En zijn geluid was ook al afquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:12 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij was het vooropgezet dat Jeroen het zwembad inging. De meiden zaten er nog in, lijkt me sterk dat die heel de opname blijven zitten en op de badjas zat al een rood wit blauw lintje
. In ieder geval weer goed kunnen lachen
.
Nee, dat deed ie af voordat ie erin sprongquote:
Oh, dan heb ik die gemistquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, dat deed ie af voordat ie erin sprongtoen zag je hem het zendertje en kabeltje af doen.
Ik dacht ook even dat het weleens vooraf bedacht was om dat te doen, hij deed het echt héél spontaan, alsof iemand uit beeld hem een seintje gaf 'nu!'. Maar goed, volgens bakellendeisweg ging het dus wel spontaan. Die badjas was een prijs van een eerdere aflevering, dus dat is niet vreemd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:12 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij was het vooropgezet dat Jeroen het zwembad inging. De meiden zaten er nog in, lijkt me sterk dat die heel de opname blijven zitten en op de badjas zat al een rood wit blauw lintje
. In ieder geval weer goed kunnen lachen
.
Hoe lang van tevoren was dit opgenomen ? Het viel me op dat Linda het had over die mogelijke rellen tussen Feyenoord en Ajax, en dat is geen nieuws van heel lang geleden, dacht altijd dat het toch wel een maand of twee/drie van tevoren werd opgenomen..quote:Op zondag 18 april 2010 09:16 schreef bakellendeisweg het volgende:
ik zat in het vak van peter tijdens de opnames.
idd die meiden zaten de hele aflevering( en een half uur) daarvoor in het bad, als een soort pitpoezen.
Zover als ik kon zien sprong jeroen spontaan in het bad.
Linda had het over de laatste reguliere, dus ik verwacht dat er met Koninginnedag nog wel een zal komenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:39 schreef Piles het volgende:
Volgende week laatste, met o.a. Mike & Thomas
Oh ja, dat zal welquote:Op zondag 18 april 2010 22:59 schreef MeScott het volgende:
Linda had het over de laatste reguliere, dus ik verwacht dat er met Koninginnedag nog wel een zal komen
2ndquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:40 schreef Zinedinho het volgende:
Wat een kutroddel voor Jeroen. Die roddel van Peter ken ik nu nog uit mijn hoofd, maar die van jeroen snapte ik echt niets van.
Inge Schramaquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die meiden worden ook steeds lelijker
Die met dat hoofddoekje
Dat was idd erg slecht ja. Gelukkig zei jeroen er wel wat vanquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:40 schreef Zinedinho het volgende:
Wat een kutroddel voor Jeroen. Die roddel van Peter ken ik nu nog uit mijn hoofd, maar die van jeroen snapte ik echt niets van.
Niet zo gek, van die soapies die de studie niet hebben afgemaakt.quote:
En een sporterquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Niet zo gek, van die soapies die de studie niet hebben afgemaakt.
Dat filmpje verklapte idd een hoop ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:16 schreef Zinedinho het volgende:
Goh, wie zou er gewonnen hebben......
Echt welquote:
Uhuhquote:Op zondag 25 april 2010 02:56 schreef gnilrednoz het volgende:
wat is inge schrama mooi zeg! ik heb haar altijd al mooi gevonden, maar nu zo met lang haar is het echt.. wauw.. daar wil je toch gewoon de hele dag mee knuffelen en gewoon haar vasthouden en lievig mee doen >_< damn
Gelukkig zijn de meningen daarover verdeeld. Ze kwam me nou niet bijster intelligent overquote:Op zondag 25 april 2010 03:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
UhuhZe is gewoon zo ongeveer de perfecte vriendin
![]()
.
Wel handig dat je er een Engelse pagina bij pakt danquote:Op zondag 25 april 2010 03:12 schreef gnilrednoz het volgende:
eh, wat
"Dobermann Pincher" ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Doberman_Pinscher
This. Zo'n mooi meisje maar je zo 'gedragen' doet niet superveel voor mij...quote:Op zondag 25 april 2010 03:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meningen daarover verdeeld. Ze kwam me nou niet bijster intelligent over
klopt, wist dat iemand daar iets over zou zeggenquote:Op zondag 25 april 2010 09:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel handig dat je er een Engelse pagina bij pakt dan.
Zometeen dusquote:Op zondag 18 april 2010 22:59 schreef MeScott het volgende:
Linda had het over de laatste reguliere, dus ik verwacht dat er met Koninginnedag nog wel een zal komen
Balen, die moet ik binnenkort maar terugkijken danquote:
Idd.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:42 schreef Piles het volgende:
Toch mooie stukjes waren dat, Carlo en Irene als WimLex en Maxima
Echt niet. Dit is al in de reclame geweest afgelopen week en Linda hangt met precies dezelfde kleding in de bushokjes.quote:
Reclame kwam uit een oude aflevering. Je zag daar ook nog Beau staat in z'n oranje colbertquote:Op donderdag 29 april 2010 20:54 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Echt niet. Dit is al in de reclame geweest afgelopen week en Linda hangt met precies dezelfde kleding in de bushokjes.
Inderdaad, het is live, net als vorig jaar voor Koninginnedag. Nogal lastig om een prijsuitreiking en -trekking van tevoren al op te nemen!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Reclame kwam uit een oude aflevering. Je zag daar ook nog Beau staat in z'n oranje colbert. Het moet nu wel live zijn ivm de trekking van de Postcode Loterij
Jep, aangezien de trekking van een postcode gekoppeld is aan een spel wat ze spelen kan het dus niet opgenomen zijn. Wat wel vreemd is is dat RTL niet linksboven bij het logo "Live" heeft staan.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:07 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Inderdaad, het is live, net als vorig jaar voor Koninginnedag. Nogal lastig om een prijsuitreiking en -trekking van tevoren al op te nemen!
Doorsnee van de Nederlandse bevolking, denk ik zoquote:Op donderdag 29 april 2010 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk nooit echt geprobeerd om dit te kijken, maar ik snap niet dat hier miljoenen mensen naar kijken, met alle respect, maar wat een tragisch niveau.
Behoorlijkquote:
Ach, het scoort zo hoog omdat het een leuk programma is om op de "achtergrond" aan te zetten. En je kunt thuis ook mee doen. Mis je een half uur? Dan pak je het zo weer opquote:Op donderdag 29 april 2010 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk nooit echt geprobeerd om dit te kijken, maar ik snap niet dat hier miljoenen mensen naar kijken, met alle respect, maar wat een tragisch niveau.
Omdat het niet live is denk ikquote:Op donderdag 29 april 2010 21:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep, aangezien de trekking van een postcode gekoppeld is aan een spel wat ze spelen kan het dus niet opgenomen zijn. Wat wel vreemd is is dat RTL niet linksboven bij het logo "Live" heeft staan.
Droom fijn verder!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:43 schreef heyhallodaar het volgende:
[..]
Omdat het niet live is denk ik
Ik gaf het als antwoordquote:Op donderdag 29 april 2010 21:55 schreef VancouverFan het volgende:
Ze lieten net de Madurodam versie van Kasteel drakensteijn zien.
Het is niet live volgens mij. Waarschijnlijk is het gisteravond opgenomen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:07 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Inderdaad, het is live, net als vorig jaar voor Koninginnedag. Nogal lastig om een prijsuitreiking en -trekking van tevoren al op te nemen!
Plus dat dit soort shows gigantisch uitlopen als het live gaat. En Linda doet bijna nooit iets live.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:03 schreef heyhallodaar het volgende:
Juist.
Niks live aan dit programma. Logisch ook, veel te onpraktisch voor een eenmalig iets. Daarbij is live ook te duur voor zoiets.
Ook dat inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 22:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Plus dat dit soort shows gigantisch uitlopen als het live gaat. En Linda doet bijna nooit iets live.
Dus toch, dacht al zoietsquote:Op donderdag 29 april 2010 21:55 schreef VancouverFan het volgende:
Ze lieten net de Madurodam versie van Kasteel drakensteijn zien.
Je kunt die postcodes ook tijdens een opname trekkenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:10 schreef sjorsvdg het volgende:
Ze trekken live tijdens de uitzending de postcodes. Het moet dus wel live zijn. O.a. hier wordt het ook genoemd: http://www.televizier.nl/site/list_message/61979.
Neuh, dat is niet zo'n probleem hoor. De 20 miljoen wordt straks live getrokken. Maar het programma zelf is absoluut niet live.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef sjorsvdg het volgende:
Dat gebeurt nooit! Dan zou het al uit kunnen lekker, en dat wil de Postcodeloterij niet.
De opnames van Miljoenenjacht zijn op donderdag, zondag pas uitzending.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef sjorsvdg het volgende:
Dat gebeurt nooit! Dan zou het al uit kunnen lekker, en dat wil de Postcodeloterij niet.
True, met Miljoenenjacht zegt ze: De winnaar staat hieronder in beeld, van harte gefeliciteerd met uw prijs!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:33 schreef sjorsvdg het volgende:
Linda noemt ook de prijswinnaars, wat erop duidt dat het live is. Het zijn namelijk belwinnaars.
Zoals nu?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Plus dat dit soort shows gigantisch uitlopen als het live gaat. En Linda doet bijna nooit iets live.
Hoe iedereen reageert op de beelden misschien?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef heyhallodaar het volgende:
een live-verbinding? waaraan zie je dat dan?
Jeetje, wat ben jij achterlijk zeg!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef heyhallodaar het volgende:
een live-verbinding? waaraan zie je dat dan?
Wat jij wilquote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben jij achterlijk zeg!
ja dit is t denk ik. Ik kreeg dat deel niet goed mee maar Jeroen was plotseling geschoren, vanaf toen as het live neem ik aanquote:Op donderdag 29 april 2010 22:42 schreef Innuendo het volgende:
Misschien alleen dit laatste deel live? Jeroen die zich opeens geschoren heeft.. En pas nu noemt linda namen van bellers volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |