jf! Hoe is het? En met LL?quote:
Hoe lang moet je nou nog? Hoe bevalt/beviel je stage?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Drukdrukdruk.. pffTentamens komen er aan dus ik moet heul veul leren
We zullen daarna wel zien hoe het gaat haha
Ohw.. nee wij doen niet aan Pasen dus ik doe met pasen nooit iets bijzonders![]()
Ga dan lekker de stad inquote:
afgezien van langzaam internet goed. en met LL gaat het ook goed. Ze heeft eindelijk een vaste baanquote:
Ah, jij 'mag' ook gewoon werken?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
pasen? dat zijn toch die dagen dat ik extra geld uitbetaalt krijg van mijn baas?
Na dit jaar nog een half jaar stage en dan afstuderen. Druk met zoeken van een stage maar het schiet gewoon niet opquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:57 schreef Nijns het volgende:
Hoe lang moet je nou nog? Hoe bevalt/beviel je stage?
Lekker veel tijd om uit te rusten dus (of waarschijnlijk leren in jouw geval) ik heb in ieder geval 1 werkdag minder
Geen zinquote:
Ach, je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
afgezien van langzaam internet goed. en met LL gaat het ook goed. Ze heeft eindelijk een vaste baan
jaja ik mag om half6 mijn bed uitquote:
bye byequote:Op zaterdag 3 april 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga bankhangen en tv kijken
ate a manha
Ben je er al klaar mee of zou je daarna nog verder willen studeren? Oeh, dat is lastig ja..quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Na dit jaar nog een half jaar stage en dan afstuderen. Druk met zoeken van een stage maar het schiet gewoon niet opBij de helft ben je al te laat en bij de andere helft ben je veel te vroeg
Oeh een dag minder werken is nooit verkeerd natuurlijk
bij gfquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Geen zin
[..]
Ach, je kan niet alles hebbenEcht? Wat goed! Waar? Waar ze eerst werkte of bij gf?
Dat gedoe met Ll en Marijke? Ik zie eerlijk gezegd niet in hoe Marijke zichzelf daarmee onmogelijk heeft gemaakt. Ze is het niet eens met Ll, dat is alles. Hoop gedoe om niks dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het even teruggelezen....
Pfffff
Ik hoef morgen niet, maar ik 'mag' maandag om 6.30 uur weer naar de slafabriek.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaja ik mag om half6 mijn bed uit(ga zo ook lekker in bedje tv kieken hihi)
Met mijn huidige studie ben ik meer dan klaar, maar dat komt ook omdat het niet is wat ik wil. Ik wil wel verder studeren, maarja dat hangt een beetje van de plannen van de regering af ook ;')quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben je er al klaar mee of zou je daarna nog verder willen studeren? Oeh, dat is lastig ja..
Ja, het grote voordeel van pasen
Arme jijquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoef morgen neit, maar ik 'mag' maandag om 6.30 uur weer naar de slafabriek.
Neequote:Op zaterdag 3 april 2010 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij.
Krijg je wel croissantjes en gekookt ei bij de sla dan?
suikertaartje komt dus ook niet meer vanwege woordenwisseling met mz en ll.... (net aan haar gevraagd bij onz sc)quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gedoe met Ll en Marijke? Ik zie eerlijk gezegd niet in hoe Marijke zichzelf daarmee onmogelijk heeft gemaakt. Ze is het niet eens met Ll, dat is alles. Hoop gedoe om niks dus.
En als ik dan lees dat Marijke zichzelf onwelkom zou hebben gemaakt, dan kan ik dat toch echt niet anders opvatten dan dat een aantal mensen (wie weet ik ook niet, maar die indruk wordt in ieder geval gewekt) haar hier niet meer wil zien posten, blijkbaar omdat ze een andere mening heeft. Alsof je het altijd over alles eens moet zijn.
Maar al met al vind ik het wel jammer dat het zo gegaan is dan. Juist het open karakter waarbij iedereen welkom is, vond ik namelijk juist het leuke van de KSC.
vandaag om 5 uur me nest uit, komende 3 dagen om 5:30quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoef morgen niet, maar ik 'mag' maandag om 6.30 uur weer naar de slafabriek.
Wat is dat voor baas... jou een beetje vroeg je bed uit laten komen op een dag waarop je paasontbijt zou moeten eten.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaag om 5 uur me nest uit, komende 3 dagen om 5:30
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij.
Krijg je wel croissantjes en gekookt ei op werk dan?
Zonde... twee leuke users weg vanwege een discussie over niksquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
suikertaartje komt dus ook niet meer vanwege woordenwisseling met mz en ll.... (net aan haar gevraagd bij onz sc)
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is dat voor baas... jou een beetje vroeg je bed uit laten komen op een dag waarop je paasontbijt zou moeten eten.
Als he dan maar wel dubbel betaald krijgt!
He bah. Ik zal aan je denken als ik maandag ook om 5.30 opstaquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaag om 5 uur me nest uit, komende 3 dagen om 5:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |