??? Wat heeft biologie met een klok te maken?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:55 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wou ik ook zeggen. De biologische klok tikt TS.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:56 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
??? Wat heeft biologie met een klok te maken?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:56 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
??? Wat heeft biologie met een klok te maken?
Nou TS heb je toch wat te doen. Fortitudo is echt een goeie gast.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:06 schreef Fortitudo het volgende:
woon je in groningen? Je mag hier wel langs komen als je wilt. Wel een foto pm'en vantevoren ok.
En vraagt om een fotoquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nou TS heb je toch wat te doen. Fortitudo is echt een goeie gast.
Jezus zeg. Je kan toch wel wat leukers dan dát gaan doen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
En vraagt om een fotoNee, maar 't is goed mensen. Ik ga............ tv-kijken en een boek lezen.
![]()
'Kijk mij eens anders, totaal niet burgerlijk zijn en voor altijd jong zijn. Ik mag dan wel een oude, stoffige doos hebben, maar ik ben niet burgerlijk!!!1111'quote:
Zo oud is 27 nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
'Kijk mij eens anders, totaal niet burgerlijk zijn en voor altijd jong zijn. Ik mag dan wel een oude, stoffige doos hebben, maar ik ben niet burgerlijk!!!1111'
Zoals FOK!en?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Jezus zeg. Je kan toch wel wat leukers dan dát gaan doen?
In ieder geval wel ouder dan wat past bij het gedrag van de TS. Op die leeftijd hoor je settelen normaal te vinden ipv mensen burgerlijk te noemen die dat wel gedaan hebben.quote:
En jij denkt te kunnen bepalen wat "hoort"? Sneu man.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In ieder geval wel ouder dan wat past bij het gedrag van de TS. Op die leeftijd hoor je settelen normaal te vinden ipv mensen burgerlijk te noemen die dat wel gedaan hebben.
Nee, met mij allerhande leuke dingen doen.quote:
Ben je nou nog steeds bezig met dat ding.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, met mij allerhande leuke dingen doen.
Ik zit me ook stierlijk te vervelen.
Ben al een uur bezig om bij elk nummer wat in mn playlist voorbij komt mijn Rubiks Cube op te lossen als het nummer start.
Record staat nu op ongeveer 1 minuut 35
En de rest van het nummer zit ik hem dan door elkaar te husselen, even een peukje roken beetje fokken en als een nieuw nummer begint op 0 seconden dan weer beginnen met oplossen
Some saturdaynight, ik zeg het je
Nee inderdaad, anders willen zijn dan de rest is niet sneu. Jij bent zeker ook zo lekker 'anders'?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:32 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
En jij denkt te kunnen bepalen wat "hoort"? Sneu man.
"Ik ben al gesettled, mijn leven is voorbij en andere mensen horen dat normaal te vinden."quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In ieder geval wel ouder dan wat past bij het gedrag van de TS. Op die leeftijd hoor je settelen normaal te vinden ipv mensen burgerlijk te noemen die dat wel gedaan hebben.
Tuurlijk joh, iedereen die niet wil settelen is gelijk een abominatie...quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee inderdaad, anders willen zijn dan de rest is niet sneu. Jij bent zeker ook zo lekker 'anders'?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totdat je haar anusgaatje ziet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:42 schreef Barachem het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, iedereen die niet wil settelen is gelijk een abominatie...![]()
Ikop zulke burgerlijke trutten als jij.
Jij bent een goed voorbeeld van wat ik niet in een vrouw zoek, achterlijke burgertrutje.
Settelen gelijk stellen aan je leven dat eindigtquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:24 schreef seto het volgende:
[..]
"Ik ben al gesettled, mijn leven is voorbij en andere mensen horen dat normaal te vinden."
Mooi, want ik ben ook niet op zoek naar zo'n lagere levensvorm als waar jij voor staat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:42 schreef Barachem het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, iedereen die niet wil settelen is gelijk een abominatie...![]()
Ikop zulke burgerlijke trutten als jij.
Jij bent een goed voorbeeld van wat ik niet in een vrouw zoek, achterlijke burgertrutje.
Je weet hetquote:
Wats dit?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
En vraagt om een fotoNee, maar 't is goed mensen. Ik ga............ tv-kijken en een boek lezen.
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee inderdaad, anders willen zijn dan de rest is niet sneu. Jij bent zeker ook zo lekker 'anders'?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die probeert hem er waarschijnlijk af te bijten. Iets te spannend dat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:48 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Lijkt me best spannend om in haar gezicht te jizzen.
Ja, maar jij gaat zeker met de beentjes wijd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:50 schreef Bulletslut het volgende:
Ik verzamel binnen een mum van tijd een klein legertje mannen als ik daar behoefte aan heb
Natuurlijk, het burgertrutje komt eens aan met terugbeledigen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mooi, want ik ben ook niet op zoek naar zo'n lagere levensvorm als waar jij voor staat.
Hoef je toch niet gelijk stoer te doen? Is toch niet aardig t.o.v. TS?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:50 schreef Bulletslut het volgende:
Ik verzamel binnen een mum van tijd een klein legertje mannen als ik daar behoefte aan heb
Wat zet jij jezelf te kijk, geweldig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:53 schreef Barachem het volgende:
[..]
Natuurlijk, het burgertrutje komt eens aan met terugbeledigen.
Yeah, nu heb je gewonnen hoor, ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo een lagere levensvorm.
Jammer voor jou dat ik deze bullshit van jou aan de kaak stel, zielig trutje dat je bent.
Ik zie je niet als lager, niet perse als dommer, wel als een door eigen keuze achterlijk stuk rund wat haar inferieuriteitscomplex probeert te verbloemen door af te geven op ieder die maar in haar (a)soicale burgertrutten kringen niet wordt geacepteerd.
Alsof de burgertrutbourgeoise alles bepaald wat (on)acceptabel is.
Dat bedoel ik, die slaat helemaal door als je je pik voor haar gezicht plaatst.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:50 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die probeert hem er waarschijnlijk af te bijten. Iets te spannend dat.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:52 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat zeker met de beentjes wijd.
* Ironhide detecteert een hoog vruchtbaarheidsgehalte afgaande op het fobo en meldt zich terstond aan voor "een avondje film kijken" bij Bulletslut.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:50 schreef Bulletslut het volgende:
Jij ook, maar gerust, denk maar dat je wint, ik weet wel beter...quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat zet jij jezelf te kijk, geweldig.
1977, meneer voelde zich aangesproken hoor, identiteitscrisis ofzo?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:53 schreef Barachem het volgende:
[..]
Natuurlijk, het burgertrutje komt eens aan met terugbeledigen.
Yeah, nu heb je gewonnen hoor, ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo een lagere levensvorm.
Jammer voor jou dat ik deze bullshit van jou aan de kaak stel, zielig trutje dat je bent.
Ik zie je niet als lager, niet perse als dommer, wel als een door eigen keuze achterlijk stuk rund wat haar inferieuriteitscomplex probeert te verbloemen door af te geven op ieder die maar in haar (a)soicale burgertrutten kringen niet wordt geacepteerd.
Alsof de burgertrutbourgeoise alles bepaald wat (on)acceptabel is.
Scheer je weg lulquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:55 schreef Ironhide het volgende:
[..]
* Ironhide detecteert een hoog vruchtbaarheidsgehalte afgaande op het fobo en meldt zich terstond aan voor "een avondje film kijken" bij Bulletslut.
Zijn er al condooms aanwezig of moet je die zelf meenemen?
Mensen uit 1977 zijn niet oud.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
1977, meneer voelde zich aangesproken hoor, identiteitscrisis ofzo?![]()
'Ik ben dan misschien wel oud en alleen, maar tenminste geen burgertrutje!!!'
Blijf dat maar tegen jezelf zeggen schat.
Nee hoor, ik laat mezelf niet zo gaan. Het zal me ook werkelijk niets boeien wat er op het internet staat. Dat valt uit jouw reacties op te maken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:55 schreef Barachem het volgende:
[..]
Jij ook, maar gerust, denk maar dat je wint, ik weet wel beter...
Neuh, niet echt aangesproken, meer geirriteerd van het stereotype gedrag van je.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
1977, meneer voelde zich aangesproken hoor, identiteitscrisis ofzo?![]()
'Ik ben dan misschien wel oud en alleen, maar tenminste geen burgertrutje!!!'
Blijf dat maar tegen jezelf zeggen schat.
Dat is zo relatief als de pest, geen discussiemateriaal.quote:
Geen woorden langer dan 9 letters in KLB. Dank u.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:58 schreef Barachem het volgende:
[..]
Neuh, niet echt aangesproken, meer geirriteerd van het stereotype gedrag van je.
En blijf die delusie van je over mij maar houden.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel. Boven de 30 = tijd voor het bejaardentehuis.
Je ergert je aan een reactie van iemand op het internet. Sterker nog: je bent iets van 33 en ergert je aan een reactie op het internet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:58 schreef Barachem het volgende:
[..]
Neuh, niet echt aangesproken, meer geirriteerd van het stereotype gedrag van je.
En blijf die delusie van je over mij maar houden.
En Madonna dan? Die is al over de 50quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hapt ook iets te lekker om het je niet te laten boeien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat mezelf niet zo gaan. Het zal me ook werkelijk niets boeien wat er op het internet staat. Dat valt uit jouw reacties op te maken.
Ik zie geen blauw of groen met corespoinderend onderschrift, dus negeer ik je smeekbede met genoegen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:59 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Geen woorden langer dan 9 letters in KLB. Dank u.
Tja, als ik nu in pensioen zou kunnen gaan zou ik enkele weken in het bejaardentehuis gaan om eens wat anders mee te maken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Madonna tart Gods wil.quote:Op zondag 4 april 2010 00:05 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
En Madonna dan? Die is al over de 50
Irriteren en ergeren zijn twee verschillende dingen...quote:Op zondag 4 april 2010 00:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je ergert je aan een reactie van iemand op het internet. Sterker nog: je bent iets van 33 en ergert je aan een reactie op het internet.
Als je toch bezig bent met grootspraak, schrijf het dan wel goed, VMBO-er.quote:Op zondag 4 april 2010 00:05 schreef Barachem het volgende:
<Insert random onzin die niemand leest hier.>
[..]
Ik zie geen blauw of groen met corespoinderend onderschrift, dus negeer ik je smeekbede met genoegen.
<Insert random onzin die niemand leest hier.>
Dat dus. Alsof ze zonder dat domme Amerika niet allang begraven zou zijn.quote:
Ja, ik verbeterde jouw fout. Je irriteert je niet ergens aan.quote:Op zondag 4 april 2010 00:07 schreef Barachem het volgende:
[..]
Irriteren en ergeren zijn twee verschillende dingen...![]()
Daarnaast kan ik me prima zaken voorstellen op het internet waar wie dan ook helemaal over de rooie zou kunnen gaan.
Ergens op in gaan staat gelijk aan happen denk je?quote:Op zondag 4 april 2010 00:05 schreef Barachem het volgende:
[..]
Je hapt ook iets te lekker om het je niet te laten boeien.
Ik geef ruiterlijk toe, het boeit me wel, anders was ik allang weg.
Stijlfout --> Storend scheef taalgebruik.quote:Op zondag 4 april 2010 00:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, ik verbeterde jouw fout. Je irriteert je niet ergens aan.
Typtyfus door tyfus instellingen en tyfustoetsenbord.quote:Op zondag 4 april 2010 00:07 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent met grootspraak, schrijf het dan wel goed, VMBO-er.
Je moet toch wat he als je zo lekker anders en totaal niet burgerlijk bent.quote:Op zondag 4 april 2010 00:10 schreef jaronsch het volgende:
TS heeft al een tijdje niet gereageerd. Ze zit waarschijnlijk met een dildo in haar spleet een George Clooney film te kijken.
quote:Op zondag 4 april 2010 00:10 schreef jaronsch het volgende:
TS heeft al een tijdje niet gereageerd. Ze zit waarschijnlijk met een dildo in haar spleet een George Clooney film te kijken.
Die vele vervoegingsfouten komen zeker ook door je kutte toetsenbord? En dan heb ik het nog niet eens over je absurde spatiegebruik.quote:Op zondag 4 april 2010 00:11 schreef Barachem het volgende:
[..]
Typtyfus door tyfus instellingen en tyfustoetsenbord.
Yeah, spelfouten door snel typen wijzen op opleidingsniveau?
Goh, die wist ik nog niet, misschien ligt je een-dimensionale analyse aan een gebrek aan goede opleiding of ben je een mentale dwerg.
quote:Op zondag 4 april 2010 00:10 schreef jaronsch het volgende:
Waarom ga je er zo op door?quote:Op zondag 4 april 2010 00:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je moet toch wat he als je zo lekker anders en totaal niet burgerlijk bent.
Ik blijf graag ontopic denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:29 schreef jaronsch het volgende:
TS groeide op zonder stabiele vaderlijke bescherming en geborgenheid en nu ze ouder is probeert ze tevergeefs mannelijke genegenheid te vinden in kortstondige seksuele relaties.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:48 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Lijkt me best spannend om in haar gezicht te jizzen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:54 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die slaat helemaal door als je je pik voor haar gezicht plaatst.
Ben jij toevallig seksueel gefrustreerd?quote:Op zondag 4 april 2010 00:10 schreef jaronsch het volgende:
Ach, waar zal dat aan kunnen liggen, probeer het op een andere manier te verklaren.quote:Op zondag 4 april 2010 00:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, ik verbeterde jouw fout. Je irriteert je niet ergens aan.
Je hapt wel alsmaar lekker verder door.quote:Op zondag 4 april 2010 00:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ergens op in gaan staat gelijk aan happen denk je?
Dat hoef je niet toe te geven hoor, dat ziet iedereen wel.
Welke vervoegingsfouten?quote:Op zondag 4 april 2010 00:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die vele vervoegingsfouten komen zeker ook door je kutte toetsenbord?
Omdat het voor haar als zand in haar vagina is, ze kan niet tegen niet-burgerlijke types.quote:
Het punt is dat het totaal niet jouw taak is om te bepalen wat 'hoort' in het geval van TS. Dat jij vanwegen jouw onzekerheid precies zo wil zijn en handelen als de grijze massa vind ik prima, maar probeer anderen dan ook vrij te laten in de keuzes die ze maken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar die fout aan ligt? Vast aan je kut toetsenbord. En je haalt nog steeds reageren en happen door elkaar.quote:Op zondag 4 april 2010 00:15 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ach, waar zal dat aan kunnen liggen, probeer het op een andere manier te verklaren.
[..]
Je hapt wel alsmaar lekker verder door.
[..]
Meneer, beschaamt u, uzelf nou niet verder. Ga lekker slapen. Helemaal als de naam in uw profiel echt de uwe is en u kinderen heeft.quote:Op zondag 4 april 2010 00:15 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ach, waar zal dat aan kunnen liggen, probeer het op een andere manier te verklaren.
[..]
Je hapt wel alsmaar lekker verder door.
[..]
Welke vervoegingsfouten?
[..]
Omdat het voor haar als zand in haar vagina is, ze kan niet tegen niet-burgerlijke types.
Je begrijpt het niet he? Ik handel niet als de grijze massa en ik ben totaal niet burgerlijk. Ik val over mensen zoals TS die andere mensen burgerlijk noemen omdat ze gesetteld zijn op een- naar mijn inziens- zeer redelijke leeftijd.quote:Op zondag 4 april 2010 00:17 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Het punt is dat het totaal niet jouw taak is om te bepalen wat 'hoort' in het geval van TS. Dat jij vanwegen jouw onzekerheid precies zo wil zijn en handelen als de grijze massa vind ik prima, maar probeer anderen dan ook vrij te laten in de keuzes die ze maken.
Zou best eens kunnen.quote:Op zondag 4 april 2010 00:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ben jij toevallig seksueel gefrustreerd?
Het is dan alsnog helemaal niet aan jou om te bepalen wat 'hoor't'. Het idee alleen al is absurd.quote:Op zondag 4 april 2010 00:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet he? Ik handel niet als de grijze massa en ik ben totaal niet burgerlijk. Ik val over mensen zoals TS die andere mensen burgerlijk noemen omdat ze gesetteld zijn op een- naar mijn inziens- zeer redelijke leeftijd.
Je hapt alsmaar door.quote:Op zondag 4 april 2010 00:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar die fout aan ligt? Vast aan je kut toetsenbord. En je haalt nog steeds reageren en happen door elkaar.
Vanwaar dit advies?quote:Op zondag 4 april 2010 00:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Meneer, beschaamt u, uzelf nou niet verder. Ga lekker slapen. Helemaal als de naam in uw profiel echt de uwe is en u kinderen heeft.
Meestal leidt settelen wel tot burgerlijkheid en het lijkt mij dat dit ook in het geval van TS zo is.quote:Op zondag 4 april 2010 00:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet he? Ik handel niet als de grijze massa en ik ben totaal niet burgerlijk. Ik val over mensen zoals TS die andere mensen burgerlijk noemen omdat ze gesetteld zijn op een- naar mijn inziens- zeer redelijke leeftijd.
Ik zei letterlijk 'op die leeftijd hoor je settelen normaal te vinden.' Tuurlijk, niets moet. Als tienjarig kind moet je het ook niet perse normaal hoeven vinden om je eigen veters te kunnen strikken tenslotte.quote:Op zondag 4 april 2010 00:21 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Het is dan alsnog helemaal niet aan jou om te bepalen wat 'hoor't'. Het idee alleen al is absurd.
Alleen al denken dat er zoiets bestaat.![]()
En nu weer! Volgens die leuke definitie die jij eraan gegeven hebt.quote:Op zondag 4 april 2010 00:24 schreef Barachem het volgende:
[..]
Je hapt alsmaar door.
[..]
Vanwaar dit advies?
[..]
Meestal leidt settelen wel tot burgerlijkheid en het lijkt mij dat dit ook in het geval van TS zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |