ik zeg: 'pourquoi'?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:24 schreef huzarensalade het volgende:
ik wil jullie mening weten
ik douche 2x per week, en verwissel dus mn onderbroek ook 2x per week
verder doe ik niet aan sport, dus ik zweet nauwelijks
O.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:26 schreef Snakey het volgende:
Zolang je niet te dichtbij komt vind ik het prima.
Neehoor, we bouwen hem gewoon steeds opnieuw op, dat doen echte mannen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:27 schreef huzarensalade het volgende:
watjes,
daarom zijn veel mensen vaak ziek, jullie wassen jullie imuumsysteem gwoon elke dag af
Onzin. Ik douche elke dag en ben misschien 1 keer ziek geweest in de laatste 5 jaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:27 schreef huzarensalade het volgende:
watjes,
daarom zijn veel mensen vaak ziek, jullie wassen jullie imuumsysteem gwoon elke dag af
Door meerdere malen per week te douchen help je juist het immuunsysteem, omdat dit de vele dode huidcellen, talg, zweet, en andere afvalstoffen wegspoelt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:27 schreef huzarensalade het volgende:
watjes,
eensquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:39 schreef ganzenherder het volgende:
Stinkende fokkers die elke dag moeten douchen om hun stank een beetje in bedwang te houden en dan maar op iedereen gaan kotsen die niet elke dag doucht![]()
WAT!??!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:41 schreef lady-lexi het volgende:
Sorry, maar dit vind ik echt goor, mijn kinderern moeten elke dag douchen, ik doe dat ook en als mijn man het niet doet mag hij het bed niet in.....
Zijn eigen bed?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:41 schreef lady-lexi het volgende:
Sorry, maar dit vind ik echt goor, mijn kinderern moeten elke dag douchen, ik doe dat ook en als mijn man het niet doet mag hij het bed niet in.....
niet als je je onderbroek van binnen uit draaitquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:46 schreef Cahir het volgende:
Elke dag nieuwe onderbroek is sowieso een must.
Toch een troll dusquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:48 schreef huzarensalade het volgende:
[..]
niet als je je onderbroek van binnen uit draait
Je immuunsysteem afwassenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:27 schreef huzarensalade het volgende:
watjes,
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:39 schreef ganzenherder het volgende:
Stinkende fokkers die elke dag moeten douchen om hun stank een beetje in bedwang te houden en dan maar op iedereen gaan kotsen die niet elke dag doucht![]()
Ja, en vroeger aten ze ook tulpenbollen en hadden ze fietsen met houten banden. Dat wil niet zeggen dat alles van vroeger maar gewoon doorgezet moet worden. Persoonlijke hygiëne is een goede verandering en teken van groeiende welvaart.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:33 schreef Evertjan het volgende:
Kan me bijna niet voorstellen maar vroeger was dit gewoon normaal. Me vader ging 1 keer in de week in bad en daar moest hij het mee doen.
Ja, dat was wel de heersende overtuigingquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Door meerdere malen per week te douchen help je juist het immuunsysteem, omdat dit de vele dode huidcellen, talg, zweet, en andere afvalstoffen wegspoelt.
Om de dag in bad toch, is het beste?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:41 schreef huzarensalade het volgende:
[..]
WAT!??!
voor kinderen is dat juist hartstikke slecht joh!!
de huisarts heeft zelf ook al gezegt dat elke dag douche hartstikke slecht is
![]()
ik doe t andersom.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:29 schreef Tegan het volgende:
Niet iedere dag douchen, ok. Maar niet iedere dag schone kleren aandoen.
Dit argument ontgaat mij enigszins.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:24 schreef huzarensalade het volgende:
ik douche 2x per week, en verwissel dus mn onderbroek ook 2x per week
Dat moet kunnen idd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:46 schreef Ireyon het volgende:
Echte bazen dragen 3 dagen lang hetzelfde paar sokken
Wat doe jij in godsnaam met je onderbroeken dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:47 schreef Renesite het volgende:
Maar elke dag een schone onderbroek is sowieso een must - en soms 2 keer per dag
Als het zomers warm is en je hebt gefietst of wat dan ook. dan is je onderbroek soms ook nat. Dat is heel normaal. Dan doe ik dan ook ff een schone aan - wel zo fris.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat doe jij in godsnaam met je onderbroeken dan?
Alsof iemand prompt aan je reet gaat zitten ruiken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als het zomers warm is en je hebt gefietst of wat dan ook. dan is je onderbroek soms ook nat. Dat is heel normaal. Dan doe ik dan ook ff een schone aan - wel zo fris.
Gevoelskwestie.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Alsof iemand prompt aan je reet gaat zitten ruiken.
Net alsof je alleen fris moet zijn voor anderenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Alsof iemand prompt aan je reet gaat zitten ruiken.
Een l achter de k en jij woont in een container? huahuahuahuhuahuaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Net alsof je alleen fris moet zijn voor anderenMetal in je naam zegt al genoeg
Ik douche me 2X per dag. Sochtends na het opstaan en savonds voor het slapen.
kikloo?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Een l achter de k en jij woont in een container? huahuahuahuhuahua
Hilarisch man. Drol.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Een l achter de k en jij woont in een container? huahuahuahuhuahua
^ Eens. Zeker in de winter als ik nergens heen ga en geen druppel zweet, vind ik het sommige dagen wel genoeg om m'n oksels en kruis te wassen, maar een halve week met dezelfde onderbroek... gatverquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:29 schreef Tegan het volgende:
Niet iedere dag douchen, ok. Maar niet iedere dag schone kleren aandoen.
Haar zo weinig wassen vind ik echt vies.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:53 schreef Ps2K het volgende:
Ik was mijn haar al een paar jaar maar 1x in de zoveel maanden. Voordelen: Mijn haar is niet meer vet en de roos is nagenoeg verdwenen. Douchen moet ik wel iedere dag want anders kan ik niet wakker worden.
Zolang je niet in je broek pist of schijt kun je prima door met je sokken/ondergoed een week te dragen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:58 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
^ Eens. Zeker in de winter als ik geen druppel zweet, vind ik het sommige dagen wel genoeg om m'n oksels en kruis te wassen, maar een halve week met dezelfde onderbroek... gatver
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:26 schreef Snakey het volgende:
Zolang je niet te dichtbij komt vind ik het prima.
Mijn haar is nu een stuk mooier en niet meer vet. Ik was het alleen met water, die shampoo's doen niks voor je haar behalve de boel te verneuken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Haar zo weinig wassen vind ik echt vies.
Ja man, want daar komen helemaal geen bacterieen in verder.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zolang je niet in je broek pist of schijt kun je prima door met je sokken/ondergoed een week te dragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |