??? Wat heeft biologie met een klok te maken?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:55 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wou ik ook zeggen. De biologische klok tikt TS.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:56 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
??? Wat heeft biologie met een klok te maken?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:56 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
??? Wat heeft biologie met een klok te maken?
Nou TS heb je toch wat te doen. Fortitudo is echt een goeie gast.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:06 schreef Fortitudo het volgende:
woon je in groningen? Je mag hier wel langs komen als je wilt. Wel een foto pm'en vantevoren ok.
En vraagt om een fotoquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nou TS heb je toch wat te doen. Fortitudo is echt een goeie gast.
Jezus zeg. Je kan toch wel wat leukers dan dát gaan doen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
En vraagt om een fotoNee, maar 't is goed mensen. Ik ga............ tv-kijken en een boek lezen.
![]()
'Kijk mij eens anders, totaal niet burgerlijk zijn en voor altijd jong zijn. Ik mag dan wel een oude, stoffige doos hebben, maar ik ben niet burgerlijk!!!1111'quote:
Zo oud is 27 nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
'Kijk mij eens anders, totaal niet burgerlijk zijn en voor altijd jong zijn. Ik mag dan wel een oude, stoffige doos hebben, maar ik ben niet burgerlijk!!!1111'
Zoals FOK!en?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Jezus zeg. Je kan toch wel wat leukers dan dát gaan doen?
In ieder geval wel ouder dan wat past bij het gedrag van de TS. Op die leeftijd hoor je settelen normaal te vinden ipv mensen burgerlijk te noemen die dat wel gedaan hebben.quote:
En jij denkt te kunnen bepalen wat "hoort"? Sneu man.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In ieder geval wel ouder dan wat past bij het gedrag van de TS. Op die leeftijd hoor je settelen normaal te vinden ipv mensen burgerlijk te noemen die dat wel gedaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |