Fiandra is een Heel aardig meisje van 16 jaar. Ze gaat vaak uit en ze heeft heel veel vrienden, Op en dag ging ze uit een discotheek om 04:00 naar huis, toen moest ze een stukje fietsen omdat ze niet in de stad woont, maar vlakbij.
Ze fietste over een donker weggetje en toen kwam ze een "Verkrachter" tegen.
Ze werd van die fiets af gesleurd en de verkrachter pakte haar, en hij trok haar kleren uit.
Toen zij de "verkrachter" ineens.
Hee Fiandra, volgensmij ken ik jou
ik ben Hans van Pan
ken jijj mij ook?
Toen zij fiandra: Ja tuurlijk ken ik jou! jij bent mijn oom.
Toen gingen ze praten over Koetjes en Kalfjes, Tottdat fiandra zij het is al 04:30 ik moet nu weg gaan
Zeg de aanrander ok.
Dus ze fietst rustig veerder, doodsbang want ze was naakt, omdat haar kleren niet meer aan konden
Toen kwam ze politie tegen
De politie agent zij: Hoi dame, kan ik jou helpen, volgens mij heb jij 't wel koud, heb je zin in warme chokolade melk?
Fiandra: "Ga weg veze pedofiel ik haat jou omdat je lelijk bent en je neus is zo groot als mijn linkertiet!"
De agent zij: "pardon"
Fiandra: "Ik haat u"
Fiandra fietste door, maar de politieagent ging haar achterna
Toen ging fiandra onderuit, door de politieagent die met een super-tackel-3000 haar onderuit haalde.
Fiandra lag huilend op de grond, omdat haar hele rechterbeen was "afgescheurd" Door een Naald van 2 meter hoog die in 1x de grond uit kwam.
En toen had ze geen rechterbeen meer.
De agent zij: "sorry meisje, kan ik wat voor je doen"
Fiandra zij: "geef me warme chokolade melk.
De agent ging warme chokolade melk halen in de kantine die in 1x uit de grond was gegroeid,
Maar fiandra vluchte, hinkelend met een fiets aan haar hand en ze had een hekel aan alles
Toen kwam fiandra haar vriendje tegen, die met een ander meisje het in de bosjes zat te doen, Fiandra werd helemaal Laaiend en pleegde zelfmoord met 1 been ging ze terug naar die naald en stak de naald in haar hart.
Fiandra was dood
Toen kwam Hans van Pan de dode fiandra tegen,
En toen ging Hans van Pan de politiie erbij halen, Het was die ene man met chokolademelk voor Fiandra.
Toen ging Hans van Pan samen met de politieagent praten, en toen kreeg de politie agent een idee. Hij gaf Hans van Pan aan zodat de politieagent het niet had gedaan.
Dus de politieagent belt 112
Hallo hier is "Kees Kwakman" ik heb hier de dader van de moord van Fiandra Evertsen.
Toen kwam er een hele meute polieautos aan en die reden Hans van Pan onder
Hans van Pan was ook dood,
Het vriendje van Fiandra was klaar en ging de bosjes uit
Toen zag hij dode fiandra liggen en toen dacht hij: Try before you die! , ik ga met fiandra de liefde bedrijven.
Dus het vriendje van Fiandra lag midden op straat een dood meisje te bevredigen.
Niet echt smaeklijk
Toen kwam de polie er weer aan en schoot het vriendje van Fiandra dood.
De volgende dag mistte de ouders van fiandra fiandra en gingen haar zoeken.
Toen kwamen ze haar tegen.
Dood, naakt, met een andere jongen boven op haar.
En toen gaf die moeder allebij een kus, en toen leefden ze bijde weer
omdat de moeder van fiandra levensreddende kussen heeft.
Maar fiandra had nog steeds geen been meer,
maar die pakte ze op, want die lag naast haar
en daar sloeg ze haar vriendje mee dood
en toen werd de moeder van fiandra boos, en wou het vriendje van fiandra weer tot leven kussen.
Maar toen kwam de politie. En die pakte de moeder van Fiandra op omdat ze "pedofiele" gedachtens had.
de moeder van fiandra zat in de bak.
Fiandra lag nog steeds op straat zonder 1 been.
Dus die gebruikte ze als "Kruk" Zodat zij kon lopen,
De vader van Fiandra was er natuurlijk ook nog
en die ging met zijn auto rijden
toen ineens reed hij Fiandra perongeluk aan
Andere been er ook af
Fiandra had geen benen meer maar wel handen
dus fiandra sloeg haar vader dood
Haar vader was ook dood
Fiandra is alleen op de wereld en gaat terug de de discotheek in. maar ze had geen benen dus had ze een oma haar rollator afgepakt en ging ze daar in zitten.
toen reed ze naar de discotheek , maar die was dicht omdat het pas 14.04 was.
Toen ging ze naar de koffieshop van de stad. voor 15 gram Wiet, dat ging ze in haar eentje oproken, toen was ze een stoned meisje in een rollator zonder benen, rond rijdend door de stad. toen kwam ze FBI tegen die haar neersloeg,
Fiandra moest de bak in"voor "overtollig" Drugsgebruik.
Fiandra moest in dezelfde bak als haar moeder en ze zaten samen moppen te vertellen:
"Er zaten 2 gekken in een auto, zegt de ene tegen de ander, mag ik in het middden zitten"
Fiandra vond het zo grappig dat heer arm eraf plopte,
toen had ze ook geen arm meer.
dus toen was ze heel eenzaam, want haar moeder vond het zo zielig dat ze de afgeplopte hand van fiandra doorslikte en toen was ze dood.
Fiandra zat alleen in de cel,
toen kwam de man aan die haar voedsel gaf,
Maar ze had 1 hand en dan ging eten wat moeilijk
en toen wou die bewaaker haar de vork geven
maar die kwam perongeluk in haar hart.
Fiandra was ook dood
De celbewaker vluchtte en dook een rivier in. die in 1x was aangelegd.
en toen kwam hij een schat tegen,
100 duizend miljoen miljard euro.
Toen ging hij weer naar boven en toen ging hij naar fiandra
en gaf haar 1 miljard euro
Fiandra leefde weer, haar benen groeiden weer aan, en haar armen ook.
Toen rende ze met het geld weg,
Iedereen leefde nog lang en gelukkig behalve:
*Hans van Pan
*Het vriendje van Fiandra
* De vader van Fiandra
* De moeder van Fiandra
* De politieagent
De vraag is! wat heeft de politie agent gedaan
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly,
laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile..