ik zeg: 'pourquoi'?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:24 schreef huzarensalade het volgende:
ik wil jullie mening weten
ik douche 2x per week, en verwissel dus mn onderbroek ook 2x per week
verder doe ik niet aan sport, dus ik zweet nauwelijks
O.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:26 schreef Snakey het volgende:
Zolang je niet te dichtbij komt vind ik het prima.
Neehoor, we bouwen hem gewoon steeds opnieuw op, dat doen echte mannen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:27 schreef huzarensalade het volgende:
watjes,
daarom zijn veel mensen vaak ziek, jullie wassen jullie imuumsysteem gwoon elke dag af
Onzin. Ik douche elke dag en ben misschien 1 keer ziek geweest in de laatste 5 jaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:27 schreef huzarensalade het volgende:
watjes,
daarom zijn veel mensen vaak ziek, jullie wassen jullie imuumsysteem gwoon elke dag af
Door meerdere malen per week te douchen help je juist het immuunsysteem, omdat dit de vele dode huidcellen, talg, zweet, en andere afvalstoffen wegspoelt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:27 schreef huzarensalade het volgende:
watjes,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |