??? Wat heeft biologie met een klok te maken?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:55 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wou ik ook zeggen. De biologische klok tikt TS.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:56 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
??? Wat heeft biologie met een klok te maken?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:56 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
??? Wat heeft biologie met een klok te maken?
Nou TS heb je toch wat te doen. Fortitudo is echt een goeie gast.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:06 schreef Fortitudo het volgende:
woon je in groningen? Je mag hier wel langs komen als je wilt. Wel een foto pm'en vantevoren ok.
En vraagt om een fotoquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nou TS heb je toch wat te doen. Fortitudo is echt een goeie gast.
Jezus zeg. Je kan toch wel wat leukers dan dát gaan doen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
En vraagt om een fotoNee, maar 't is goed mensen. Ik ga............ tv-kijken en een boek lezen.
![]()
'Kijk mij eens anders, totaal niet burgerlijk zijn en voor altijd jong zijn. Ik mag dan wel een oude, stoffige doos hebben, maar ik ben niet burgerlijk!!!1111'quote:
Zo oud is 27 nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
'Kijk mij eens anders, totaal niet burgerlijk zijn en voor altijd jong zijn. Ik mag dan wel een oude, stoffige doos hebben, maar ik ben niet burgerlijk!!!1111'
Zoals FOK!en?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Jezus zeg. Je kan toch wel wat leukers dan dát gaan doen?
In ieder geval wel ouder dan wat past bij het gedrag van de TS. Op die leeftijd hoor je settelen normaal te vinden ipv mensen burgerlijk te noemen die dat wel gedaan hebben.quote:
En jij denkt te kunnen bepalen wat "hoort"? Sneu man.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In ieder geval wel ouder dan wat past bij het gedrag van de TS. Op die leeftijd hoor je settelen normaal te vinden ipv mensen burgerlijk te noemen die dat wel gedaan hebben.
Nee, met mij allerhande leuke dingen doen.quote:
Ben je nou nog steeds bezig met dat ding.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, met mij allerhande leuke dingen doen.
Ik zit me ook stierlijk te vervelen.
Ben al een uur bezig om bij elk nummer wat in mn playlist voorbij komt mijn Rubiks Cube op te lossen als het nummer start.
Record staat nu op ongeveer 1 minuut 35
En de rest van het nummer zit ik hem dan door elkaar te husselen, even een peukje roken beetje fokken en als een nieuw nummer begint op 0 seconden dan weer beginnen met oplossen
Some saturdaynight, ik zeg het je
Nee inderdaad, anders willen zijn dan de rest is niet sneu. Jij bent zeker ook zo lekker 'anders'?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:32 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
En jij denkt te kunnen bepalen wat "hoort"? Sneu man.
"Ik ben al gesettled, mijn leven is voorbij en andere mensen horen dat normaal te vinden."quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In ieder geval wel ouder dan wat past bij het gedrag van de TS. Op die leeftijd hoor je settelen normaal te vinden ipv mensen burgerlijk te noemen die dat wel gedaan hebben.
Tuurlijk joh, iedereen die niet wil settelen is gelijk een abominatie...quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee inderdaad, anders willen zijn dan de rest is niet sneu. Jij bent zeker ook zo lekker 'anders'?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totdat je haar anusgaatje ziet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:42 schreef Barachem het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, iedereen die niet wil settelen is gelijk een abominatie...![]()
Ikop zulke burgerlijke trutten als jij.
Jij bent een goed voorbeeld van wat ik niet in een vrouw zoek, achterlijke burgertrutje.
Settelen gelijk stellen aan je leven dat eindigtquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:24 schreef seto het volgende:
[..]
"Ik ben al gesettled, mijn leven is voorbij en andere mensen horen dat normaal te vinden."
Mooi, want ik ben ook niet op zoek naar zo'n lagere levensvorm als waar jij voor staat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:42 schreef Barachem het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, iedereen die niet wil settelen is gelijk een abominatie...![]()
Ikop zulke burgerlijke trutten als jij.
Jij bent een goed voorbeeld van wat ik niet in een vrouw zoek, achterlijke burgertrutje.
Je weet hetquote:
Wats dit?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
En vraagt om een fotoNee, maar 't is goed mensen. Ik ga............ tv-kijken en een boek lezen.
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee inderdaad, anders willen zijn dan de rest is niet sneu. Jij bent zeker ook zo lekker 'anders'?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die probeert hem er waarschijnlijk af te bijten. Iets te spannend dat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:48 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Lijkt me best spannend om in haar gezicht te jizzen.
Ja, maar jij gaat zeker met de beentjes wijd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:50 schreef Bulletslut het volgende:
Ik verzamel binnen een mum van tijd een klein legertje mannen als ik daar behoefte aan heb
Natuurlijk, het burgertrutje komt eens aan met terugbeledigen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mooi, want ik ben ook niet op zoek naar zo'n lagere levensvorm als waar jij voor staat.
Hoef je toch niet gelijk stoer te doen? Is toch niet aardig t.o.v. TS?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:50 schreef Bulletslut het volgende:
Ik verzamel binnen een mum van tijd een klein legertje mannen als ik daar behoefte aan heb
Wat zet jij jezelf te kijk, geweldig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:53 schreef Barachem het volgende:
[..]
Natuurlijk, het burgertrutje komt eens aan met terugbeledigen.
Yeah, nu heb je gewonnen hoor, ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo een lagere levensvorm.
Jammer voor jou dat ik deze bullshit van jou aan de kaak stel, zielig trutje dat je bent.
Ik zie je niet als lager, niet perse als dommer, wel als een door eigen keuze achterlijk stuk rund wat haar inferieuriteitscomplex probeert te verbloemen door af te geven op ieder die maar in haar (a)soicale burgertrutten kringen niet wordt geacepteerd.
Alsof de burgertrutbourgeoise alles bepaald wat (on)acceptabel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |