donderdag ging het zo
6:00 - 7:30 zwemmen
8:00 - 12:00 werken
In een zwembad natuurlijk! Gekkiequote:Op zondag 4 april 2010 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vet haasten zeker
Waar zwem jij eigenlijk?
Je posts zijn de laatste tijd troosteloos, zonder smileys, zonder PIquote:Op zondag 4 april 2010 16:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nooit gehad.
Waarom vraag je dat zo opeens?
Ik ben niet vies!quote:Op zondag 4 april 2010 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En anders shower in a can!
[ afbeelding ]
Mijn ex zweette zo verschrikkelijk veel, die had een afwijkingquote:Op zondag 4 april 2010 16:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn lichaam is gewend gekoeld te worden, dus als het niet gekoeld wordt zweet ik heel veel.
Waar of bij wie?quote:Op zondag 4 april 2010 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vet haasten zeker
Waar zwem jij eigenlijk?
Dat snap ik, maar welke stad.quote:
Daar ben ik al een hele tijd mee gestopt.quote:Op zondag 4 april 2010 16:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je posts zijn de laatste tijd troosteloos, zonder smileys, zonder PI
Dat ist best vervelend ja, nee daar heb ik geen last van. Maar wel als ik een stuk hardloop ofzo, dan zweet ik wel asociaal snel. Maar het is niet zo dat ik dan een waterval word ofzo, dat nietquote:Op zondag 4 april 2010 16:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben niet vies!
[..]
Mijn ex zweette zo verschrikkelijk veel, die had een afwijkingDat was meer douchen, want als je dan es knuffelt werd ik ook klam van zijn zweet
Best goor als ik eraan terug denk.
quote:Op zondag 4 april 2010 16:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar of bij wie?
HZ&PC Heerenveen, bij Sportstad, Abe Lenstra Stadion
Neequote:
Als je hardloopt dan mag het.quote:Op zondag 4 april 2010 16:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat ist best vervelend ja, nee daar heb ik geen last van. Maar wel als ik een stuk hardloop ofzo, dan zweet ik wel asociaal snel. Maar het is niet zo dat ik dan een waterval word ofzo, dat niet
Waarom moest ik dan naar f-ing Drachten voor zwemles?quote:Op zondag 4 april 2010 16:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar of bij wie?
HZ&PC Heerenveen, bij Sportstad, Abe Lenstra Stadion
Ik geloof jequote:
Baaaaaahhh!quote:[..]
Mijn ex zweette zo verschrikkelijk veel, die had een afwijkingDat was meer douchen, want als je dan es knuffelt werd ik ook klam van zijn zweet
Best goor als ik eraan terug denk.
zwembad is er nog niet zo lang volgens mij.quote:Op zondag 4 april 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom moest ik dan naar f-ing Drachten voor zwemles?![]()
(dat lag aan mijn ouders zeker weer he...)
Even je zin verbeterdquote:Op zondag 4 april 2010 16:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar of bij wie?
HZ&PC HeerenveenAkkrum-zuid, bij Sportstaddorp, Abe Lenstra Stadion theater
quote:Op zondag 4 april 2010 16:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als je hardloopt dan mag het.
Je bent niet zoals die ene gast uit die ene reclame met die spuitende oksels?
Waarom?quote:Op zondag 4 april 2010 16:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daar ben ik al een hele tijd mee gestopt.
Liefde, roze bril, enzulks. Later dringt het besef doorquote:
Iets met 30 km en zuiden?quote:
Ik ken het idee.quote:Op zondag 4 april 2010 16:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Liefde, roze bril, enzulks. Later dringt het besef door
Lucky you..quote:Op zondag 4 april 2010 16:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat ist best vervelend ja, nee daar heb ik geen last van. Maar wel als ik een stuk hardloop ofzo, dan zweet ik wel asociaal snel. Maar het is niet zo dat ik dan een waterval word ofzo, dat niet
ZO'N VRESELIJK INGRIJPENDE GEBEURTENIS IN MIJN LEVEN.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 4 april 2010 16:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als je hardloopt dan mag het.
Je bent niet zoals die ene gast uit die ene reclame met die spuitende oksels?
okee, pfoe!quote:Op zondag 4 april 2010 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
zwembad is er nog niet zo lang volgens mij.
Oke.quote:Op zondag 4 april 2010 16:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
ZO'N VRESELIJK INGRIJPENDE GEBEURTENIS IN MIJN LEVEN.
Nee.
Geen idee.
*aait*quote:Op zondag 4 april 2010 16:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
ZO'N VRESELIJK INGRIJPENDE GEBEURTENIS IN MIJN LEVEN.
Nee.
Geen idee.
Maar ik snap mezelf niet, want ik ben al warm van mezelf of iets... Laatst had een vriend van me koorts, want die had 37.9 graden. Ik zit standaard rond de 38.5quote:Op zondag 4 april 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lucky you..
Ik zweet me in 2 seconden helemaal de tyfus als ik me inspan...
Sinds 2006quote:Op zondag 4 april 2010 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Stomme sportstad..
Maar dat zwembad is er toch ook nog niet zo lang ?
Niet in de Telle?quote:Op zondag 4 april 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom moest ik dan naar f-ing Drachten voor zwemles?![]()
(dat lag aan mijn ouders zeker weer he...)
Ja..jij bent inderdaad wel erg warm jaquote:Op zondag 4 april 2010 16:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar ik snap mezelf niet, want ik ben al warm van mezelf of iets... Laatst had een vriend van me koorts, want die had 37.9 graden. Ik zit standaard rond de 38.5
Nouja gemeente Heerenveen vindt Sportstad heel wat belangrijker dan de dorpen buiten Heerenveenquote:
Beter dan al die kutgemeentes die niks aan sport doen. Zoals weststellingwerfquote:Op zondag 4 april 2010 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja gemeente Heerenveen vindt Sportstad heel wat belangrijker dan de dorpen buiten Heerenveen
Nee, hier http://www.sportschoolebert.nl/quote:Op zondag 4 april 2010 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet in de Telle?Sportstad staat er nog niet zolang, maar de Telle was toch zeker al 30 jaar oud
Apart.quote:Op zondag 4 april 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hier http://www.sportschoolebert.nl/
Hoe weet jij dat ik erg warm benquote:Op zondag 4 april 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..jij bent inderdaad wel erg warm ja![]()
Maar dat kan toch, er zijn toch marges van wat normaal is? Misschien is die vriend normaal iets van 36,5 a 37 graden, dan heeft hij wel koorts met 37,9..
Ik heb het gewoon altijd koud en als ik dan iets doe (net bijvoorbeeld, ging ik zuigen) dan ben ik lek
Hou je bek dan en ga je ergens anders vervelen, kutpuber.quote:
Nee.quote:Op zondag 4 april 2010 16:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hou je bek dan en ga je ergens anders vervelen, kutpuber.
Jij mag mij in ieder geval niet zo noemen.quote:Op zondag 4 april 2010 16:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee.
En je noemt jezelf slet in je ondertitel, en dan toch boos worden als iemand anders je ook zo noemt.
En toch doe ik het, want je hebt helemaal niks te zeiken, aangezien je jezelf zo benoemd hebt. Of je zo hebt laten benoemen.quote:Op zondag 4 april 2010 16:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij mag mij in ieder geval niet zo noemen.
Enn ik doe het nietquote:Op zondag 4 april 2010 16:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij mag mij in ieder geval niet zo noemen.
Ik noem mezelf ook 'dikke' of iets, maar dat hoef ik ook echt niet van iedereen te horen hoorquote:Op zondag 4 april 2010 16:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En toch doe ik het, want je hebt helemaal niks te zeiken, aangezien je jezelf zo benoemd hebt. Of je zo hebt laten benoemen.
Ik heb alles te zeiken. Sommige mensen hebben gewoon bepaalde privileges die jij nooit zult krijgenquote:Op zondag 4 april 2010 16:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En toch doe ik het, want je hebt helemaal niks te zeiken, aangezien je jezelf zo benoemd hebt. Of je zo hebt laten benoemen.
Maar als je zoiets in je ondertitel zet, en in je sig, dan vind ik niet dat je moet zeuren.quote:Op zondag 4 april 2010 16:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik noem mezelf ook 'dikke' of iets, maar dat hoef ik ook echt niet van iedereen te horen hoor.
Privileges?quote:Op zondag 4 april 2010 16:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb alles te zeiken. Sommige mensen hebben gewoon bepaalde privileges die jij nooit zult krijgen
Ik wil het gewoon niet van jou horen, leer daar mee levenquote:Op zondag 4 april 2010 16:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar als je zoiets in je ondertitel zet, en in je sig, dan vind ik niet dat je moet zeuren.
Net zoals naatje zichzelf de faalhaas van ONZ noemde.
Men noemt je ook Luna, terwijl het DeLuna is.quote:Op zondag 4 april 2010 16:30 schreef DeLuna het volgende:
En daarbij noem je mij slet, maar het is dan nog altijd spammsletje. Lezen is ook niet alles
Dat klinkt liefquote:Op zondag 4 april 2010 16:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Men noemt je ook Luna, terwijl het DeLuna is.
Vind ik niet, als ik mezelf dikke noem komt dat op hetzelfde neer,. En dat hoeft ook niet iedereen te zeggen. Er zijn ongeveer 4 mensen van wie ik het accepteer. Laatst nog iemand een tik gegeven die het ook zeiquote:Op zondag 4 april 2010 16:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar als je zoiets in je ondertitel zet, en in je sig, dan vind ik niet dat je moet zeuren.
Net zoals naatje zichzelf de faalhaas van ONZ noemde.
Of jij leert er maar mee leven dat ik je wel zo noem? Als jij jezelf zo laat noemen door anderen, moet je niet zeuren als mensen waarvan je het liever niet hebt, je ook zo noemen.quote:Op zondag 4 april 2010 16:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon niet van jou horen, leer daar mee leven
Maar als je jezelf een keer dikke noemt, dan loop je er minder mee te koop dan wanneer je het in je profiel etc zet.quote:Op zondag 4 april 2010 16:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vind ik niet, als ik mezelf dikke noem komt dat op hetzelfde neer,. En dat hoeft ook niet iedereen te zeggen. Er zijn ongeveer 4 mensen van wie ik het accepteer. Laatst nog iemand een tik gegeven die het ook zei
Iets met een bank en onder een dekentje.quote:
Ik kort het gewoon af.quote:Op zondag 4 april 2010 16:31 schreef DeLuna het volgende:
Een slet is heul wat anders dan een spammsletje
Ik ben druk bezigquote:Op zondag 4 april 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
Luna, ik verdedigde je, en je reageert niet
Nee iddquote:Op zondag 4 april 2010 16:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
Stiekem vind ik die wel leuk![]()
![]()
Past totaal niet bij de rest in m'n library natuurlijk...
Ja, ik vond het ookal zo raar klinken, want ik heb wel eens wat van Nightmare gehoord, aangezien mijn vriend dat ook wel eens luistert.quote:Op zondag 4 april 2010 17:07 schreef Desunoto het volgende:
Nightmare – Behold the Nighttime Listening now
Geen nummer van de Japanse Nightmare![]()
Daar heb je het al, die stomme artiesten met dezelfde namen
quote:Op zondag 4 april 2010 17:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ookal zo raar klinken, want ik heb wel eens wat van Nightmare gehoord, aangezien mijn vriend dat ook wel eens luistert.
Mijn vriend luistert eigenlijk veel meer Oldskool Hiphopquote:
Klopt ja, zo werkt datquote:Op zondag 4 april 2010 17:11 schreef DeLuna het volgende:
Luister je SCREW radio, krijg je 98,5% andere bands
Maar ik wil SCREW.quote:Op zondag 4 april 2010 17:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt ja, zo werkt datgerelateerde artiesten
Dan download koop je watquote:
Wailing Wall, Kairos en Vegas heb ik idd al gehad jaquote:Op zondag 4 april 2010 17:16 schreef Desunoto het volgende:
Ze moeten meer nummers maken zoals
Gather Roses
Wailing Wall
Kairos
Vegas
Death's Door
Ik ripte altijd alles van youtube af maar dat kan nu niet meerquote:
Yeah babyquote:Op zondag 4 april 2010 17:28 schreef 8108139dpths het volgende:
I R BACK!!!![]()
Biogarde is zo lief geweest me te unbannen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |