Dat dus, maar geen zin om met IE en FF de fokken, dus gewoon alles met 1 account nu. Maar vroeger werd ik hier gepest omdat ik blauw wasquote:
Noh, modjes zijn leuk hoorquote:Op zondag 4 april 2010 14:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat dus, maar geen zin om met IE en FF de fokken, dus gewoon alles met 1 account nu. Maar vroeger werd ik hier gepest omdat ik blauw was! Dus ging ik stiekem een kloon doen maken
quote:Op zondag 4 april 2010 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
Wacht even, is Pownijn nijnja... Ho even!
Heel goed, ej hebt het doorquote:Op zondag 4 april 2010 14:49 schreef naatje_1 het volgende:
OMG! Ik ben gewoon al die tijd met nijnja omgegaan zonder het te weten, was het niet in PUB, dan was het in ONZ
quote:
Ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 14:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
wat een bagger dag heb ik ,
ik ben zo nutteloos bezig vandaag
Maar ik bijt nog steeds niet hoorquote:
True that, zoals ik gister al zei:quote:
Maakt helemaal geen klap uit, een tip mocht je hem een keertje uitnodigen om wat te drinken haal fristi!quote:
Hij is 20quote:Op zondag 4 april 2010 14:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt helemaal geen klap uit, een tip mocht je hem een keertje uitnodigen om wat te drinken haal fristi!
Nu niet meerquote:Op zondag 4 april 2010 14:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar ik bijt nog steeds niet hoor. En stiekem ben ik een paar jaar jonger dan PownijN deed verwachten
....
Ik ben een veredelde SC-erquote:Op zondag 4 april 2010 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True that, zoals ik gister al zei:
Ze zijn modjes geworden, omdat ze inhoud hebben, daarom hebben ik en DeLuna ook inhoud
Maar deze naam beging niet met een hoofdletter en is een ander kleurtje, en volgens mij heeft je UI terroristische gedachtes.quote:Op zondag 4 april 2010 14:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar ik bijt nog steeds niet hoor. En stiekem ben ik een paar jaar jonger dan PownijN deed verwachten
....
Fristiquote:Op zondag 4 april 2010 14:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt helemaal geen klap uit, een tip mocht je hem een keertje uitnodigen om wat te drinken haal fristi!
Wie?!quote:
Nee, maar ik zal hem even aanpassen dat hij wel terroristische gedachten heeftquote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar deze naam beging niet met een hoofdletter en is een ander kleurtje, en volgens mij heeft je UI terroristische gedachtes.
PownijN was van 86, ik ben van 89quote:Op zondag 4 april 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, iets ouder, maar toch wel rond de 20
Zegt Stoep. Maar die is jaloers.quote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik en luna toch ook en we zijn allebei modkontenlikkers
Jaajaa, trev weet heel goed wat ik drinkquote:
Hij is helie bang hoor, duikt de hele tijd onder een dekentjequote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar deze naam beging niet met een hoofdletter en is een ander kleurtje, en volgens mij heeft je UI terroristische gedachtes.
En anders je ondertitel welquote:Op zondag 4 april 2010 14:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jaajaa, trev weet heel goed wat ik drink
Over een dag en een maand 21 jaquote:
True true, met een paars dekentje met witte stippen (ORIGINELEquote:Op zondag 4 april 2010 14:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij is helie bang hoor, duikt de hele tijd onder een dekentje
Dat bedoel ik maarquote:
Niet dusquote:Op zondag 4 april 2010 15:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi een meet bij jou, is toch bijna iedereen vrij
Alsof ik niet weet welke jij bedoeltquote:Op zondag 4 april 2010 15:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
True true, met een paars dekentje met witte stippen (ORIGINELE) voel ik me veilig
4 maanden?quote:Op zondag 4 april 2010 14:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal hem even aanpassen dat hij wel terroristische gedachten heeft. En nee, ik ben echt niet eng hoor
! En voglens mij ben jij zelfs 4 maandjes ouder dan ik
Eigenlijk ben ik ook lief en schattig, EN! Heb ik geen knaagtanden, ik doe maar alsofquote:Op zondag 4 april 2010 15:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
4 maanden?
Maar ik ben lief en schattig, en heb totaal geen verdedigingsmechanismen. Jij hebt knaagtanden.
Ik weet niet meer wanneer PN kwam... Maar ik weet wel dat die zich nu even niet meer gaat laten zien...quote:Op zondag 4 april 2010 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, nijnja, PN was in ONZ SC toch later dan ik? En wat voerde jou toen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |